Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-09-18, 15:53   #1
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Riskfria spel World Cup


Nordicbet:

Spoiler:
Du måste anmäla dig till kampanjen för att kunna ta del av erbjudandena.
Lägg ett kvalificerande spel på minst 200 kr före matchstart (från dator eller mobil) på Team Swedens match till ett odds på minst 1,50.
Du får sedan ett riskfritt livespel i mobilen värt 250 kr på samma Team Sweden-match som du la ditt kvalificerande spel.
Du kan ta del av erbjudandet varje gång Team Sweden spelar under gruppspelet, det vill säga tre gånger totalt.


Spoiler:
Du måste anmäla dig till kampanjen för att kunna ta del av erbjudandena.
Lägg ett kvalificerande spel på minst 200 kronor (före matchstart eller livespel) på den första semifinalen den 24 september.
Du får sedan ett riskfritt spel i mobilen värt 200 kronor att använda på den andra semifinalen (före match eller livespel) den 25 september.
Det innebär att du kan ta del av erbjudandet en gång under semifinalrundan.


Spoiler:
Du måste anmäla dig till kampanjen för att kunna ta del av erbjudandena.
Lägg ett kvalificerande spel på minst 200 kronor (före matchstart eller livespel) på den första finalen den 27 september.
Du får sedan ett riskfritt spel i mobilen värt 200 kronor att använda på den andra finalen (före matchstart eller livespel) den 29 september.
Det innebär att du kan ta del av erbjudandet en gång under finalrundan.


Unibet:

Spoiler:
Så fungerar det:
Placera ett singelspel på exakt 200 kronor på någon av Sveriges matcher som spelas mellan 18-21 september.
Det är ditt första singelspel som räknas till kampanjen.
Om ditt spel går med förlust återbetalar vi dig 200 kronor i cash, utan omsättningskrav inom 72 timmar.
Erbjudandet gäller endast en gång per spelare under mästerskapet.
*Vänligen notera att du måste placera ett spel på den exakta insatsen 200 kronor på matchen för att kunna ta del av erbjudandet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-18, 16:09   #2
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Leovegas har även ett erbjudande, dock ej riskfritt.
Spoiler:
Spela på Tre Kronor och vinn dubbelt!

Gör som Tommy och Frank och ta del av denna otroliga hockeyfest! Lägg in pucken i kassen med en 100 % vinstökning på valfri Tre Kronor match under World Cup.

Dubbla din vinst när du spelar för upp till 200 kr. Oslagbart!


Jag har dock två konton hos Leovegas och både hade blivit tilldelade ett varsitt riskfritt 100 SEK-spel att använda på World Cup. Så kolla era konton.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+5)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-18, 18:11   #3
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

När jag brukar hugga dessa på fotboll på 365 brukar jag köra ö0.5 (till något liknande 1.0X) för att hämta ut det riskfria.

Har någon något bra förslag på hockey, nordicbet och över 1.50 i odds?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-18, 18:13   #4
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

"Spela 500 kr på World Cup helt riskfritt – om du inte vinner får du pengarna tillbaka

Det är dags för världens bästa hockeyspelare att snöra på sig skridskorna och göra upp i World Cup i Kanada. På med landslagströjan och stötta ditt lag med ett riskfritt spel värt 500 kr.

Lägg ditt spel antingen före matchstart eller live – om du inte vinner på ditt riskfria spel får du pengarna tillbaka som kontanter, utan omsättningskrav. Så det finns ingenting att förlora. Du behöver bara anmäla dig för att få tillgång till ditt riskfria spel."


Även ormarna från Betsson-koncernen bjuder till
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-18, 18:16   #5
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3615
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
"Spela 500 kr på World Cup helt riskfritt – om du inte vinner får du pengarna tillbaka

Det är dags för världens bästa hockeyspelare att snöra på sig skridskorna och göra upp i World Cup i Kanada. På med landslagströjan och stötta ditt lag med ett riskfritt spel värt 500 kr.

Lägg ditt spel antingen före matchstart eller live – om du inte vinner på ditt riskfria spel får du pengarna tillbaka som kontanter, utan omsättningskrav. Så det finns ingenting att förlora. Du behöver bara anmäla dig för att få tillgång till ditt riskfria spel."


Även ormarna från Betsson-koncernen bjuder till
Inte utan en ev. motprestation ifrån kundernas sida:

Betsson, allmänna regler och villkor:

Genom att delta i kampanjen godkänner du deltagande i all publicitet som kan komma att figurera efter kampanjen på Betssons hemsidor, bloggar och sociala mediesidor, eller i andra medier enligt Betssons önskemål.
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-18, 18:27   #6
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Koncernen gör aldrig ngt utan krav på motprestation, jag kan inte ens logga in på mitt konto där längre. Dom ska återkomma per mail, vilket dom inte gör.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-18, 18:56   #7
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Nordicbet på finska: Samma som på svenska, fast Finlands matcher i stället.

Nordicbet på norska: Spela för 200 kr på valfri match, få 200 kr riskfritt livespel. Två riskfria totalt, ett i gruppspelet och ett i slutspelet.

Betsson på norska: 100 kr riskfritt spel bara genom att anmäla sig.

Sedan så har finska Betsson samma erbjudande som svenska, men jag vet inte om det är skilda eller om det är samma. Vore fint med 2x50 € riskfritt spel!
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-18, 19:26   #8
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Comeon har ett rätt värdelöst erbjudande: 100 kr i gratisspel om ditt spel på Sverige förlorar. Kombinationen dåligt odds pp Sverige och att Sverige är rätt bra i hockey gör att man inte får ut mer än typ 30 kr om man säkrar upp sig. Deras syster Mobilbet skickade mail i fredags om två gratisspel på 50 kr om man satsade 100 kr på hockey (riktat).

Bethard ska också ha erbjudande, men har inte publicerat något än.
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-18, 19:48   #9
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
När jag brukar hugga dessa på fotboll på 365 brukar jag köra ö0.5 (till något liknande 1.0X) för att hämta ut det riskfria.

Har någon något bra förslag på hockey, nordicbet och över 1.50 i odds?
Förslaget är väl att spela på tex ö4.5 på Nordicbet och sedan säkra upp med u4.5 på tex bet365, Coolbet eller Svenska spel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-21, 20:10   #10
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Jag skulle lägga ett surebet för att få gratisspelet på kvällens Sverige-match där delarna var Nordamerika DNB på Mobilbet, X på Nordicbet och Sverige på Bet365. Spelen placerades och allt var bra, tills jag märkte att jag haft för bråttom och spelat fel. DNB-oddsen var samma på båda lagen och delvis påverkades jag väl även av att Bet365 har lagen i amerikansk ordning, men stress och onoggrannhet var huvudorsaken till missen då jag spelat Sverige DNB istället. Jag stängde spelen på Mobilbet för att minimera förlusten och sedan placera nya, korrekta spel. Då hade dock oddset sjunkit och så fick jag räkna på hur mycket jag skulle satsa till det nya oddset för att förlora så lite som möjligt.

Varför skriver jag detta kanske ni undrar? Jo, för den som tror på karma eller liknande fick vatten på sin kvarn. Av någon anledning fick jag fem "superfreespins" (insats 1 €/styck) på Starburst av Mobilbet och vann 20 € på första snurret, 24,50 totalt och förlusten på min fadäs var intjänad, plus att jag tradeade det riskfria spelet och får ut ungefär 15 euro av det också. Ibland har man tur i oturen, trots att det inte var så stora summor vill man ju alltid undvika förluster.

Förresten är det märkligt med Nordicbets riskfria spel, det står att de ska vara livespel men finns tillgängliga direkt när man placerat det kvalificerande spelet så det går att tradea på förhand.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-21, 20:59   #11
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Någon som sitter på en stream kanske?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-21, 21:49   #12
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Någon som sitter på en stream kanske?
Matchen sänds på TV3, har du inte den kanalen?
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-21, 22:54   #13
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Jag skulle lägga ett surebet för att få gratisspelet på kvällens Sverige-match där delarna var Nordamerika DNB på Mobilbet, X på Nordicbet och Sverige på Bet365. Spelen placerades och allt var bra, tills jag märkte att jag haft för bråttom och spelat fel. DNB-oddsen var samma på båda lagen och delvis påverkades jag väl även av att Bet365 har lagen i amerikansk ordning, men stress och onoggrannhet var huvudorsaken till missen då jag spelat Sverige DNB istället. Jag stängde spelen på Mobilbet för att minimera förlusten och sedan placera nya, korrekta spel. Då hade dock oddset sjunkit och så fick jag räkna på hur mycket jag skulle satsa till det nya oddset för att förlora så lite som möjligt.

Varför skriver jag detta kanske ni undrar? Jo, för den som tror på karma eller liknande fick vatten på sin kvarn. Av någon anledning fick jag fem "superfreespins" (insats 1 €/styck) på Starburst av Mobilbet och vann 20 € på första snurret, 24,50 totalt och förlusten på min fadäs var intjänad, plus att jag tradeade det riskfria spelet och får ut ungefär 15 euro av det också. Ibland har man tur i oturen, trots att det inte var så stora summor vill man ju alltid undvika förluster.

Förresten är det märkligt med Nordicbets riskfria spel, det står att de ska vara livespel men finns tillgängliga direkt när man placerat det kvalificerande spelet så det går att tradea på förhand.
Bara för att blir det oavgjort och jag hade tjänat på att låta spelen vara, då hade allt gått som det skulle trots att DNB spelats på fel lag. Men det var lika bra så här, vi seger för Nordamerika hade det blivit drygt 230 € minus.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-21, 23:14   #14
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Matchen sänds på TV3, har du inte den kanalen?
Jo men någon barrikerade den :P
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-22, 00:17   #15
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Leovegas har även ett erbjudande, dock ej riskfritt.
Spoiler:
Spela på Tre Kronor och vinn dubbelt!

Gör som Tommy och Frank och ta del av denna otroliga hockeyfest! Lägg in pucken i kassen med en 100 % vinstökning på valfri Tre Kronor match under World Cup.

Dubbla din vinst när du spelar för upp till 200 kr. Oslagbart!


Jag har dock två konton hos Leovegas och både hade blivit tilldelade ett varsitt riskfritt 100 SEK-spel att använda på World Cup. Så kolla era konton.
Tack Gale. Inte så att jag hittade något 100 kr riskfritt men väl ett 200 kr spel med dubbla oddset, vilket klonkades in.

Tack alla andra också även om jag denna gång kollat min mail och hittat de andra erbjudandena.

***
Nu till något off topic, I nattens Kanada-Europa ....

Visst är Kanada fantastiska men alltså, för den som kan spela till 8.80 på X och 9.70 på 2an....

Europa är fruktansvärt underskattat imo. Jag tror i min enfald även att USA var svagare än förväntat och att det därmed potentiellt finns värde i att gå emot förvisso grymma Kanada, för det är inte ett så pjåkigt gäng det därna Europa !! Självklart inte så att de bara vinner men ~1.22 på Kanada hmmmm....

ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td