Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-08-28, 11:56   #61
 
Reg.datum: sep 2016
Inlägg: 81
Sharp$: 863
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Någon som har fått ett uttag godkänt av Betfinal senaste dagarna?
Nix, brukar behandlas direkt annars. Oroväckande.

Bonanzan verkar vara borttagen nu iaf och konspirationsteoretikern i mig tänker att dom körde igång Ultras och Bonanzan för att få in mycket pengar på kontona som sen inte kommer betalas ut...

Senast redigerad av DonPablo den 2018-08-28 klockan 11:59.
DonPablo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-28, 12:07   #62
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 148
Sharp$: 1353
Standard

Varför denna oro? För bonanzan försvunnit eller är det något annat? Deras chatt brukar ju inte vara tillgänglig under tider dem sätter ut. Jag fick min reload bonus i lördags iallafall.
pepsimax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-28, 12:19   #63
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 36
Sharp$: 138
Standard

Jag gjorde ett uttag som behandlades i början av förra veckan. Fick inte heller mitt riskfria spel igår men tycker nog det är lite väl tidigt att oroa sig alltför mycket.
JeppeKP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-28, 12:24   #64
 
Reg.datum: sep 2016
Inlägg: 81
Sharp$: 863
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JeppeKP Visa inlägg
Jag gjorde ett uttag som behandlades i början av förra veckan. Fick inte heller mitt riskfria spel igår men tycker nog det är lite väl tidigt att oroa sig alltför mycket.
Du har absolut en poäng. Man blir lite nervös när man sitter med stora summor på ett spelbolag så kanske övertolkar saker och ting. Bra med lite sans i det hela!

"Any monies deposited with us are protected in the event of our insolvency by virtue of such monies being held by our bank in designated accounts."
DonPablo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-28, 12:42   #65
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DonPablo Visa inlägg
Nix, brukar behandlas direkt annars. Oroväckande.

Bonanzan verkar vara borttagen nu iaf och konspirationsteoretikern i mig tänker att dom körde igång Ultras och Bonanzan för att få in mycket pengar på kontona som sen inte kommer betalas ut...
Man behöver inte vara så mycket utav en konspirationsteoretiker för att tänka i de banorna.
Dem brukar vara snabba att svara på mail också men har ett obesvarat sen i söndags. Som en av "Ultras" skulle man få blixtsnabb mailrespons var det lovat.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-28, 19:57   #66
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Uppdatera gärna om ni får svar av Betfinals support! Har själv inte fått något svar, frågade igår vart Bonanzan tog vägen.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-28, 22:46   #67
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 148
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Uppdatera gärna om ni får svar av Betfinals support! Har själv inte fått något svar, frågade igår vart Bonanzan tog vägen.
Den är borttagen, fick det svaret av livechatt innan idag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
theskab (+5), DonPablo (+5)
pepsimax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-29, 06:43   #68
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 51
Sharp$: 418
Standard

Bra erbjudande på Coolbet även denna vecka i kampanjen ”Football’s coming home”. Upp till tre gratisspel á 200 kr i kampanjen. Gratisspelen är giltiga för Premier League, La Liga, Serie A, Bundesliga och Ligue för livespel:

https://www.coolbet.com/sv/football-coming-home

Senast redigerad av hechnik den 2018-08-29 klockan 06:46.
hechnik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-29, 07:25   #69
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 29
Sharp$: 312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hechnik Visa inlägg
Bra erbjudande på Coolbet även denna vecka i kampanjen ”Football’s coming home”. Upp till tre gratisspel á 200 kr i kampanjen. Gratisspelen är giltiga för Premier League, La Liga, Serie A, Bundesliga och Ligue för livespel:

https://www.coolbet.com/sv/football-coming-home
Pro tip: Gratisspelen är för en gångs skulle SR (Stake returned), så leta hög closeness och inte nödvändigtvis höga odds. Lyckades själv få ut 592/600kr på Manchester - Tottenham, trots liveodds pga. SR.
falconlordxxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-29, 07:29   #70
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 29
Sharp$: 312
Standard

Några US Open-erbjudanden:

Bet90 - spela 4x200kr och få 200kr free bet nästa vecka:
https://www.bet90.com/en/promotions/..._open_freebet/

Nordicbet - Spela 300kr på tennis denna vecka och få 250kr free bet. Går att upprepa nästa vecka.
https://www.nordicbet.com/sv/kampanjer/us-open-18

Betway - spela 3x100kr samma dag och få 100kr free bet nästa dag. Går att upprepa.
https://promo.betway.com/sv/promotio...promoid=147597

Comeon och Mobilebet har också ett varsitt US-open-erbjudande, men deras sidor ligger nere i skrivande stund. Mobilebets erbjudande var dock ingen jättehöjdare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
theskab (+5), hechnik (+5)
falconlordxxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-29, 16:49   #71
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pepsimax Visa inlägg
Den är borttagen, fick det svaret av livechatt innan idag.
Ok då vet vi det, skumt.

Hur har det gått för er som begärt uttag? Vågar inte fortsätta omsätta min bonus om man ändå inte får ut några pengar.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-29, 18:41   #72
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Har ett som är "pending" sen i måndags morse. Inget jättekonstigt men stör mig på att de inte svarar på mail samt chattens frånvaro

Senast redigerad av Nicksson den 2018-08-29 klockan 18:42.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-30, 20:27   #73
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Har ett som är "pending" sen i måndags morse. Inget jättekonstigt men stör mig på att de inte svarar på mail samt chattens frånvaro
Har ett som är pending sen helgen. Jag pressade dem i chatten och fick reda på att de nu skall göra om med sina bonusar samt granskar uttagen mer noggrant. Räkna med att torska pengarna om ni på något sätt brutit mot bonusreglerna. Själv hade jag bonusen från ULTRAS nu senast och vad jag kunde se fanns inget insatstak på den (spelade stora bets). Känns som att detta kan bli en jobbig följetong :(
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-30, 21:29   #74
 
Reg.datum: dec 2017
Inlägg: 113
Sharp$: 1449
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Ok då vet vi det, skumt.

Hur har det gått för er som begärt uttag? Vågar inte fortsätta omsätta min bonus om man ändå inte får ut några pengar.
Jag gjorde ett uttag med visakort i tisdags som blev beviljat idag. Har bara kört megaodds och freebets hos dem
Graal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-30, 23:06   #75
 
Reg.datum: sep 2016
Inlägg: 81
Sharp$: 863
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Robsessed Visa inlägg
Har ett som är pending sen helgen. Jag pressade dem i chatten och fick reda på att de nu skall göra om med sina bonusar samt granskar uttagen mer noggrant. Räkna med att torska pengarna om ni på något sätt brutit mot bonusreglerna. Själv hade jag bonusen från ULTRAS nu senast och vad jag kunde se fanns inget insatstak på den (spelade stora bets). Känns som att detta kan bli en jobbig följetong :(
Jag fick mail om att jag inte kommer erbjudas fler bonusar. Dock ingen förklaring eller att jag skulle ha gjort nåt fel. Så det är kanske bara att dom stramar upp vad gäller bonusar. Den bonusen jag hade aktiv har dom inte rört. Får väl se vid uttag hur det blir, men har inte brutit mot några regler vad jag vet.

Ändå positivt att folk får uttag beviljade.
DonPablo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td