Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-08-26, 22:17   #46
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Namnam Visa inlägg
"Maximal omsättning per spel är 50% av bonusbeloppet. Exempel, om din bonus är värd 1000 kr kan du maximalt bidra med 500 kr per spel mot omsättningskrav."

Denna regel, eller liknande, har fler och fler bolag börjat köra med. Jävligt störig tycker jag själv! Man kan liksom aldrig bara tradea ut bonusen direkt då (om man inte vill riskera att ha massa låsta pengar på en skitbookie, och går all in ändå)... Annars verkar sidan solid?
Har inte fått svar via supporten ännu så sidan är nog en risk. Har nu förlorat mina pengar där men
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-27, 12:55   #47
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Vet inte vad jag ska säga om Guts. Tagit 48 timmar på sig att "processa" mina uppladdade dokument, inte klart ännu. Sega med att rätta spelen, usla mainstream-odds
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-27, 17:20   #48
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Vet inte vad jag ska säga om Guts. Tagit 48 timmar på sig att "processa" mina uppladdade dokument, inte klart ännu. Sega med att rätta spelen, usla mainstream-odds
När jag tradade den bonusen lyckades jag vinna där och tog ut lite över 1000 euro, allt gick snabbt så det är nog bara ett undantag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nicksson (+50)
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-17, 03:42   #49
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Får ta och tipsa för den riskbenägne om Ohmbet och Vikibet. Dessa bolag är nya och jag har inte sett många som "grönat", d.v.s. gett klartecken om att de är legit. Har själv inne pengar på båda och omsätter bonusarna i skrivande stund. En liten gamble såklart.

Hur som helst,
OHMbet:
- 200 % upp till 2000 SEK (Via MMAnytt, annars får man 100 % upp till 2000 SEK)
- Bonusbeloppet måste omsättas 6 gånger på minimumodds 1.7
- Bonusen skall omsättas inom 60 dagar
- Egna odds. Värdelösa odds, 92-93 % på det mesta förutom Premier League/CL där man brukar ligga uppåt 95-96 %. Bäst odds har man dock på MMA, högst på marknaden faktiskt, kommer inte ihåg exakt men nära 98 %.

Vikibet
- 100 % upp till 1000 SEK.
- Bonusbeloppet måste omsättas 12 gånger på minimumodds 2.0
- Bonusen skall omsättas inom 90 dagar
- Delar odds med 10bet men verkar har något högre juice, kollar man surebetsidor där 10bet skall ha 2.0 på ett spel så ligger Vikibet ofta på 1.95, vilket gör att du ej kan använda spelet p.g.a. minimum 2.0 för omsättning. Jag har funnit 2.0 > odds att surebetta mot B365/Pinny på främst Ö/U antal hörnor i diverse obskyra ligor.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-17, 18:33   #50
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Erfarenheter av Betfinal och Mrringo mottages tacksamt, är sugen. Talar nu om er som tagit ut pengar därifrån, att sätta in pengar, lyckas tradea ut bonusen på första spelet grönar ju såklart inte bookien.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-17, 20:18   #51
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Erfarenheter av Betfinal och Mrringo mottages tacksamt, är sugen. Talar nu om er som tagit ut pengar därifrån, att sätta in pengar, lyckas tradea ut bonusen på första spelet grönar ju såklart inte bookien.
Håller på med Betfinal nu. Är max 500kr per bet vid full bonus. Verkar som jag kommer att ha kvar pengar på kontot när bonusen är omsatt.
Säger tilll hur det går att ta ut.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-17, 20:28   #52
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Erfarenheter av Betfinal och Mrringo mottages tacksamt, är sugen. Talar nu om er som tagit ut pengar därifrån, att sätta in pengar, lyckas tradea ut bonusen på första spelet grönar ju såklart inte bookien.
Betfinal = skräp, bara visa insättning och inget svar från support.
Vikibet = Grön, svar från support inom någon timme. Har plockat ut pengar efter att de godkänt KYC. Skickade in på helgen och pengar på kontot på måndagen (Skrill)
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-17, 20:50   #53
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av theskab Visa inlägg
Betfinal = skräp, bara visa insättning och inget svar från support.
Vikibet = Grön, svar från support inom någon timme. Har plockat ut pengar efter att de godkänt KYC. Skickade in på helgen och pengar på kontot på måndagen (Skrill)
Jag satte in med Skrill på Betfinal och fick bonusen.
Frågade supporten om man fick spela mer än 500kr per bet och fick till svar att det går rent tekniskt men att man då förlorar bonusen.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-17, 21:35   #54
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Någon som har koll på Vulkanbet.com? Har Maltalicens och 95-98 % payout på de flesta marknader. 100 % insättningsbonus upp till 100 euro och 2000 euro i omsättningskrav. Ännu större bonusar på andra och tredje insättning. Har aldrig hört talas om dem men verkar som det är ryssar som ligger bakom. Antar att Maltalicensen är ny? Nån som kan svara på om det är ett seriöst bolag?
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-17, 21:50   #55
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Någon som har koll på Vulkanbet.com? Har Maltalicens och 95-98 % payout på de flesta marknader. 100 % insättningsbonus upp till 100 euro och 2000 euro i omsättningskrav. Ännu större bonusar på andra och tredje insättning. Har aldrig hört talas om dem men verkar som det är ryssar som ligger bakom. Antar att Maltalicensen är ny? Nån som kan svara på om det är ett seriöst bolag?
Öppnade konto men de hade problem med skrill, så de ska återkomma när det funkar igen. Så får se vad som händer..
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-19, 11:11   #56
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Erfarenheter av Betfinal och Mrringo mottages tacksamt, är sugen. Talar nu om er som tagit ut pengar därifrån, att sätta in pengar, lyckas tradea ut bonusen på första spelet grönar ju såklart inte bookien.
Ogillar starkt att det bara går att "vinna" 20k på bonusen, sen får jag lite dåliga vibbar av sidan. Stavfel, särskrivningar osv. Står över dom ett tag till men rapportera gärna hur det löste sig. Mr Ringo som det syftades på.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-21, 16:26   #57
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 5
Sharp$: 270
Standard

Ni som bonushorar, tar ni del av bonusar som har ett max på hur mycket man kan lägga på varje spel tex 500kr? Har själv inte vågat ta dessa än då det känns som det kommer ta så lång tid.
callewall är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-21, 18:42   #58
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av callewall Visa inlägg
Ni som bonushorar, tar ni del av bonusar som har ett max på hur mycket man kan lägga på varje spel tex 500kr? Har själv inte vågat ta dessa än då det känns som det kommer ta så lång tid.
Jag undviker dem. Min strategi är att satsa allt på ett odds kring 3 och säkra upp på tex smarkets. Med den strategin är det 90% sannolikhet att man är klar efter max två bet.

Får man bara satsa 1/4 av ursprungsaldot (500 av 2000) per gång så är det bara 20% sannolikhet att man är klara efter fyra bet... Fördelen är möjligtvis att man inte behöver satsa så mycket emot, pengarna kommer ju bara snurra mellan två spelbolag till man uppfyllt kraven, om man inte har extrem tur.

Hade jag haft bettingbolag hade jag haft den regeln för att slippa bonustredjare...
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-22, 08:04   #59
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
Jag undviker dem. Min strategi är att satsa allt på ett odds kring 3 och säkra upp på tex smarkets. Med den strategin är det 90% sannolikhet att man är klar efter max två bet.

Får man bara satsa 1/4 av ursprungsaldot (500 av 2000) per gång så är det bara 20% sannolikhet att man är klara efter fyra bet... Fördelen är möjligtvis att man inte behöver satsa så mycket emot, pengarna kommer ju bara snurra mellan två spelbolag till man uppfyllt kraven, om man inte har extrem tur.

Hade jag haft bettingbolag hade jag haft den regeln för att slippa bonustredjare...
Ser egentligen inga problem med att man behöver lägga många spel (så länge man har en tillräcklig bankrulle på börsen) mer än just att det tar lite mer tid. Har dom bara okej odds så är det ju inga problem att lägga många spel.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-22, 09:31   #60
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg
Ser egentligen inga problem med att man behöver lägga många spel (så länge man har en tillräcklig bankrulle på börsen) mer än just att det tar lite mer tid. Har dom bara okej odds så är det ju inga problem att lägga många spel.
Tre problem:

1, Det tar tid

2, Viss avbränning lyckas inte jag undvika, om man då får spela till dess att bonuskraven är uppnådda så har man omsatt kanske 20 tkr istället för säg 5 tkr. Med 3% avbränning är det 450 kr i skillnad, eller en halv bonustusenlapp

3, man kommer behöva plocka ut pengar med stor risk på bonussidan, vilket tar tid med verifiering osv. Bonustrejdande bygger så klart på att man är beredd att göra det, men drömscenariot är för mig att på ett spel vara klar och slippa bonussidan.
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td