Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-03, 20:41   #46
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kukenfitta Visa inlägg
Nemas problemas, robfri kan kvickt berätta hur du löser en sådan situation på ett effektivt sätt! Går tom att lösa även en situation där du är helt spärrad från att göra uttag på en site
hehehe
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-03, 20:59   #47
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Det är lite tröttsamt att höra er kritik mot andra forummedlemmar, bidra gärna konstruktivt till diskussionen istället för att klaga på tex cran och robfri.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+10)
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-03, 21:00   #48
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kukenfitta Visa inlägg
Nemas problemas, robfri kan kvickt berätta hur du löser en sådan situation på ett effektivt sätt! Går tom att lösa även en situation där du är helt spärrad från att göra uttag på en site
Inte om du HELT SPÄRRAD.

Men det kan du ju aldrig veta förräns du gjort ett uttag. Tjatar du tillräckligt på bolagsledningen stöter du inte på några problem, men såklart, kräver ju att du besitter en viss del av kompetens oxå hur du ska lägga fram det hela.

Således, i ditt fall moment 22 (misstänker jag)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-03, 21:13   #49
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Kanske ni redan gjort dessa, men Coolbet erbjuder också en möjlighet att vinna freespins samt en chans att vinna en resa till en PL-match: https://www.coolbet.com/sv/coolbet-fyller-ar

Man kan vinna upp till 50 freespins på Starburst genom att svara rätt på 15 frågor i rad med hjälp av tre livlinor. Det är blandade frågor, hälften sport och hälften annat ungefär (de frågor jag fick i alla fall). Väldigt varierande svårighetsgrad och tidsbegränsat så du får vara kvick om du ska googla. Jag lyckades få alla rätt men inte utan att chansa på några frågor.

Den andra tävlingen går ut på att man får se bilder från olika bollsporter där bollen är borttagen. Man ska därefter placera bollen där man tror att den ska vara, ju närmare desto bättre.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-04, 00:38   #50
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Morgan007 Visa inlägg
Det är lite tröttsamt att höra er kritik mot andra forummedlemmar, bidra gärna konstruktivt till diskussionen istället för att klaga på tex cran och robfri.
Lite jäkla smisk får man tåla om man säger direkta tokigheter, det jag ser fara i är att någon stackars sate tar robban aka mångmiljonären på orden, han har ju ganska många inlägg.
Så helt plötsligt sitter robbans imitatör där utan de skillsen robban har att styra framtiden och en 100 oddsare går in. Ajjj satan.

Blev själv rik som aldrig förr på den där lilla superstrategin men som sagt alla har ju inte edgen.
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-04, 05:37   #51
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 99
Sharp$: 567
Standard

Samlade ihop lite drygt 1000 kr gratisspel på Ladbrokes under April, eller halva april egentligen, några på galopp, resten på stora ligorna. Nackdelen är väl att man ofta va tvungen att säga till i supporten för att dom missat att ge mig spelet, eller att det blivit på fel summa.

Antar att det bör vara en större risk att man inte längre är berättigad till bonusar om man varje gång måste göra det manuellt, försöker att inte spela på alla erbjudanden och även spela lite andra spel för att gömma bonusspelen, men känns som sagt lite svårt när det blir manuell handpåläggning nästan varje gång
Strangelovee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-04, 10:51   #52
 
Thuernmans avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 1306
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Lite jäkla smisk får man tåla om man säger direkta tokigheter, det jag ser fara i är att någon stackars sate tar robban aka mångmiljonären på orden, han har ju ganska många inlägg.
Så helt plötsligt sitter robbans imitatör där utan de skillsen robban har att styra framtiden och en 100 oddsare går in. Ajjj satan.

Blev själv rik som aldrig förr på den där lilla superstrategin men som sagt alla har ju inte edgen.
Mjo, jag råkade på den här tråden när jag letade efter fler bolag att bonushora hos... Var inte du i exakt samma tankar som Robfri? Har inte följt erat gnabb i alla trådar överallt, men det är i alla fall min uppfattning.

https://www.sharps.se/forums/spelbol...tad-identitet/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+50)
Thuernman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-04, 13:18   #53
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Thuernman Visa inlägg
Mjo, jag råkade på den här tråden när jag letade efter fler bolag att bonushora hos... Var inte du i exakt samma tankar som Robfri? Har inte följt erat gnabb i alla trådar överallt, men det är i alla fall min uppfattning.

https://www.sharps.se/forums/spelbol...tad-identitet/
Om du kollar på när tråden skapades ochsötter det i relation med när jag började min karriär ser dubatt det var ett nybörjarfeltänk.

Robfri har ju envisats som en åsna även efter 4000 inlägg om att hans method är safe och vinstgivande

Även jag är ödmjuk, du påminner mig om hur oinsatt jag var när jag började. Jag hade aldrig spelat ett enda odds när jag inledde min karriär, såg allt spelande förutom poker som något torskigt.

2 år senare vill jag påstå att jag förstått oddsbiten av spelandet mycket väl
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet

Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-05-04 klockan 13:23.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-04, 14:00   #54
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Vad har vi - typ 5 av 53 inlägg som handlar om topic - dvs om Bonuserbjudanden i maj 2017?
Resten en helsikes massa kukmätartävlingar, påhopp (vissa påhopp börjar man tröttna på rejält) och annat irrelevant.

Diskussionerna må vara bra att ha (för ett mer levande forum), men starta då egna trådar för det så kan de som vill följa telenovelan göra det och vi andra som bara vill hålla oss till topic kan få göra det.

Ett tips: Den stora skryt- och ryggdunkartråden



Edit: Skulle egentligen skriva om att min polare fått 1000 SEK freebet på Nordicbet och hockey-VM. Jag kan dock inte hitta något sådant. Så håll utkik.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bjarnea (+100), Thuernman (+25)

Senast redigerad av dellgren den 2017-05-04 klockan 14:08.
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-04, 14:39   #55
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Spela för 200 kronor på valfritt odds (minst 1,50) på Betsson och få 100 kronor riskfritt spel på e-sport: https://promotions.betsson.com/espor...ort_IEM_Sydney
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bjarnea (+10)
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-04, 14:41   #56
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Craaaaazy month incomming?!
CL fick tom fart i en gammal hora som mig, 700kr där och nu spelar svenskarna imorgon, 2000 denna vecka maybe.
Även en gammal räv som mig kallas ut i tjänst ibland

Kan jag nolla mitt studielån redan denna sommaren är jag nöjd, sedan kommer jag vara skuldfri och jag kan istället för att betala av och ägas av någon annan samla kapital och ha reellt värde.

#allaärlikamycketvärda
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet

Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-05-04 klockan 14:45.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-04, 14:54   #57
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

https://www.bethard.com/sv/promotions/wcm-free-bet

Hockey-VM
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-04, 16:36   #58
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
Kanske ni redan gjort dessa, men Coolbet erbjuder också en möjlighet att vinna freespins samt en chans att vinna en resa till en PL-match: https://www.coolbet.com/sv/coolbet-fyller-ar

Man kan vinna upp till 50 freespins på Starburst genom att svara rätt på 15 frågor i rad med hjälp av tre livlinor. Det är blandade frågor, hälften sport och hälften annat ungefär (de frågor jag fick i alla fall). Väldigt varierande svårighetsgrad och tidsbegränsat så du får vara kvick om du ska googla. Jag lyckades få alla rätt men inte utan att chansa på några frågor.

Den andra tävlingen går ut på att man får se bilder från olika bollsporter där bollen är borttagen. Man ska därefter placera bollen där man tror att den ska vara, ju närmare desto bättre.
Gick att pausa genom att byta flik med Chrome/Mac åtminstone, då var tiden obegränsad!

Tack för tipset!
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-04, 18:59   #59
 
Thuernmans avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 1306
Standard

Fick ett mail från Superlenny om en 100% reloadbonus upp till 500 kr. Kolla er mail.
Thuernman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-04, 19:18   #60
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Får aldrig erbjudanden från superlenny tror de är ett företag som kör tyst lim-metoden.

Horade ut välkomstbonusen sen inte ett ljud
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td