Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-08-31, 19:25   #91
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Robsessed Visa inlägg
Har också fått konto låst på Betfinal. Räknar med 50k åt hvete.. illa... Har inte brutit mot några regler vad jag vet (åtminstone inte på senaste bonusen). Kan ha råkat lägga något dubbelspel på ngn bonus för länge sen, men det kan de ju knappast hugga ned på nu då man tagit ut vinsterna från den för lääänge sen.
Blev du låst när du begärde uttag, eller hände det utan att du försökte ta ut?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-31, 19:27   #92
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Blev du låst när du begärde uttag, eller hände det utan att du försökte ta ut?
Hade ett uttag som var "pending" sen ett tag tillbaka. Hade också påbörjat en ny bonus. Samt har bets som är pågående...
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-31, 21:02   #93
 
Reg.datum: sep 2016
Inlägg: 81
Sharp$: 863
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Robsessed Visa inlägg
Jag hoppas verkligen det är därför som de portat mig, för det står verkligen ingenstans att maxbet för den bonusen skulle vara 1000kr. Står om regler på 3 ställen; den specifika bonusen, allmänna bonusregler, samt regler för sportbonusar. Ingenstans står det något om maxbet. Det är därför de alltid brukar skriva dit det på bonusvillkoren för vanliga reloads i bonanza osv. Samma gäller ju med free bets kontra riskfria spel. Free bets skriver de max 5 i odds medan riskfria spel inte står något på och där får man också betta på högre odds (frågat chatten).

Känns som att om det är därför så kan de ju fan omöjligen få rätt? Men vart vänder man sig om det blir tvist? Curacao-bolag?

The Curaçao Gaming Control Board is in the process of reconstructing the website to better serve your information needs. You can reach out to us by:

Mail : Emancipatie Boulevard Dominico F. “Don” Martina 23 Willemstad CURAÇAO
Tel: +599 9 737 2299
Email: [email protected]

http://www.lacarga.org/GCB/

Senast redigerad av DonPablo den 2018-08-31 klockan 21:03.
DonPablo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-31, 21:06   #94
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DonPablo Visa inlägg
The Curaçao Gaming Control Board is in the process of reconstructing the website to better serve your information needs. You can reach out to us by:

Mail : Emancipatie Boulevard Dominico F. “Don” Martina 23 Willemstad CURAÇAO
Tel: +599 9 737 2299
Email: [email protected]

http://www.lacarga.org/GCB/
TYVM Hoppas dock att det inte blir nödvändigt.
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-02, 17:20   #95
 
Reg.datum: sep 2016
Inlägg: 81
Sharp$: 863
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Robsessed Visa inlägg
TYVM Hoppas dock att det inte blir nödvändigt.
Dom verkar göra detta med flesta som gör uttag nu. Är det nån som gjort ett uttag senaste veckan och faktiskt fått ut pengarna?

Känns som ren och skär bluff tyvärr.
DonPablo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-02, 19:04   #96
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DonPablo Visa inlägg
Dom verkar göra detta med flesta som gör uttag nu. Är det nån som gjort ett uttag senaste veckan och faktiskt fått ut pengarna?

Känns som ren och skär bluff tyvärr.
Nej, inga godkända uttag här heller. Gått en vecka nu
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-03, 06:32   #97
 
Reg.datum: dec 2017
Inlägg: 113
Sharp$: 1449
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DonPablo Visa inlägg
Dom verkar göra detta med flesta som gör uttag nu. Är det nån som gjort ett uttag senaste veckan och faktiskt fått ut pengarna?

Känns som ren och skär bluff tyvärr.
Jag nämnde tidigare i denna tråd att jag gjorde ett uttag med visakort under förra veckan som beviljades. Idag kan jag bekräfta att pengarna landat på mitt bankkonto. Det kanske kan ge er andra någon form av förhoppning.
Graal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-03, 13:08   #98
 
Reg.datum: sep 2016
Inlägg: 81
Sharp$: 863
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Graal Visa inlägg
Jag nämnde tidigare i denna tråd att jag gjorde ett uttag med visakort under förra veckan som beviljades. Idag kan jag bekräfta att pengarna landat på mitt bankkonto. Det kanske kan ge er andra någon form av förhoppning.
Såg att du inte hade kört några bonusar utan bara mega odds och freebets. Var du Ultra-kund? Hur stort var uttaget?

(Har själv inte gjort nåt uttag än utan sitter med en aktiv bonus)

Senast redigerad av DonPablo den 2018-09-03 klockan 13:09.
DonPablo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-03, 14:16   #99
 
Reg.datum: dec 2017
Inlägg: 113
Sharp$: 1449
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DonPablo Visa inlägg
Såg att du inte hade kört några bonusar utan bara mega odds och freebets. Var du Ultra-kund? Hur stort var uttaget?

(Har själv inte gjort nåt uttag än utan sitter med en aktiv bonus)
Är inte Ultra och uttaget var på drygt 2000 kr. Kan även flika in att jag även kört en del vanliga spel med 100 % closeness
Graal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-03, 15:59   #100
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DonPablo Visa inlägg
Såg att du inte hade kört några bonusar utan bara mega odds och freebets. Var du Ultra-kund? Hur stort var uttaget?

(Har själv inte gjort nåt uttag än utan sitter med en aktiv bonus)
Är det Ultras-bonusen du tog och har lagt spel på mer än 1k per bet så lär det bli tufft.

I T&C som följde med bonusen stod inget om detta, jag frågade i chatten och efter mycket om och men så postade supporten "deras version av Ultras-reglerna" i chatten. Denna såg precis ut som den vi fick per mail med det undantaget att längst ned stod max 1000kr per bet.

Jag påpekade att det inte fanns i de T&C som dem gick ut med till kunderna. Han hävdade bestämt att 1k-taket gäller alla deras bonusar och så även denna. Otroligt smutsigt men för egen del så släpper jag dem dryga 2000kr jag har kvar där. (Jag hade redan lagt ett större spel när innan jag kollade med support).
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-03, 17:01   #101
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Är det Ultras-bonusen du tog och har lagt spel på mer än 1k per bet så lär det bli tufft.

I T&C som följde med bonusen stod inget om detta, jag frågade i chatten och efter mycket om och men så postade supporten "deras version av Ultras-reglerna" i chatten. Denna såg precis ut som den vi fick per mail med det undantaget att längst ned stod max 1000kr per bet.

Jag påpekade att det inte fanns i de T&C som dem gick ut med till kunderna. Han hävdade bestämt att 1k-taket gäller alla deras bonusar och så även denna. Otroligt smutsigt men för egen del så släpper jag dem dryga 2000kr jag har kvar där. (Jag hade redan lagt ett större spel när innan jag kollade med support).
Hmm... jag hoppas verkligen att det är det som de kör på, för det kan fan inte hålla. Det kan ju inte antas underförstått att den regeln gäller eftersom det på alla andra bonusar finns specifikt angivet i T&C när det är maxtak, men alltså inte för denna. De kan ju inte heller falla tillbaka på några generella regler, för där återfinns inget om maxtak. Sen att chatten säger det må ju vara, men de måste ju fortfarande kunna hänvisa att det står någonstans där man kunnat ta del av det för att få rätten på sin sida?
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-03, 17:40   #102
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Robsessed Visa inlägg
Hmm... jag hoppas verkligen att det är det som de kör på, för det kan fan inte hålla. Det kan ju inte antas underförstått att den regeln gäller eftersom det på alla andra bonusar finns specifikt angivet i T&C när det är maxtak, men alltså inte för denna. De kan ju inte heller falla tillbaka på några generella regler, för där återfinns inget om maxtak. Sen att chatten säger det må ju vara, men de måste ju fortfarande kunna hänvisa att det står någonstans där man kunnat ta del av det för att få rätten på sin sida?
Hur man än vrider och väder på det hela så är vi som kunder helt i händerna på ett Curacao-bolag. Det finns ju en anledning till att dem inte har Malta-licensen.

Sjukt är det men för egen del så tar det bara massa energi att försöka processa om något som man har en väldigt liten chans att få till någon förändring i. Iaf kontra de pengarna som jag personligen har innestående där.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-03, 18:01   #103
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 178
Sharp$: 912
Standard

Betfinal delar väl upp bonus och ”riktiga” pengar, så i värsta fall är det väl bonusen ni kan förlora? Sharps har väl kontakt med dem, hade ju specialkonstruerad innan, då vid problem kanske det går att få hjäl där?
De verkar ju dock reko, och skulle tro de vill söka licens nu i Sverige och då lär de ju knappast scamma folk. Har bonusarna attraherat väldigt många som bara bonushorar är det ju inte konstigt de ser över och limiterar dessa. Borde dock inte ta pengarna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Robsessed (+5)
magfa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-03, 18:03   #104
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

För övrigt har jag svårt att tänka mig något smutsigare än vad f*n de håller på med. De bjuder alltså in ett gäng till en "VIP-klubb" där de skriver "Vi har bjudit in dig som en lojal spelare för att gå med i vårt Ultras team och vill börja med att välkomna dig med några exklusiva erbjudanden nedan."

"Regler och villkor
1. En minsta insättning på 200 kr gäller för att ta del av detta erbjudande.
2. Endast insättningar gjorda med VISA eller MasterCard kvalificerar för denna bonus.
3. Bonusen är 100% upp till 2500 kr max i bonus. Sätt in 2500kr och få totalt 5000kr att spela för.
4. Använd bonuskod LOY10 i insättningsprocessen för att bonusen ska läggas till automatiskt.
5. Bonus och insättning måste omsättas 5 gånger inom 45 dagar.
6. Alla rättade spel med 1.9 eller mer i odds kommer att bidra till omsättningskravet.
7. Erbjudandet gäller till och med den 31e augusti.
8. Betfinals allmänna villkor och regler gäller."

Det var allt, och i deras allmänna villkor finns absolut inget om maxtak.

För övrigt gick ju alla stora bets direkt mot omsättningen, så det fanns ju inga signaler alls mot att det skulle vara maxbet 1k. Jag vet att förut har det varit vissa bonusar på Betfinal där man fått lira större bets också, så detta var ju inget konstigt. Ett realistiskt antagande när de skriver saker som "exklusiv bonus" "högre insatser" i sin promo för Ultras är ju att bonusarna som ges där inte skall ha maxtak.

Helt sjukt detta. Nåväl vi får se vad de kommer fram till.
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-03, 18:52   #105
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 148
Sharp$: 1353
Standard

Betalar dem inte ut ska dem svartlistas då det är ren scam om dem tydligen konfiskerat pengar enligt vad folk skriver, vilket känns trovärdigt. Hade ju varit enormt hjälpsamt om sharps kanske har någon kontaktperson där och kan räta ut några frågetecken.
pepsimax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td