Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-09, 23:14   #1
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Nordicbet - 200kr riskfritt livebet


200kr riskfritt livebet där man vid vinst ska omsätta vinsten-insats x 6 inom 14dagar.

https://www.nordicbet.com/sv/kampanj...free-bet-promo


Citat:
Regler och villkor
• Alla NordicBets spelare från Sverige, Norge och Finland kan ta del av det riskfria spelet. Du måste ha minst 200 kronor på kontot för att kunna utnyttja det riskfria spelet.
• Det riskfria spelet blir aktivt genom att klicka i den blå rutan på spelkupongen innan spelet görs.
• I händelse av att möjligheten till riskfritt spel inte dyker upp på spelkupongen vänligen uppdatera sidan och gör ditt utvalda spel igen.
• Det riskfria spelet måste användas senast den 8. April (kl 23.59). Om det inte utnyttjats innan dess tas det bort.
• Det riskfria spelet kan användas på valfri sport I LiveBet och till vilket odds du vill. Du kan använda det som ett singel- eller kombispel.
• Om det aktuella spelet är ett förlustspel återbetalas pengarna direkt utan några omsättningskrav.
• Om ditt spel är ett vinstspel utbetalas vinsten inclusive insatsen. Nettovinsten (vinsten minus insatsen) måste omsättas sex (6) gånger till ett odds av minst 1.80 inom 14 dagar innan den kan tas ut eller omsättas på någon annan av våra produkter. Du kan se statusen på omsättningskravet under Bonusar > Aktiva.
• Kunder kan maximalt få ett riskfritt spel.
• Värdet på det riskfria spelet är 200 kronor.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-10, 08:00   #2
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Citat:
Kunder kan maximalt få ett riskfritt spel.
Som jag har förstått det så verkar man få ett riskfritt spel per vecka.

Om detta baseras på tidpunkten du nyttjade ditt senaste riskfria spel eller om erbjudandet ges på måndag morgon varje vecka är dock oklart.
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-10, 12:52   #3
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bulle Visa inlägg
Som jag har förstått det så verkar man få ett riskfritt spel per vecka.

Om detta baseras på tidpunkten du nyttjade ditt senaste riskfria spel eller om erbjudandet ges på måndag morgon varje vecka är dock oklart.
Varje måndag har jag fått nya riskfria live bet.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-10, 13:18   #4
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Är detta allmänt eller en bugg? Jag har nämligen också fått flera men lyckats missa allihop.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-10, 21:01   #5
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Är detta allmänt eller en bugg? Jag har nämligen också fått flera men lyckats missa allihop.
För någon veckan sedan stod det följade:

Citat:
Hur låter ett riskfritt spel varje vecka?
Hej Rejs,

Vi vet att du älskar att spela på sport, vi vet att du uppskattar en bra produkt (förhoppningsvis är det därför du har valt oss på NordicBet) och vi vet att du är duktig på att förutspå hur matcherna ska sluta.

Så från och med nu ger vi dig ett riskfritt spel värt 200 kronor varje vecka, ett spel som du kan använda i vår LiveBet någon gång under veckan (måndag kl 00.01 till söndag kl 23.59). När du vill utnyttja ditt riskfria spel måste du klicka i rutan för ditt riskfria spel på spelkupongen innan du gör ditt spel.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-12, 13:48   #6
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Har fått ta del av 3st. Börjar gilla NordicBet mer o mer
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-12, 15:57   #7
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3614
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
Har fått ta del av 3st. Börjar gilla NordicBet mer o mer
Bara till att gratulera!

Men känns ändå lite märkligt att NordicBet som indirekt ägs av Betsson skänker bort spel/pengar på detta viset...Betsson är ju inte direkt kända för att komma med generösa erbjudanden & dom få ggr det kommer ett erbjudande så är det förknippat med ett högt antal omsättningskrav som ska klaras av på få dagar!

Kanske dags att signa upp sig hos NordicBet istället...
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-12, 16:09   #8
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Betsson har ju ett gratislir varje fredag på 100kr så detta är väl inte så konstigt Migge?

Omsättningskravet är rätt rejält dock för dessa 200kr livespel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 15:04   #9
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 2
Sharp$: 24
Standard

Jag använde min 200kr (20 euro för mig) riskfritt spel på Tottenham slå Arsenal (gjorde det när de förlorade med 1-0). Tottenham vann och jag gjorde 112 € vinst. Jag visste om omsättningskraven. Jag var tvungen att satsa 672 € vid 1,8 eller mer i 14 dagar.

Men plötsligt var jag begränsad. Jag har placerat några satsningar på € 100 eller mer med NordicBet innan och aldrig haft några problem. Nu hittade jag jag var begränsad till 2-3 euro per insats. Ibland var det till och med så låg som 1,50 €.

Idag har jag avslutat omsättningen. 250 + spel och jag lyckades ta ut € 105. Men det var hårt arbete. Och det var orättvist att begränsa mig utan anledning.
Ledsen om det svenska är fel, jag kommer från England, men bor här.
Oddsock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-13, 19:23   #10
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oddsock Visa inlägg
Jag använde min 200kr (20 euro för mig) riskfritt spel på Tottenham slå Arsenal (gjorde det när de förlorade med 1-0). Tottenham vann och jag gjorde 112 € vinst. Jag visste om omsättningskraven. Jag var tvungen att satsa 672 € vid 1,8 eller mer i 14 dagar.

Men plötsligt var jag begränsad. Jag har placerat några satsningar på € 100 eller mer med NordicBet innan och aldrig haft några problem. Nu hittade jag jag var begränsad till 2-3 euro per insats. Ibland var det till och med så låg som 1,50 €.

Idag har jag avslutat omsättningen. 250 + spel och jag lyckades ta ut € 105. Men det var hårt arbete. Och det var orättvist att begränsa mig utan anledning.
Ledsen om det svenska är fel, jag kommer från England, men bor här.
Det är ju detta man är orolig för om man vinner på ett högre oss och måste omsätta det :P
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td