Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-28, 18:38   #1
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Insättningsbonusar (Juni 2016)


Tänkte att vi gemensamt kunde försöka knåpa ihop en lista på aktuella insättningsbonusar då nya bolag tillkommit samt erbjudanden ändrats sedan den senaste längre listan författades här på Sharps (I bonustrading-tråden om jag inte missminner mig).


10bet
- 50% upp till 2000 SEK
- Insättningen ska omsättas en gång innan bonusen aktiveras. Därefter ska insättningen och bonusen omsättas x5 på minimum odds 1.60 inom 90 dagar*
- Delar odds med bland annat Comeon, Mobilbet, 10bet och Bethard
- Spel på alla typer av handikapp (förutom 3-vägs handikapp), Forecast/Tricast eller Över/Under räknas inte till omsättningen
- Max 50 % av bonussumman räknas till din omsättning vid varje spel. 1000 SEK bonus = du kan max omsätta 500 SEK per spel.

Betrally
- 50% upp till 1000 SEK
- Insättningen ska omsättas en gång innan bonusen aktiveras. Därefter ska insättningen och bonusen omsättas x6 på minimum odds 1.60 inom 90 dagar*
- Delar odds med bland annat Comeon, Mobilbet, 10bet och Bethard
- Spel på alla typer av handikapp (förutom 3-vägs handikapp), Forecast/Tricast eller Över/Under räknas inte till omsättningen
- Max 50 % av bonussumman räknas till din omsättning vid varje spel. 1000 SEK bonus = du kan max omsätta 500 SEK per spel.

Betway:
- 100 % upp till 1000 SEK
- Bonusbeloppet skall omsättas x6 på minimum 1.75 i odds
- Ingen tidsfrist
- Egna odds

Bethard:
- 100 % upp till 1000 SEK
- Bonusbeloppet skall omsättas x14 på minimum 2.0 i odds inom 30 dagar
- Ej Skrill/Neteller
- Delar odds med bl.a. Sverigekronan, Comeon, 10bet, Mobilbet

Betsafe:
- 100 % upp till 1000 SEK
- Bonusbeloppet skall omsättas x6 på minimum 1.80 i odds inom 30 dagar
- Ej Skrill/Neteller
- Delar odds med Betsson och Nordicbet

Betsson:
- 100 % upp till 2000 SEK
- Bonusbeloppet skall omsättas x5 på minimum 1.50 i odds inom 30 dagar
- Ej Skrill/Neteller
- Delar odds med Nordicbet och Betsafe

Bet365
- 100 % upp till 1000 SEK
- Bonusbeloppet skall omsättas x6 på minimum 1.50 i odds inom 90 dagar
- Egna odds

Betfair
- 100 % upp till 2000 SEK
- Bonusbeloppet skall omsättas x10 på minimum 1.50 i odds inom 90 dagar
- Egna odds

Comeon:
- 100 % upp till 3000 SEK
- Bonusbeloppet skall omsättas x12 på minimum 2.0 i odds.
- Tidsfrist är densamma som erbjudandets utgång
- Ej Skrill/Neteller
- Delar odds med bl.a. Sverigekronan, Bethard, 10bet, Mobilbet

Coolbet:
- 100 % upp till 2000 SEK
- Bonusbeloppet skall omsättas x6 på minimum 1.50 i odds inom 30 dagar
- Ej Skrill/Neteller
- Egna odds

Expekt:
- Återbetald insats på förlorat första spel upp till 1000 SEK
- Inga omsättninskrav.
- Endast spel på 3-vägsmarknader (1x2 ex) kvalificerar dig för en återbetalning om du förlorar ditt spel
- Ej Skrill/Neteller
- Delar odds med Betclic

Guts:
- 100 % upp till 1500 SEK
- Bonusbeloppet skall omsättas x10 på minimumodds 1.5 inom 30 dagar
- Delar odds med bl.a. Betredkings, Superlenny, 24hbet, Jetbull, Norskespill

Ladbrokes:
- Matchar ditt första spel upp till 1000 SEK med ett gratisspel
- Endast spel på odds över 2.0 kvalificerar sig för kampanjen och ditt spel måste läggas inom ett dygn efter registrering
- Ej Skrill/Neteller
- Egna odds

Leovegas
- Matchar ditt första spel med en insättningsbonus upp till 100 % (endast om du förlorar) och 1000 SEK
- Bonusebeloppet skall omsättas x5 på minimum 1.50 i odds inom 30 dagar
- Ej Skrill/Neteller
- Delar odds med Unibet och 888sport

Mobilbet:
- 100 % upp till 1000 SEK på din första insättning. 50 % upp till 500 SEK på din andra
- Bonusbeloppet skall omsättas x10 på minimum 1.8 i odds
- "Omsättningskraven för bonusen är tidsbegränsad. Se ditt konto för detaljer"
- Delar odds med bl.a. Comeon, Bethard, 10bet, Sverigekronan

Mybet
- 100% upp till 500 SEK
- Bonusbeloppet ska omsättas x10 på minimum 2.00 i odds inom 60 dagar
- Egna odds

Nordicbet
- 100 % upp till 1000 SEK
- Bonusbeloppet skall omsättas x6 på minimum 1.8 i odds inom 30 dagar
- Delar odds med Betsson och Betsafe
- Ej Skrill/Neteller

Oddsautomaten
- 100 % upp till 1200 SEK
- Bonusbeloppet skall omsättas x8 på minimum 2.0 i odds inom 30 dagar
- Ej Skrill/Neteller
- Egna odds (Av vad jag kan se)

Realdealbet
- 50% upp till 1000 SEK
- Insättningen ska omsättas en gång innan bonusen aktiveras. Därefter ska insättningen och bonusen omsättas x8 på minimum odds 1.60 inom 90 dagar*
- Delar odds med bland annat Comeon, Mobilbet, 10bet och Bethard
- Spel på alla typer av handikapp (förutom 3-vägs handikapp), Forecast/Tricast eller Över/Under räknas inte till omsättningen
- Max 50 % av bonussumman räknas till din omsättning vid varje spel. 1000 SEK bonus = du kan max omsätta 500 SEK per spel.

Redbet:
- 100 % upp till €200
- Bonusbeloppet skall omsättas x11 på minimum 1.50 i odds inom 30 dagar
- Delar odds med bl.a. Whitebet och Heypoker

Sverigekronan:
- 100 % upp till 1000 SEK
- Bonusbeloppet skall omsättas x12 på minimum 2.0 i odds inom 30 dagar
- Delar odds med bl.a. Comeon, Bethard, 10bet, Mobilbet

Superlenny:
- 100 % upp till 1000 SEK
- Bonusbeloppet skall omsättas x6 på minimum 1.60 i odds inom 30 dagar
- Delar odds med bl.a. Betredkings, GUTS, 24hbet, Jetbull, Norskespill

Tipico:
- 100 % upp till €100
- Bonusbeloppet skall omsättas x6 på minimum 2.0 i odds inom 30 dagar
- Delar odds med Rivalo

Unibet:
- 200 % upp till 1000 SEK
- Bonusbeloppet skall omsättas x5 på minimum 1.4 i odds inom 30 dagar
- Delar odds med 888sport och Leovegas

William Hill:
- 100 % upp till 1000 SEK
- Bonusbeloppet skall omsättas x20 på minimumodds 2.0 inom 90 dagar
- Egna odds
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lottolars (+10), Jaxxx (+15), sirlarsson (+100), EnRiktigGambler (+1), Lunkan (+1), Misär (+1), eggge (+5), kusagwa (+1), jaroiten (+5), Nicksson (+100)

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2016-06-29 klockan 00:33.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-28, 18:44   #2
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Skall tillägga att Betfairs 100 % upp till 2000 SEK inte ändras till listade x10 i omsättningskrav förrän imorgon onsdag. Så har ni inte ett Betfairkonto, skaffa ett idag och tillgodogör er bonusen på en gång så behöver ni bara omsätta x6 (12000 SEK)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-28, 20:40   #3
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Vet inte vilka som är angivna innan denna tråd skapades men jag fyller på ändå.

Mybet
- 100% upp till 500 SEK
- Bonusbeloppet ska omsättas x10 på minimum 2.00 i odds inom 60 dagar
- Egna odds

10bet
- 50% upp till 2000 SEK
- Insättningen ska omsättas en gång innan bonusen aktiveras. Därefter ska insättningen och bonusen omsättas x5 på minimum odds 1.60 inom 90 dagar*
- Delar odds med bland annat Comeon, Mobilbet, 10bet och Bethard

Realdealbet
- 50% upp till 1000 SEK
- Insättningen ska omsättas en gång innan bonusen aktiveras. Därefter ska insättningen och bonusen omsättas x8 på minimum odds 1.60 inom 90 dagar*
- Delar odds med bland annat Comeon, Mobilbet, 10bet och Bethard

Betrally
- 50% upp till 1000 SEK
- Insättningen ska omsättas en gång innan bonusen aktiveras. Därefter ska insättningen och bonusen omsättas x6 på minimum odds 1.60 inom 90 dagar*
- Delar odds med bland annat Comeon, Mobilbet, 10bet och Bethard

*Spel på alla typer av handikapp (förutom 3-vägs handikapp), Forecast/Tricast eller Över/Under räknas inte till omsättningen.
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-29, 00:30   #4
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellgren Visa inlägg
...
Lägger till dessa! Men du glömde ett äckligt krav som de nedre tre alla har gemensamt;
"50 % av bonusen är maxantalet som varje vad bidrar med till omsättningskraven. Till exempel är maxsumman som varje vad kan bidra med till omsättningskraven för en 1000 KR stor bonus 500 KR. Flera olika vad som görs på samma plats och urval kommer att ses som bonusmanipulering."

Min rekommendation som erfaren bonusfjant är att hålla sig borta ifrån dessa typer av bolag med sina löjliga omsättningskrav och dåliga odds.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2016-06-29 klockan 00:34.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-29, 06:39   #5
 
Lunkans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 205
Sharp$: 899
Standard

Tack för en bra lista!

Av intresse för mig skulle även vara en slags rating av bolagen och dess bonusar som hölls någorlunda uppdaterad. Och då kanske specifikt för bonustrading. Här skulle även jag kunna bidra med en del. Vissa bonusar här är ju enklare för trading än övriga.

Frågan är om inte detta då bör göras i den stora tråden för bonustrading så jag inte går OT, eller? =)

Kändes dock lönlöst att dra igång det om inget intresse finns! Vet ju inte hur aktiviteten är här längre.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Misär (+1)
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-29, 07:27   #6
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Bra initiativ! Och bra förslag, lunkan, en sådan bonustraderanking vore fint att ha levande.
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-29, 12:26   #7
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Menar ni hur lätt det är att spela över bonusen mot Betfair eller annat bolag ex. Pinny? Alltså dvs hur ofta man hittar spel att matcha mot?

Jag använder aldrig Betrair att tradea mot pgs deras äckliga kommission. Surebettar mot Pinny eller bet365. Men det lättaste är definitivt att surebetta ifrån ett EU-bolag till ett annat, om man har möjlighet och inte är limiterad. Med William Hill eller Marathonbet kan du surebetta mot nästan vilka bolag som helst, särskilt med Marathon.

De bolagen där jag haft genuint svårt att hitta surebetmöjligheter mot Pinny/B365 är Guts/Superlenny/Norskespill osv. Oddsleverantören som dessa bolag använder sig av är hemsk för bonushorande. Här får man ofta räkna med att bonusen äts upp till viss/stor del av att man bara hittar 95-97 % "surebets" mot andra bolag.

10bet/Comeon/Sverigekronan o.s.v. är ingen höjdare heller, men är lättare än ovan nämnda exempel. Redbet är även halvt knepig, Säeskilt med tanke på att man skall omsätta €2200 för sin €200 bonus, dessutom med € så mycket pengar försvinner ofta i växlingsavgifter när man tar ut sedan. Tipico är lätt upplever jag, men man förlorar lite pga €.

WH/Ladbrokes/Betsson/Unibet/888sport/Nordicbet/Betsafe/Leovegas/Betway/Bet365/Betfair oddssite är alla väldigt lätta att hitta trades/surebets för, samtidigt som de har lätta omsättningskrav.

Oddsautomaten och Coolbet finns inte med på surebetsidor. Här får man hitta egna surebets, ett tips är att kolla stora populära marknader, där har bolagen lägre juice. Jag spelade ex. på EM-matcher (1X2) mellan Coolbet/Pinny, Coolbet/Bet365 och likadant med Oddsautomaten. Andra exempel kan vara CL-matcher, stora ligor som premier league osv

Nägot annat att tänka på är att vissa bolag stryper dig direkt om du satsar på utstick. Betrair ströp ner mig till 200 kronor efter ett spel, sedan snabbt ner till 50-125 kronor. Därefter 17 kronor. Bara så man är medveten om det, det är jobbigt att sitta och spela 50 kr per spel när man skall omsätta 12000 (och nu har de höjt omsättningen till 20000)

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2016-06-29 klockan 12:32.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-29, 12:58   #8
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Oddsautomaten och Coolbet finns inte med på surebetsidor. Här får man hitta egna surebets, ett tips är att kolla stora populära marknader, där har bolagen lägre juice. Jag spelade ex. på EM-matcher (1X2) mellan Coolbet/Pinny, Coolbet/Bet365 och likadant med Oddsautomaten. Andra exempel kan vara CL-matcher, stora ligor som premier league osv
Coolbet ligger ibland helt annorlunda än andra bolag på kort- och hörnspel. Där går det att hitta bra surebets att tradea bonusar med. Kan ju dock vara bra att matcha spelet på ett bolag där man kan se sin maxinsats före spelet läggs (som Bet365) så att man inte lägger spelet på Coolbet och sedan inte får in det man behöver på den andra sidan.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-29, 21:00   #9
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Menar ni hur lätt det är att spela över bonusen mot Betfair eller annat bolag ex. Pinny? Alltså dvs hur ofta man hittar spel att matcha mot?

Jag använder aldrig Betrair att tradea mot pgs deras äckliga kommission. Surebettar mot Pinny eller bet365. Men det lättaste är definitivt att surebetta ifrån ett EU-bolag till ett annat, om man har möjlighet och inte är limiterad. Med William Hill eller Marathonbet kan du surebetta mot nästan vilka bolag som helst, särskilt med Marathon.

De bolagen där jag haft genuint svårt att hitta surebetmöjligheter mot Pinny/B365 är Guts/Superlenny/Norskespill osv. Oddsleverantören som dessa bolag använder sig av är hemsk för bonushorande. Här får man ofta räkna med att bonusen äts upp till viss/stor del av att man bara hittar 95-97 % "surebets" mot andra bolag.

10bet/Comeon/Sverigekronan o.s.v. är ingen höjdare heller, men är lättare än ovan nämnda exempel. Redbet är även halvt knepig, Säeskilt med tanke på att man skall omsätta €2200 för sin €200 bonus, dessutom med € så mycket pengar försvinner ofta i växlingsavgifter när man tar ut sedan. Tipico är lätt upplever jag, men man förlorar lite pga €.

WH/Ladbrokes/Betsson/Unibet/888sport/Nordicbet/Betsafe/Leovegas/Betway/Bet365/Betfair oddssite är alla väldigt lätta att hitta trades/surebets för, samtidigt som de har lätta omsättningskrav.

Oddsautomaten och Coolbet finns inte med på surebetsidor. Här får man hitta egna surebets, ett tips är att kolla stora populära marknader, där har bolagen lägre juice. Jag spelade ex. på EM-matcher (1X2) mellan Coolbet/Pinny, Coolbet/Bet365 och likadant med Oddsautomaten. Andra exempel kan vara CL-matcher, stora ligor som premier league osv

Nägot annat att tänka på är att vissa bolag stryper dig direkt om du satsar på utstick. Betrair ströp ner mig till 200 kronor efter ett spel, sedan snabbt ner till 50-125 kronor. Därefter 17 kronor. Bara så man är medveten om det, det är jobbigt att sitta och spela 50 kr per spel när man skall omsätta 12000 (och nu har de höjt omsättningen till 20000)
Bra inlägg. Vissa sidor har blivit bättre. Guts har nog bytt odds lev för tycker de har fått betydligt bättre senaste året.
RedBet omsätter man lättast mot allsvenskan där de är 98-99%, även tennis är de höga på.
Coolbet går att fynda ganska bra på då de sätter egna odds och inte köper in andras.
Sen finns ju smarkets istället för betfair inte lika stort utbud men täcker ju alla stor ligor och låg avgift.

Ska man vara efektiv vid horandet så är Dutching det bästa.. Då kan man ju täcka 3 bonusar på ett spel..
Alternativt spela på 1 o 2 och sedan plocka x vid första målet på live spel. (Dock finns ju risken att matchen slutar 0-0)
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-29, 22:30   #10
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6010
Standard

Jag tradeade ut bonusen på Guts nyligen mot Pinnacle. Lättast att hitta matchande odds på tennis där. Fotboll var dom riktigt usla på.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-30, 06:45   #11
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
RedBet omsätter man lättast mot allsvenskan där de är 98-99%, även tennis är de höga på.
När jag tog den bonusen hade det varit omöjligt att omsätta på tennis (Franska Öppna) då jag hade fått satsa 2-3 euro per spel. Fick tradea på fotbollslandskamper istället där jag fick in mest per spel, men det blev bara 20 € i handen av bonusen på 120 €...
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-30, 08:45   #12
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
När jag tog den bonusen hade det varit omöjligt att omsätta på tennis (Franska Öppna) då jag hade fått satsa 2-3 euro per spel. Fick tradea på fotbollslandskamper istället där jag fick in mest per spel, men det blev bara 20 € i handen av bonusen på 120 €...
Har mjölkat de på ganska många reload 50% o 100% inga problem att gå + ur dessa..
Hittar man inte bra odds så viktar jag över på redbet.
Vinner man på redbet +-0 övriga resultat blir mer minus men då har man ju tömt kontot på redbet. Har i år plockat ut 10k från sidan
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-30, 18:43   #13
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
Har mjölkat de på ganska många reload 50% o 100% inga problem att gå + ur dessa..
Hittar man inte bra odds så viktar jag över på redbet.
Vinner man på redbet +-0 övriga resultat blir mer minus men då har man ju tömt kontot på redbet. Har i år plockat ut 10k från sidan
Hur ofta brukar du få reloadbonusar? Jag fixade välkomstbonusen för en månad sedan så kanske kommer snart?
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-01, 07:10   #14
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Hur ofta brukar du få reloadbonusar? Jag fixade välkomstbonusen för en månad sedan så kanske kommer snart?
Ett tag var det en reload varje månad. Kollade lite snabbt o förra året ca 10 bonusar varav största va på 250€ inför PL starten.
I år bara 3st än så länge.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-01, 10:29   #15
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 22
Sharp$: 165
Standard

Bonustrading


Tack för en bra lista.

Har bonustradat ett tag nu och det fungerar riktigt bra. Verkar som om ni har hållt på ett tag med detta. Hur mycket tjänar ni i månaden på att bonustrada?

Senast redigerad av sebval den 2016-07-01 klockan 10:59.
sebval är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-01, 11:22   #16
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

När jag en gång för många år sedan bonustradade med liten kassa slutade det med att jag satt med "jobbigt" mycket pengar hos spelbolaget, men inget kvar på Betfair. Hur löser ni detta?
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-01, 11:36   #17
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6010
Standard

Man får helt enkelt se till så att man har en så pass stor kassa att man klarar av ha en del av kassan låst hos spelbolaget.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-01, 11:53   #18
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Man får helt enkelt se till så att man har en så pass stor kassa att man klarar av ha en del av kassan låst hos spelbolaget.
Jo, det är klart. Men jag undrar om alla bonushorande novisar fattar det? Det gjorde inte jag iallafall på den tiden. Ponera till exempel att man ska hämta en 100 % bonus upp till 1500 kronor och att oddset måste vara minst 2. Det räcker ju med 3 spel som går "fel" så är man i en rätt jobbig sits. Iallafall om man är en fattig student.

Senast redigerad av semipro den 2016-07-01 klockan 11:56.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-01, 12:46   #19
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
När jag en gång för många år sedan bonustradade med liten kassa slutade det med att jag satt med "jobbigt" mycket pengar hos spelbolaget, men inget kvar på Betfair. Hur löser ni detta?
Börja med de minsta bonusarna, eller snarare; bonusarna med lättast omsättningskrav. Riskfria spel är smart att börja med.

Sedan kanske man bör vänta med att bonustradea tills man har åtminstone 10k till sitt förfogande. Sitter man med pengar på något EU-bolag samtidigt som man saknar pengar att Tradea ut med så kolla bara surebets mot en sharp bookie som Pinny, satsa sedan på oddsen hos EU-bolaget som vanliga spel. Du kommer spela på utstick med mycket värde, och det är troligare att du går plus än minus. Sprid ut risken över många spel och lägg helst alla spel samtidigt innan de hinner limitera dig.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2016-07-01 klockan 12:55.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-01, 13:04   #20
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sebval Visa inlägg
Tack för en bra lista.

Har bonustradat ett tag nu och det fungerar riktigt bra. Verkar som om ni har hållt på ett tag med detta. Hur mycket tjänar ni i månaden på att bonustrada?
Att bonustradea ger ingen "månadsinkomst", det är en engångsgrej. När bolagen är slut så upphör givetvis dina inkomster ifrån bonustrading. För tillfället finns det bonusar för ~25k iaf att hämta ut om man inte har konto på någon sida.

Visserligen får man kanske ibland reloadbonusar på bolagen man inte limiterats på men det är inte ofta.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-01, 13:15   #21
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 22
Sharp$: 165
Standard

Bonustrading


Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Att bonustradea ger ingen "månadsinkomst", det är en engångsgrej. När bolagen är slut så upphör givetvis dina inkomster ifrån bonustrading. För tillfället finns det bonusar för ~25k iaf att hämta ut om man inte har konto på någon sida.

Visserligen får man kanske ibland reloadbonusar på bolagen man inte limiterats på men det är inte ofta.
Var just reloadbonusar och andra erbjudanden jag tänkte på. Alltså hur mycket man kan tjäna efter insättningsbonusarna. Har varit inne och läst på http://matchedbettingblog.com och den killen verkar tjäna en del. Tänkte om det var någon här som gör ungefär samma sak.
sebval är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-01, 13:54   #22
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sebval Visa inlägg
Tack för en bra lista.

Har bonustradat ett tag nu och det fungerar riktigt bra. Verkar som om ni har hållt på ett tag med detta. Hur mycket tjänar ni i månaden på att bonustrada?
Har följt lite stats på detta då jag tyckte det var intressant.
Detta är bara spel på kampanjer, reload bonusar m.m ej där jag öppnat nya konton.

Januari 5615
Februari 4838
Mars 6871
April 7503
Maj 6113
Juni 8373

Får se hur länge man kan mjölka denna kossa men hittills är jag nöjd. EM har varit en kassako rent kampanjmässigt.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-01, 14:40   #23
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 22
Sharp$: 165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
Har följt lite stats på detta då jag tyckte det var intressant.
Detta är bara spel på kampanjer, reload bonusar m.m ej där jag öppnat nya konton.

Januari 5615
Februari 4838
Mars 6871
April 7503
Maj 6113
Juni 8373

Får se hur länge man kan mjölka denna kossa men hittills är jag nöjd. EM har varit en kassako rent kampanjmässigt.
Intressant statistik! Använder du dig av en spelbörs eller spelar du olika sidor mot varandra?

Ja, EM har varit riktigt bra! Vilka sidor tycker du kommer med bäst erbjudanden?
sebval är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-01, 21:20   #24
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sebval Visa inlägg
Intressant statistik! Använder du dig av en spelbörs eller spelar du olika sidor mot varandra?

Ja, EM har varit riktigt bra! Vilka sidor tycker du kommer med bäst erbjudanden?
Brukar variera mig ganska mycket. Små spel på 50-250 brukar jag bara köra på spelbörs, smarkets eftersom de har låg avgift. Sen råkar man vinna på bolaget så får man ju oftast omsätta bonusen.

I år är det Betsson bolagen som varit ganska generösa med bonus, riskfria spel, gratisspel m.m även comon har skickat ut många kampanjer
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-04, 07:33   #25
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Någon som har erfarenhet av att cleara bonusen hos 10bet? Är 34 000 SEK att omsätta på minst 34 spel om man tar 2000 i bonus.

Är rädd att limiteras snabbt och sitta helt körd med säg 20k att omsätta.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-24, 03:43   #26
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Provar här i tråden igen, denna gången gällande Oddsautomaten. Någon som lyckats cleara där? Hittade jättebra odds att matcha mot under EM men nu har deras odds sjunkit till SVS-kvalité och jag hittar absolut ingenting.

91-92 % payout på alla matcher.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-24, 12:51   #27
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Casinostugan och Folkeautomaten, som bägge ägs av CO-Gaming (ComeOn, Mobilbet), har nu även odds. 100 % upp till 500 kr och lätta krav.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jaroiten (+5), footel (+5)
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-24, 14:02   #28
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Casinostugan och Folkeautomaten, som bägge ägs av CO-Gaming (ComeOn, Mobilbet), har nu även odds. 100 % upp till 500 kr och lätta krav.
Folkeautomaten verkar inte funka för svenskar om jag uppfattat detta korrekt:
Citat:
Bosatte i de følgende landene har tilgang til dette tilbudet: Norway, Åland, Denmark, Finland and Færøyene. Dersom det blir bevist at denne bonusen er misbrukt på en eller annen måte, vil bonusen bli trukket tilbake og alle midler på spillerens konto vil bli fryst. I tillegg kan spillerens konto bli stengt av Folkeautomaten etter eget skjønn.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-24, 16:54   #29
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Folkeautomaten verkar inte funka för svenskar om jag uppfattat detta korrekt:
Det var tråkigt, men bra att det någon gång lönar sig att vara finländare!

Förutom bonustraderna (som gick på plus tack vare surebets mot Bet365) blev det en väldigt härlig vinst till. Casinostugan skickar tydligen ut en broschyr om hur man spelar när man registrerar sig och där fanns en kod som gav 10 € gratis att spela för på casinot. Spelade och fick en vinst på ungefär 100 gånger insatsen och tänkte att det kanske går att få ut några euro, men det blev en hel del mer. Jag kom in på spelet Jackpot 6000 och fick tre jokrar i rad. En euro i insats gav 600 euro. Då var det bara att fortsätta snurra så att omsättningskraven på 300 euro skulle uppfyllas och det gick bra. När jag fick vinsten på 600 hade jag ungefär 650 på kontot och när omsättningen var klar återstod drygt 620 euro, inte alls dåligt utan insättning.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-27, 02:00   #30
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 57
Sharp$: 471
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Folkeautomaten verkar inte funka för svenskar om jag uppfattat detta korrekt:
Låter ju märkligt att de skulle skriva den här infon på sidan med bonusen om det inte gäller för svenskar:

"Oddsbonus: 100 % upp till 500 kr
Välj denna bonus och du får 100% extra upp till 500 kr att spela på våra Odds med.
Omsättningskraen för denna bonus är 6x på Odds, insättnings + bonusbeloppet på minsta totalodds 1.5. Minsta insättningsbelopp är 100 svenska kornor, eller motsvarande belopp i annan valuta. Erbjudandet gäller nya kunder.
Du kan uppnå kraven i denna bonus genom att spela på Odds. Alla spel enligt omsättningskraven kommer hjälpa dig att omsätta bonusbeloppet."
Burre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-27, 04:37   #31
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Okej, ja jag har inte testat själv. Men det var det där jag läste på sidan iaf. Och Sverige vara ju inte med på listan över länder den skulle funka i.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-16, 21:57   #32
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Någon som testat denna sida

http://www.betcart.com/promotions/ 50% upp till 250€
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-19, 22:31   #33
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

https://www.betfinal.com/?langid=515

1000kr 100% Bonus.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-20, 00:00   #34
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
Delar odds med 10bet.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-20, 22:36   #35
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
Funkade inte att ladda på kontot via skrill för mig ;(
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-20, 22:55   #36
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
Funkade inte att ladda på kontot via skrill för mig ;(
Samma här, supporten svarade inte ens. Höjer ett varningens finger i sann Hamrén-anda!
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-21, 14:55   #37
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Provar här i tråden igen, denna gången gällande Oddsautomaten. Någon som lyckats cleara där? Hittade jättebra odds att matcha mot under EM men nu har deras odds sjunkit till SVS-kvalité och jag hittar absolut ingenting.

91-92 % payout på alla matcher.
Riktigt dåliga odds på fotboll, och ingen mlb/nfl går till bonusomsättningen.
På ufc hade de dock rätt bra odds.
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-21, 17:15   #38
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nomasporfavor Visa inlägg
Riktigt dåliga odds på fotboll, och ingen mlb/nfl går till bonusomsättningen.
På ufc hade de dock rätt bra odds.
Även amerikansk Baseball ser ok ut.
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-21, 18:47   #39
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
Även amerikansk Baseball ser ok ut.
MLB räknas ju inte mot bonusen skrev han ju...
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-22, 12:59   #40
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Någon som testat LeoVegas Sports? Har ju en insättningsbonus på 100% upp till 4000 kronor. Skall omsättas 5x till minst 1.5 i odds. Vad är haken - brukar inte spela mot bonusar...

Om jag sätter in 1000 kronor, skall jag då omsätta 5000 kronor innan uttag? Vad vid vinst på första spelet?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-22, 13:17   #41
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Någon som testat LeoVegas Sports? Har ju en insättningsbonus på 100% upp till 4000 kronor. Skall omsättas 5x till minst 1.5 i odds. Vad är haken - brukar inte spela mot bonusar...

Om jag sätter in 1000 kronor, skall jag då omsätta 5000 kronor innan uttag? Vad vid vinst på första spelet?
100% upp till 1000kr står det för mig.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-22, 19:21   #42
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Någon som testat LeoVegas Sports? Har ju en insättningsbonus på 100% upp till 4000 kronor. Skall omsättas 5x till minst 1.5 i odds. Vad är haken - brukar inte spela mot bonusar...

Om jag sätter in 1000 kronor, skall jag då omsätta 5000 kronor innan uttag? Vad vid vinst på första spelet?
Det gäller för norrmän.

Intressanta bonusar de har, ganska ojämlikt (jag tar det i euro för enkelhetens skull):

Norge: 100 % bonus upp till 400 €
Sverige: 100 % bonus upp till 100 €
Finland: 100 % bonus upp till 50 €

Jag fick alltså den minsta bonusen av dessa eftersom jag är finländare.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-22, 19:37   #43
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Det gäller för norrmän.

Intressanta bonusar de har, ganska ojämlikt (jag tar det i euro för enkelhetens skull):

Norge: 100 % bonus upp till 400 €
Sverige: 100 % bonus upp till 100 €
Finland: 100 % bonus upp till 50 €

Jag fick alltså den minsta bonusen av dessa eftersom jag är finländare.
Så ser det ut på i princip alla bolag. Folk utanför norden, Schweiz, Holland, Tyskland får oftast skitbonusar. Antagligen är det mycket mer bonushorande i fattigare länder samtidigt som man gör bedömningen att det inte är värt att erbjuda bonusar till folk ifrån fattigare länder eftersom de inte har lika mycket att potentiellt spela bort hos bolaget som ex. Norrmän har.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-26, 08:32   #44
 
Namnams avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 117
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg

"Maximal omsättning per spel är 50% av bonusbeloppet. Exempel, om din bonus är värd 1000 kr kan du maximalt bidra med 500 kr per spel mot omsättningskrav."

Denna regel, eller liknande, har fler och fler bolag börjat köra med. Jävligt störig tycker jag själv! Man kan liksom aldrig bara tradea ut bonusen direkt då (om man inte vill riskera att ha massa låsta pengar på en skitbookie, och går all in ändå)... Annars verkar sidan solid?
Namnam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-26, 08:34   #45
 
Namnams avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 117
Standard

Fast den STÖRIGASTE regeln är ju typ: "Maximal vinst från denna bonus är 10000 kr". Som att man inte får vinna/spela hur f-n man vill!?

Nu hade ju iof inte BetFinal en så regel, men ändå...
Namnam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-26, 22:17   #46
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Namnam Visa inlägg
"Maximal omsättning per spel är 50% av bonusbeloppet. Exempel, om din bonus är värd 1000 kr kan du maximalt bidra med 500 kr per spel mot omsättningskrav."

Denna regel, eller liknande, har fler och fler bolag börjat köra med. Jävligt störig tycker jag själv! Man kan liksom aldrig bara tradea ut bonusen direkt då (om man inte vill riskera att ha massa låsta pengar på en skitbookie, och går all in ändå)... Annars verkar sidan solid?
Har inte fått svar via supporten ännu så sidan är nog en risk. Har nu förlorat mina pengar där men
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-27, 12:55   #47
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Vet inte vad jag ska säga om Guts. Tagit 48 timmar på sig att "processa" mina uppladdade dokument, inte klart ännu. Sega med att rätta spelen, usla mainstream-odds
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-27, 17:20   #48
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Vet inte vad jag ska säga om Guts. Tagit 48 timmar på sig att "processa" mina uppladdade dokument, inte klart ännu. Sega med att rätta spelen, usla mainstream-odds
När jag tradade den bonusen lyckades jag vinna där och tog ut lite över 1000 euro, allt gick snabbt så det är nog bara ett undantag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nicksson (+50)
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-17, 03:42   #49
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Får ta och tipsa för den riskbenägne om Ohmbet och Vikibet. Dessa bolag är nya och jag har inte sett många som "grönat", d.v.s. gett klartecken om att de är legit. Har själv inne pengar på båda och omsätter bonusarna i skrivande stund. En liten gamble såklart.

Hur som helst,
OHMbet:
- 200 % upp till 2000 SEK (Via MMAnytt, annars får man 100 % upp till 2000 SEK)
- Bonusbeloppet måste omsättas 6 gånger på minimumodds 1.7
- Bonusen skall omsättas inom 60 dagar
- Egna odds. Värdelösa odds, 92-93 % på det mesta förutom Premier League/CL där man brukar ligga uppåt 95-96 %. Bäst odds har man dock på MMA, högst på marknaden faktiskt, kommer inte ihåg exakt men nära 98 %.

Vikibet
- 100 % upp till 1000 SEK.
- Bonusbeloppet måste omsättas 12 gånger på minimumodds 2.0
- Bonusen skall omsättas inom 90 dagar
- Delar odds med 10bet men verkar har något högre juice, kollar man surebetsidor där 10bet skall ha 2.0 på ett spel så ligger Vikibet ofta på 1.95, vilket gör att du ej kan använda spelet p.g.a. minimum 2.0 för omsättning. Jag har funnit 2.0 > odds att surebetta mot B365/Pinny på främst Ö/U antal hörnor i diverse obskyra ligor.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-17, 18:33   #50
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Erfarenheter av Betfinal och Mrringo mottages tacksamt, är sugen. Talar nu om er som tagit ut pengar därifrån, att sätta in pengar, lyckas tradea ut bonusen på första spelet grönar ju såklart inte bookien.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-17, 20:18   #51
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Erfarenheter av Betfinal och Mrringo mottages tacksamt, är sugen. Talar nu om er som tagit ut pengar därifrån, att sätta in pengar, lyckas tradea ut bonusen på första spelet grönar ju såklart inte bookien.
Håller på med Betfinal nu. Är max 500kr per bet vid full bonus. Verkar som jag kommer att ha kvar pengar på kontot när bonusen är omsatt.
Säger tilll hur det går att ta ut.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-17, 20:28   #52
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Erfarenheter av Betfinal och Mrringo mottages tacksamt, är sugen. Talar nu om er som tagit ut pengar därifrån, att sätta in pengar, lyckas tradea ut bonusen på första spelet grönar ju såklart inte bookien.
Betfinal = skräp, bara visa insättning och inget svar från support.
Vikibet = Grön, svar från support inom någon timme. Har plockat ut pengar efter att de godkänt KYC. Skickade in på helgen och pengar på kontot på måndagen (Skrill)
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-17, 20:50   #53
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
Betfinal = skräp, bara visa insättning och inget svar från support.
Vikibet = Grön, svar från support inom någon timme. Har plockat ut pengar efter att de godkänt KYC. Skickade in på helgen och pengar på kontot på måndagen (Skrill)
Jag satte in med Skrill på Betfinal och fick bonusen.
Frågade supporten om man fick spela mer än 500kr per bet och fick till svar att det går rent tekniskt men att man då förlorar bonusen.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-17, 21:35   #54
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Någon som har koll på Vulkanbet.com? Har Maltalicens och 95-98 % payout på de flesta marknader. 100 % insättningsbonus upp till 100 euro och 2000 euro i omsättningskrav. Ännu större bonusar på andra och tredje insättning. Har aldrig hört talas om dem men verkar som det är ryssar som ligger bakom. Antar att Maltalicensen är ny? Nån som kan svara på om det är ett seriöst bolag?
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-17, 21:50   #55
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Någon som har koll på Vulkanbet.com? Har Maltalicens och 95-98 % payout på de flesta marknader. 100 % insättningsbonus upp till 100 euro och 2000 euro i omsättningskrav. Ännu större bonusar på andra och tredje insättning. Har aldrig hört talas om dem men verkar som det är ryssar som ligger bakom. Antar att Maltalicensen är ny? Nån som kan svara på om det är ett seriöst bolag?
Öppnade konto men de hade problem med skrill, så de ska återkomma när det funkar igen. Så får se vad som händer..
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-19, 11:11   #56
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Erfarenheter av Betfinal och Mrringo mottages tacksamt, är sugen. Talar nu om er som tagit ut pengar därifrån, att sätta in pengar, lyckas tradea ut bonusen på första spelet grönar ju såklart inte bookien.
Ogillar starkt att det bara går att "vinna" 20k på bonusen, sen får jag lite dåliga vibbar av sidan. Stavfel, särskrivningar osv. Står över dom ett tag till men rapportera gärna hur det löste sig. Mr Ringo som det syftades på.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-21, 16:26   #57
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 5
Sharp$: 270
Standard

Ni som bonushorar, tar ni del av bonusar som har ett max på hur mycket man kan lägga på varje spel tex 500kr? Har själv inte vågat ta dessa än då det känns som det kommer ta så lång tid.
callewall är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-21, 18:42   #58
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av callewall Visa inlägg
Ni som bonushorar, tar ni del av bonusar som har ett max på hur mycket man kan lägga på varje spel tex 500kr? Har själv inte vågat ta dessa än då det känns som det kommer ta så lång tid.
Jag undviker dem. Min strategi är att satsa allt på ett odds kring 3 och säkra upp på tex smarkets. Med den strategin är det 90% sannolikhet att man är klar efter max två bet.

Får man bara satsa 1/4 av ursprungsaldot (500 av 2000) per gång så är det bara 20% sannolikhet att man är klara efter fyra bet... Fördelen är möjligtvis att man inte behöver satsa så mycket emot, pengarna kommer ju bara snurra mellan två spelbolag till man uppfyllt kraven, om man inte har extrem tur.

Hade jag haft bettingbolag hade jag haft den regeln för att slippa bonustredjare...
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-22, 08:04   #59
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
Jag undviker dem. Min strategi är att satsa allt på ett odds kring 3 och säkra upp på tex smarkets. Med den strategin är det 90% sannolikhet att man är klar efter max två bet.

Får man bara satsa 1/4 av ursprungsaldot (500 av 2000) per gång så är det bara 20% sannolikhet att man är klara efter fyra bet... Fördelen är möjligtvis att man inte behöver satsa så mycket emot, pengarna kommer ju bara snurra mellan två spelbolag till man uppfyllt kraven, om man inte har extrem tur.

Hade jag haft bettingbolag hade jag haft den regeln för att slippa bonustredjare...
Ser egentligen inga problem med att man behöver lägga många spel (så länge man har en tillräcklig bankrulle på börsen) mer än just att det tar lite mer tid. Har dom bara okej odds så är det ju inga problem att lägga många spel.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-22, 09:31   #60
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg
Ser egentligen inga problem med att man behöver lägga många spel (så länge man har en tillräcklig bankrulle på börsen) mer än just att det tar lite mer tid. Har dom bara okej odds så är det ju inga problem att lägga många spel.
Tre problem:

1, Det tar tid

2, Viss avbränning lyckas inte jag undvika, om man då får spela till dess att bonuskraven är uppnådda så har man omsatt kanske 20 tkr istället för säg 5 tkr. Med 3% avbränning är det 450 kr i skillnad, eller en halv bonustusenlapp

3, man kommer behöva plocka ut pengar med stor risk på bonussidan, vilket tar tid med verifiering osv. Bonustrejdande bygger så klart på att man är beredd att göra det, men drömscenariot är för mig att på ett spel vara klar och slippa bonussidan.
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-22, 14:15   #61
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
Tre problem:

1, Det tar tid

2, Viss avbränning lyckas inte jag undvika, om man då får spela till dess att bonuskraven är uppnådda så har man omsatt kanske 20 tkr istället för säg 5 tkr. Med 3% avbränning är det 450 kr i skillnad, eller en halv bonustusenlapp

3, man kommer behöva plocka ut pengar med stor risk på bonussidan, vilket tar tid med verifiering osv. Bonustrejdande bygger så klart på att man är beredd att göra det, men drömscenariot är för mig att på ett spel vara klar och slippa bonussidan.
En annan syn på det hela kan vara att spela många spel så kanske bolaget fortsätter skicka kampanjer reload bonusar. Troligen gör de inte det till de som skapar ett konto, lägger ett bet o sen inte loggar in igen. Själv har jag tjänat mest på att mjölka bolagen på alla kampanjer som de skickar ut hela tiden. ca 4-5k/månaden ger detta.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-22, 15:25   #62
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 8
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
...mjölka bolagen på alla kampanjer som de skickar ut hela tiden. ca 4-5k/månaden ger detta.
Utveckla gärna. Insättningsbonusar, gratisspel?
Rodgery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-23, 00:03   #63
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 13
Sharp$: 31
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rodgery Visa inlägg
Utveckla gärna. Insättningsbonusar, gratisspel?
Det beror på bolaget. De flesta har någon slags VIP -program som går att nå. Har just nu 888 PP (premium player) då man får 500 kr cashback i veckan, 500 kr refunds istället för 250 kr, och sedan en massor med freebet erbjudande beroende på vilka evenemang finns på g (just nu dart satsa 4 x 250 livebetting få ett 250 kr freebet varje dag).

Men även om inte man siktar på VIP så löner det sig att omsätta några tusen i veckan genom dina favorit bookies. Ta inget högre än 95 i oddsmatcharen (jag antar att du använder den hos antingen OM eller PC).
Skotten84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-29, 09:18   #64
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 51
Sharp$: 418
Standard

Nyfiken på denna bookie. Någon som testat att omsätta bonusen? Designen på sidan är ju dock jävligt kakkig.

http://www.favourit.com/sv/content/signup-bonus-terms
hechnik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-29, 19:11   #65
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hechnik Visa inlägg
Nyfiken på denna bookie. Någon som testat att omsätta bonusen? Designen på sidan är ju dock jävligt kakkig.

http://www.favourit.com/sv/content/signup-bonus-terms

har du kört alla de välkända bonusarna? kollat runt på engelska sidor o.s.v.?

den sidan ger då inget seriöst intryck, tog 5 min ladda sen ful o jävlig

ingen jag skulle involvera mina pengar på
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-30, 08:43   #66
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 51
Sharp$: 418
Standard

Haha, japp, den är redigt ful och känns långt ifrån tillförlitlig. Tänkte bara slänga ut en chansning i hopp om lite extrapengar men trodde ärligt talat inte på det.

Har nog kört igenom alla sidor som nämnts här som tillförlitliga i alla fall, men alltid tacksam för nya tips.
hechnik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-03, 23:03   #67
 
Reg.datum: jun 2015
Inlägg: 8
Sharp$: 27
Standard

Har någon tips på hur man betar igenom en Betrally-bonus? Jag måste omsätta 8000 kr inom 27 dagar och jag verkar vara limiterad (kunde bara satsa 150 kr på mitt senaste bet). Handikappspel och under/över räknas inte mot omsättningskraven.
dexopie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-03, 23:20   #68
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dexopie Visa inlägg
Har någon tips på hur man betar igenom en Betrally-bonus? Jag måste omsätta 8000 kr inom 27 dagar och jag verkar vara limiterad (kunde bara satsa 150 kr på mitt senaste bet). Handikappspel och under/över räknas inte mot omsättningskraven.
Vet inte vilken marknad du testade att få in ditt 150kr bet på. Men testa större marknader såsom t.ex. EPL 1x2. Hur stor kassa har du?
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-04, 09:27   #69
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Jag är limiterad där. Kan spela för cirka 200kr på pl vid odds runt 2. Lägre ju högre odds det är.
Det går dock bra att spela kombos. Vet inte om jag har någon limit där, har bara testat 1000kr på en trippel och 500 på en dubbel.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-04, 11:20   #70
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Lägg då en kombo med olika tider för matchstart så kan du säkra som vanligt via oddsbörs.
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-04, 22:18   #71
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

[QUOTE=Morgan007;515716]Lägg då en kombo med olika tider för matchstart så kan du säkra som vanligt via oddsbörs.[/QUOTE

Hur mycket lägger man på varje match då?

Går även att spela dubbla och tripplar hos betfairs börs på pl-matcher.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-05, 03:40   #72
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

[QUOTE=bjarnea;515844]
Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
Lägg då en kombo med olika tider för matchstart så kan du säkra som vanligt via oddsbörs.[/QUOTE

Hur mycket lägger man på varje match då?

Går även att spela dubbla och tripplar hos betfairs börs på pl-matcher.
Du har 2matcher i en dubbel förslagsvis 2st hemmasegrar till oddsen: 2.25x2.1=4,725 i odds

Du spelar 1000kr på det, sitter den så har du alltså en vinst på 3725kr

Match1 bokar du, säg att oddset är 2,24 du bokar 1000, din risk blir alltså 1240kr

Hemmalaget vinner du förlorar 1240kr på bf men har din dubbel levande

(torskar hemmalaget sprack dubblen, och du torskade 1000kr men vinner din bokning på BF, då är det bara att gå vidare på en ny dubbel)

Du går vidare och bokar match 2 som spelas senare på kvällen

Du bokar 1000 (1100risk då oddset är 2.10)+1240 (1364 risk) som du förlorade på din bokning i match1

Hemmalaget vinner, dubblen sitter du vinner 3725kr - 1100-1364 =1261kr vinst totalt

Säg att hemmalaget förlorar, dubblen spricker du torskar den tusenlappen

Men din bokning på BF sitter så du vinner 1000+1240kr där dvs 2240kr-1000kr -1240 på första bokningen, resultatet blir 0kr i vinst men du har tradeat över 1000kr från bookien till Betfair

Sen måste du givetvis ta hänsyn till vilken kommison du har, och räkna bort den, finns ju inte med i det här exemplet.

Även hur du vill vikta vinsterna, lägga all vinst på BF, eller sprida vinsterna lika på bägge sidor

Den stora risken, är att du kan ju inte boka match2 förens du vet hur match1 slutar, sticker oddset åt fel håll på den matchen under tiden, kan det äta upp den mesta profiten, men å andra sidan bör ju vara 50/50 att det lika gärna kan sticka åt rätt håll
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bjarnea (+20)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-05, 07:59   #73
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Fint! Tack så mycket!
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-05, 14:51   #74
 
Reg.datum: apr 2016
Inlägg: 45
Sharp$: 482
Standard

[QUOTE=sskssk;515850]
Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg

Du har 2matcher i en dubbel förslagsvis 2st hemmasegrar till oddsen: 2.25x2.1=4,725 i odds

Du spelar 1000kr på det, sitter den så har du alltså en vinst på 3725kr

Match1 bokar du, säg att oddset är 2,24 du bokar 1000, din risk blir alltså 1240kr

Hemmalaget vinner du förlorar 1240kr på bf men har din dubbel levande

(torskar hemmalaget sprack dubblen, och du torskade 1000kr men vinner din bokning på BF, då är det bara att gå vidare på en ny dubbel)

Du går vidare och bokar match 2 som spelas senare på kvällen

Du bokar 1000 (1100risk då oddset är 2.10)+1240 (1364 risk) som du förlorade på din bokning i match1

Hemmalaget vinner, dubblen sitter du vinner 3725kr - 1100-1364 =1261kr vinst totalt

Säg att hemmalaget förlorar, dubblen spricker du torskar den tusenlappen

Men din bokning på BF sitter så du vinner 1000+1240kr där dvs 2240kr-1000kr -1240 på första bokningen, resultatet blir 0kr i vinst men du har tradeat över 1000kr från bookien till Betfair

Sen måste du givetvis ta hänsyn till vilken kommison du har, och räkna bort den, finns ju inte med i det här exemplet.

Även hur du vill vikta vinsterna, lägga all vinst på BF, eller sprida vinsterna lika på bägge sidor

Den stora risken, är att du kan ju inte boka match2 förens du vet hur match1 slutar, sticker oddset åt fel håll på den matchen under tiden, kan det äta upp den mesta profiten, men å andra sidan bör ju vara 50/50 att det lika gärna kan sticka åt rätt håll
Var kommer siffran 1364 ifrån? Jag förstår att det är 1240*1.1 men man bokar ju 1000kr till oddset 2.1?
testartestar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-05, 17:53   #75
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

[QUOTE=testartestar;515886]
Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg

Var kommer siffran 1364 ifrån? Jag förstår att det är 1240*1.1 men man bokar ju 1000kr till oddset 2.1?
1240 var den förlusten du hade i Match1 så den måste du också baka in i bokningen på Match2
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-05, 20:38   #76
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

[QUOTE=testartestar;515886]
Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg

Var kommer siffran 1364 ifrån? Jag förstår att det är 1240*1.1 men man bokar ju 1000kr till oddset 2.1?

När det gäller matematiska formler så har sskssk få övermän, bara att suga åt dig så mycket du kan. Bara en tidfråga innan han kommer att få en egen räknehörna här på Sharps
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+55)
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-05, 21:20   #77
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rodgery Visa inlägg
Utveckla gärna. Insättningsbonusar, gratisspel?
Lite sent kanske men, alla bolag skickar ju ut gratisspel, riskfriaspel på 50-200kr ibland även mer. Många bäckar små blir ganska stora summor tillslut.

Tillexempel har betsson 100kr riskfritt varje helg.
40*75=3000kr riskfritt är även det mer än just välkomstbonusen
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-06, 01:02   #78
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

[QUOTE=Nicksson;515915]
Citat:
Ursprungligen postat av testartestar Visa inlägg


När det gäller matematiska formler så har sskssk få övermän, bara att suga åt dig så mycket du kan. Bara en tidfråga innan han kommer att få en egen räknehörna här på Sharps
Måste faktiskt erkänna att jag känner mig lite besviken över att jag inte fått någon förfrågan om räknehörna

Personligen har jag svårt att ta sharps "nystart" på allvar pga det
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-07, 14:46   #79
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

[QUOTE=sskssk;515850]
Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg

Du har 2matcher i en dubbel förslagsvis 2st hemmasegrar till oddsen: 2.25x2.1=4,725 i odds

Du spelar 1000kr på det, sitter den så har du alltså en vinst på 3725kr

Match1 bokar du, säg att oddset är 2,24 du bokar 1000, din risk blir alltså 1240kr

Hemmalaget vinner du förlorar 1240kr på bf men har din dubbel levande

(torskar hemmalaget sprack dubblen, och du torskade 1000kr men vinner din bokning på BF, då är det bara att gå vidare på en ny dubbel)

Du går vidare och bokar match 2 som spelas senare på kvällen

Du bokar 1000 (1100risk då oddset är 2.10)+1240 (1364 risk) som du förlorade på din bokning i match1

Hemmalaget vinner, dubblen sitter du vinner 3725kr - 1100-1364 =1261kr vinst totalt

Säg att hemmalaget förlorar, dubblen spricker du torskar den tusenlappen

Men din bokning på BF sitter så du vinner 1000+1240kr där dvs 2240kr-1000kr -1240 på första bokningen, resultatet blir 0kr i vinst men du har tradeat över 1000kr från bookien till Betfair

Sen måste du givetvis ta hänsyn till vilken kommison du har, och räkna bort den, finns ju inte med i det här exemplet.

Även hur du vill vikta vinsterna, lägga all vinst på BF, eller sprida vinsterna lika på bägge sidor

Den stora risken, är att du kan ju inte boka match2 förens du vet hur match1 slutar, sticker oddset åt fel håll på den matchen under tiden, kan det äta upp den mesta profiten, men å andra sidan bör ju vara 50/50 att det lika gärna kan sticka åt rätt håll

glädjeodds du räknar med plus kommission som du själv nämnde


Sen jämnar vi alltid ut risken, vi gamblar intr.
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet

Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-01-07 klockan 14:53.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-07, 16:24   #80
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

[QUOTE=matchingbetisover;516145]
Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg


glädjeodds du räknar med plus kommission som du själv nämnde


Sen jämnar vi alltid ut risken, vi gamblar intr.
Ja, detta var ju bara ett exempel, för att visa hur man går tillväga, det förstod nog dom flesta med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bjarnea (+5)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-17, 11:26   #81
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 21
Sharp$: 69
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Ogillar starkt att det bara går att "vinna" 20k på bonusen, sen får jag lite dåliga vibbar av sidan. Stavfel, särskrivningar osv. Står över dom ett tag till men rapportera gärna hur det löste sig. Mr Ringo som det syftades på.
Vinst taket som det börjat med för att försvåra för bonus jägare är ett svinigt beteende, som i det här fallet 20 000:-. Men det betyder ju klartext att du får hålla dig till att spela under 2.0 i odds så behöver du inte bekymra dig för att du ska hamna där, då med stor chans att du kommer behöva omsätta bonusen medvetet. Fast sannolikheten att du vinner varenda spel är inte särskilt stor så du kan nog hålla dig till iaf 2.5 i odds utan problem.
Wiggy66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-19, 18:50   #82
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

[QUOTE=sskssk;515850]
Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg

Du har 2matcher i en dubbel förslagsvis 2st hemmasegrar till oddsen: 2.25x2.1=4,725 i odds

Du spelar 1000kr på det, sitter den så har du alltså en vinst på 3725kr

Match1 bokar du, säg att oddset är 2,24 du bokar 1000, din risk blir alltså 1240kr

Hemmalaget vinner du förlorar 1240kr på bf men har din dubbel levande

(torskar hemmalaget sprack dubblen, och du torskade 1000kr men vinner din bokning på BF, då är det bara att gå vidare på en ny dubbel)

Du går vidare och bokar match 2 som spelas senare på kvällen

Du bokar 1000 (1100risk då oddset är 2.10)+1240 (1364 risk) som du förlorade på din bokning i match1

Hemmalaget vinner, dubblen sitter du vinner 3725kr - 1100-1364 =1261kr vinst totalt

Säg att hemmalaget förlorar, dubblen spricker du torskar den tusenlappen

Men din bokning på BF sitter så du vinner 1000+1240kr där dvs 2240kr-1000kr -1240 på första bokningen, resultatet blir 0kr i vinst men du har tradeat över 1000kr från bookien till Betfair

Sen måste du givetvis ta hänsyn till vilken kommison du har, och räkna bort den, finns ju inte med i det här exemplet.

Även hur du vill vikta vinsterna, lägga all vinst på BF, eller sprida vinsterna lika på bägge sidor

Den stora risken, är att du kan ju inte boka match2 förens du vet hur match1 slutar, sticker oddset åt fel håll på den matchen under tiden, kan det äta upp den mesta profiten, men å andra sidan bör ju vara 50/50 att det lika gärna kan sticka åt rätt håll
Hur blir det på en tredje matchen i en trippel?
1000kr plus det jag förlora på spel två?
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-19, 20:43   #83
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

[QUOTE=bjarnea;520178]
Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg

Hur blir det på en tredje matchen i en trippel?
1000kr plus det jag förlora på spel två?
Japp, (1000kr eller den summan du satt på tripplen)

Men vad är det för luffarbolag som har trippelkrav?
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-19, 20:50   #84
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Det är är betsafes erbjudande på nhl.

https://www.betsafe.com/sv/nhl-free-...NF-ReadMore-SO
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+10)
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td