Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-20, 16:48   #1
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

[Bet365] 250 kr gratisspel på Arsenal mot Chelsea 23/12



"Arsenal tar sig an rivalen Chelsea på Emirates, under måndagen den 23 december, och vi bjuder på ett gratisspel för att öka spänningen ytterligare.

Placera ett spel före matchstart på Arsenal mot Chelsea så ger vi dig ett Liveoddsspel till samma värde gratis under matchens gång.

För att kvalificera dig till ett gratis Liveoddsspel behöver du placera ett spel innan avspark och när matchen väl startat placerar du ytterligare ett spel på valfri Liveoddsmarknad. Ditt gratis Liveoddsspel måste betalas för, och placeras precis som vanligt, och skulle ditt FÖRSTA placerade Liveoddsspel gå förlorat återbetalar vi din insats, för det spelet, upp till det högsta insatsbeloppet du har på ett spel före matchstart (max 250 kr*).

Som alltid har du gott om marknader att välja bland. Över 70 Liveoddsmarknader finns tillgängliga under matchtid, inklusive Nästa mål, Mål i matchen, Totalt antal hörnor, Halvtidsresultat, Resultat efter fulltid och många fler.

Med ett stort utbud av marknader före match, Liveodds samt möjlighet till gratisspel är bet365 helt enkelt oslagbart om du vill spela på fotboll."

Villkor:
Spoiler:
Detta erbjudande gäller för spel som placeras på matchen mellan Arsenal och Chelsea i Premier League, som spelas på måndag den 23 december 2013.

Värdet på gratisspelet blir lika stort som insatsen på det största singelspelet som kunden placerat före matchstart på matchen mellan Arsenal och Chelsea i Premier League, som spelas på måndag den 23 december 2013, upp till som mest 250 kr*. Spel före matchstart som stängs med hjälp av funktionen Stäng spel kommer inte att kvalificera sig till detta erbjudande, vare sig de har stängts innan matchstart eller under pågående spel. Det största spelet innan matchstart som inte har stängts med funktionen Stäng spel kommer att kvalificera sig (upp till 250 kr*).

Gratisspelet är det första singelspelet placerat med Liveodds på matchen mellan Arsenal och Chelsea i Premier League, som spelas på måndag den 23 december 2013. Stänger du ditt första singelspel på Liveodds, genom att använda funktionen Stäng spel, förlorar du rätten att ta del av erbjudandet.
Notera att ”före matchstart” definieras som spel som placerats före avspark på matchen mellan Arsenal och Chelsea i Premier League, som spelas på måndag den 23 december 2013. Liveodds är spel som placerats efter att avspark skett i matchen.

Både spel före matchstart samt Liveoddsspel måste betalas för och placeras på vanligt vis. Ifall ditt gratisspel går förlorat kommer din insats att betalas tillbaka till ditt konto inom två timmar från det att matchen avslutats. Största möjliga gratisspel per kund är 250 kr*.

Då fler än ett val görs på samma spelkupong för Liveodds räknas gratisspelet som det val som står först på spelkupongen.

Där något villkor för erbjudandet är överträtt eller om det framkommer några bevis för att en serie spel placerats av en kund eller grupp av kunder som på grund av insättningsbonus, förstärkta betalningar, gratisspel eller något annat marknadsföringserbjudande resulterar i garanterad vinst för kund oberoende av utgången, antingen individuellt eller som del av en grupp, förbehåller sig bet365 rätten att återta bonuselementet i sådana erbjudanden och efter eget gottfinnande antingen fastställa spel enligt de korrekta oddsen, annullera gratisspelen eller alla spel finansierade av insättningsbonusen. Dessutom förbehåller sig bet365 rätten att ta ut en administrationsavgift för kunden upp till och med värdet av insättningsbonusen, gratisspelet eller ytterligare betalning för att täcka administrationskostnader. Vi förbehåller oss även rätten att be kunder tillhandahålla tillräcklig dokumentation för att vi efter eget gottfinnande ska bli nöjda och kunna säkerställa en kunds identitet innan vi krediterar någon form av bonus, gratisspel eller erbjudande till deras konto.

Samtliga kunderbjudanden är begränsade till ett per person, familj, bostadsadress, e-postadress, telefonnummer, samma kontonummer (bankkort, kreditkort, NETeller etc.) och miljöer med delad datoranvändning, t.ex. allmänna bibliotek och arbetsplatser. Vi förbehåller oss rätten att dra tillbaka ett eller alla erbjudanden för en enskild kund eller kundgrupp helt enligt egen beslutsrätt. Erbjudanden gäller enbart för kunder som har gjort en insättning med riktiga pengar till bet365.

bet365 förbehåller sig rätten att ändra/avbryta/återkräva eller neka alla erbjudanden efter egen beslutsrätt.
Detta erbjudande är inte tillgängligt för kunder bosatta i följande länder: Armenien, Bulgarien, Georgien, Italien, Kazakstan, Kina, Kroatien, Lettland, Litauen, Makedonien, Moldavien, Polen, Portugal, Rumänien, Ryssland, Serbien, Slovakien, Slovenien, Taiwan, Tjeckien, Ukraina, Ungern, Uzbekistan, Vietnam och Vitryssland.

Alla bet365's erbjudanden är menade att gälla för spelare med ärliga avsikter och bet365 förbehåller sig rätten att efter eget gottfinnande begränsa alla eller en del erbjudanden för enskilda kunder.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 18:01   #2
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Prima!
__________________
sharp dig!
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-20, 20:18   #3
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 8
Sharp$: 112
Standard

Jaha, hur är det nu man ska lägga upp det för att gå med vinst oavsett? Var ett tag sedan...
Badonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-22, 15:30   #4
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 7
Sharp$: 59
Standard

Vad menar dom med "stäng spel"?
megaman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-22, 15:38   #5
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag spelar nog 250 kr på över 0.5 mål och provar sedan något oddsglatt för "frispelet".
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-22, 15:40   #6
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Jag spelar nog 250 kr på över 0.5 mål och provar sedan något oddsglatt för "frispelet".
Exakt så tänkte jag också.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-22, 16:30   #7
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av megaman Visa inlägg
Vad menar dom med "stäng spel"?
Det är en ny funktion på bet365 som innebär att du köper ut dig från spelet du lagt med vinst eller förlust beroende på aktuellt odds. Samma som Unibets Ca$h-In.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-23, 12:27   #8
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Bump! 6.5 timmar kvar till matchstart.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-23, 13:08   #9
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Över 0,5 mål 1,04 Sen bomba 250kr på ett långskott, Giroud första målskytt 7 gånger kanske?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-23, 13:11   #10
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 185
Sharp$: 1322
Standard

Man får alltså tillbaka hela 250:- man sätter på frispelet om man missar? Utan att det är omsättningskrav?

Låter ju kanon
wedetips är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td