Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-19, 08:17   #1
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 39
Sharp$: 1145
Standard

Betsson - valfri PL-tröja?


Någon som vet något om ett erbjudande på Betsson där man som nykund får en valfri PL-tröja?

Jag tror mig ha sett detta i en reklam på TV men kan lika gärna ha drömt det eller något, någon som kan bekräfta om detta existerar eller om jag är helt ute och cykelhallucinerar.
robbanh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-19, 08:27   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Första träffen på Google, http://sports.betsson.com/premierleague-troja/


Citat:

Detta erbjudande gäller en gång per kund och hushåll under perioden 16 augusti till 2 september.
Då antalet Premier League-tröjor är begränsade reserverar vi oss för slutförsäljningar av särskilda tröjor och storlekar. Först till kvarn gäller.
Tröjorna är kortärmade och utan tryck eller armmärke.
För att få sin Premier League-tröja måste kunden ha gjort sin första insättning mellan den 16 augusti-2 september 2013 och lagt ett spel för minst 100 kr till odds 1.50 eller högre på pre-match eller livebetting.
Vi skickar tröjan inom 14 dagar, men vid stora kampanjer som denna ber vi dig att ha förståelse för att det kan ta lite längre tid än så.
Tröjan skickas till den adress som finns angivet på kundens kontouppgifter. Det är kundens ansvar att rätt uppgifter finns angivna där.
Dubbla insättningsbonusen gäller upp till 1500 kr.
Bonusen plus insättningen måste omsättas 6 gånger till minimum odds 1.50 eller högre på pre-match eller livebetting.
Insatser som lagts på systemspel bidrar inte till omsättningskravet.
Betssons allmänna villkor gäller. Vi tillåter bara ett konto per person.
Betsson har rätten att blockera uttagssförsök om vi misstänker missbruk av bonusen.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-19, 13:06   #3
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 39
Sharp$: 1145
Standard

Tack KP!

Var inte i mina fulla sinnens bruk så tidigt på måndagmorgonen att jag inte klarade av en simpel googling, tur att man får hjälp ibland!
robbanh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-18, 19:38   #4
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 10
Sharp$: 43
Standard

De har så man får Sveriges landslagströja nu
Dionysos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-18, 20:30   #5
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 1
Sharp$: 2
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dionysos Visa inlägg
De har så man får Sveriges landslagströja nu
Länk?
pingpong är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-22, 16:40   #6
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 10
Sharp$: 43
Standard

campaigns.betsson.com/landslag/3/ här hittade jag länken igen. Där står det dock att kampanjen går ut 21 november så det var en miss av mig.
Dionysos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-22, 19:15   #7
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2199
Standard

Det är väl den utgående modellen man får då? http://www.intersport.se/adidas-svff...bla-gul-p52090

Dom nya kostar 7-900 spänn. Som hittat för en pissgul t-shirt. http://www.intersport.se/klader/supporterartiklar/
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-29, 08:25   #8
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1
Sharp$: 3
Standard

Riktigt trevlig kampanj måste jag säga! Kul med lite nytänkande.
Bigone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td