Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-02, 15:06   #1
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

@Betsson - Starta månaden med ett gratisspel på 50 kr! Giltigt till 5/5.


Starta månaden med ett gratisspel på 50 kr!


Spela på Champions League-semifinalerna idag!

Vi går en spännande månad till mötes med b.l.a. Ishockey-VM och slutspels-action i NBA & NHL. Desutom årets andra Grandslam från Roland Garros och F1-racing från Spanien och Monacos GP-tävlingar. - Redan ikväll är det semifinal-returerna i Champions League och du får här 50 kr gratis att spela för genom att aktivera koden nedan – aktivera ditt gratisspel redan idag!


Regler & villkor

• Aktivera gratisspelskoden på ‘Mitt konto – Voucher’
• Voucherkoden är en sportbonus värd 50 kr som behöver omsättas 5 gånger på odds 1.50 eller högre innan ett uttag kan genomföras eller pengarna föras över till en annan produkt.
• En redan aktiv bonus måste spelas klart innan koden kan användas.
• Din kod utgår: 05/05 2013

Fick det på mailen i torsdags så kan vara värt att kolla era inkorgar så att ni eventuellt inte har missat spelet.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-02, 16:21   #2
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har inte fått något mail från Betsson.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-02, 16:38   #3
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Inte här heller
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-02, 16:43   #4
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3619
Standard

Inte jag heller...trots att man ligger på deras guld nivå
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-02, 17:00   #5
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Kan bero på att Betsson är det konto där jag ligger allra mest -. Var ett av mina första konton på den tiden då fyrlingar var standard så kanske därför som de vill locka tillbaks mig?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-02, 17:47   #6
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Jag har inte fått något e-mail därifrån, kanske för att jag bara vunnit på den sidan. Bet365 som jag torskat en hel del cash på har skickat en jävla massa erbjudanden om småbonusar hit och dit.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1)
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-02, 20:02   #7
 
Rudens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Götet
Inlägg: 265
Sharp$: 1460

Segertåget - Ruden
Stats: 25 - 21 - 1
ROI: 111.61%
Vinstprocent: 54.35%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Kan bero på att Betsson är det konto där jag ligger allra mest -. Var ett av mina första konton på den tiden då fyrlingar var standard så kanske därför som de vill locka tillbaks mig?
Hahaha samma här...var ett av mina första bolag och om jag inte missminner mig fick man då pengarna tillbaka på de tre första förlustspelen till en summa av 500 kr och då klämde man iväg fyrlingar och femlingar hejvilt. Kan också tillägga att jag liksom du fick en kod på 50 spänn på mailen
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Segertågets Spreadsheet (0-0-0):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Ruden's IO-spel (20-8-1):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Ruden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td