Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-02, 07:13   #1
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

NHL 2/12


Halloj gott folk! Tänkte förse er med lite vinnande spel, min ROI ligger på runt 50 % så spela bara emot så bör ni vinna.

Ogiltigt spel-ID: 643350


Ogiltigt spel-ID: 643351


Ogiltigt spel-ID: 643386


Motivering behövs inte, jag tycker att detta är väldigt starka spel, men spela emot så kanske ni får äta fläskfilé i helgen.

NHL (Internationell)
2011-12-03 01:35: Buffalo Sabres vs Detroit Red Wings
2011-12-03 01:35: Home Goals vs Away Goals
2011-12-03 02:05: Minnesota Wild vs New Jersey Devils
2011-12-03 02:35: Chicago Blackhawks vs New York Islanders
2011-12-03 03:05: Colorado Avalanche vs St. Louis Blues
2011-12-03 03:35: Edmonton Oilers vs Columbus Blue Jackets
2011-12-03 04:05: Anaheim Ducks vs Philadelphia Flyers
2012-01-01 01:00: Will be offered during intermissions vs All Games

Påminnelse om forumets riktlinjer för "dagens"-trådar.

Citat:
  • Det är tillåtet att efterfråga andras synpunkter på en match.
  • Kommentera eller motivera varför ni tror eller inte tror på ett lag.
  • Inga inlägg med endast spel eller oneliners. Tex "Jag kommer att spela på Barcelona idag." är inget inlägg som någon annan kan dra nytta utav. Utan den gör sig bäst i ditt spreadsheet.
  • Vill ni tacka, visa att ni rygga eller visa uppskattning för någon annans inlägg, ge Sharp$.
  • Har ni ett spelförslag/REK att ge, tryck då på "Svara med REK"-knappen som finns i toppen eller starta en ny tråd.
  • Efterhandssnack samt att diskutera resultat/matchbild/andras kommentarer efter matchens slut är tillåtet. Vill ni göra det under matchens gång så har vi en livechat för det.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2011-12-02 klockan 08:45.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-02, 10:19   #2
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Följer med dig på Blackhawks och Över i Ducks. Läget känns helt rätt för Chicago, Islanders vunnit 2 raka och är troligtvis bäst i världen, fast de är sämst. Chicago förlust förra matchen och borde vara taggade här. I grunden ett mkt bättre lag än Islanders och tror det kommer synas inatt.

Även spelat Edmonton hemma mot Columbus till en mindre insats. Edmonton fått vila några dagar medan Columbus mötte Calgary igår(W 4-3) och borde va lite trötta. Fortfarande ett av de sämsta bortalagen iår och tror på en säker 3-1 vinst för Edmonton.
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-02, 14:34   #3
 
Cobras avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 25
Sharp$: 173

Cobra NHL
Stats: 27 - 33 - 0
ROI: 107.43%
Vinstprocent: 45.00%

Standard

Oilers borde vara ett bra lir. 3e matchen på 4 dagar för Jackets. I väntan på vilka som står, kretsar iaf min fundering på om jag lirar rak eller hcp, kan öven bli ett P1 spel...

Wings är jag nyfiken på. Ska kolla runt nu o se hur Sabres skadelista ser ut.
Cobra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-02, 16:47   #4
 
AdamSmiths avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 64
Sharp$: 236

Streak NHL
Stats: 54 - 53 - 0
ROI: 114.52%
Vinstprocent: 50.47%

Standard

Lika bra att knipa Detroit nu då jag misstänker att oddset kommer gå ner ytterligare. Tror definitivt på Redwings ikväll. Haltande Buffalo mot hetaste laget i NHL. Detroit vunnit 17 av 21 inbördes. Mja, vore vansinne att inte pröva.

Frågetecknet är om Miller vaktar buren för Sabres idag men jag ser inte hur det kan påverka utfallet annat än om Enroth står. Miller har varit borta ett tag och på de matcher han stod har de båda likvärdig statistik.

Buffalo har 4 förluster på senaste 5.
AdamSmith är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-02, 21:51   #5
 
AdamSmiths avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 64
Sharp$: 236

Streak NHL
Stats: 54 - 53 - 0
ROI: 114.52%
Vinstprocent: 50.47%

Standard

Colorado fattade jag mersmak för när de var uppe och vände på 2,20 hos bet365.

På de senaste 10 matcherna har Avs 4 segrar och 6 förluster. En av segrarna kom senast mot New Jersey där de totalt dominerade. Som de själva säger var det en match där de åkte skridskor, stressade Devils, fick med sig puckarna och spelade 60 intensiva minuter. De ligger 3:a i ligan med sitt PP på 22,9% och en medioker 20:e plats i PK. Så här långt in i säsongen har de bärgat hem 5 segrar på 14 matcher i Pepsi Center. Senast de hade ett liknande matchfacit var säsongen 06/07 då med en seger mer. I de övriga säsonger har de legat kring ett vinstsnitt på 62% hemma. Det är ju uppenbart att en uppryckning är aktuell alltså. På söndag tar de emot rivalen Detroit så för att boosta upp självförtroendet till den matchen krävs nog en seger ikväll.

St Louis går för sin 5:e seger. Tidigare matcher är som vanligt målsnåla med tight defensiv och brunkade Blues. Tycker inte de spelar en rolig ishockey direkt, men det handlar ju om att vinna matcher. Vad som är intressant är att laget har ligans absolut sämsta PP på 8,8%, on the road är den så låg som 6,7% med 7 gjorda PP-mål. Deras styrka ligger i det defensiva 5 mot 5 spelet där de är laget som släppt in minst mål. Tycker det är en rätt bra match då mellan Colorados styrka i att bygga offensiv kring bra PP och att deras mediokra PK egentligen inte kommer inverka då St Louis Powerplay än så länge är obefintligt. Blues ger upp 12,2 penalty minutes per game så givet att Avs harvar som i senaste matchen kommer också PP tillfällen.

Historiskt trivs Colorado mot St Louis. 5 av 7 segrar på hemmais sedan 2008. Bekräftade starters är Varlamov vs Halak. Halak har inte varit bra på roaden med 1 vinst av 8 möjliga.

Här borde väl ändå Colorado vara favoriter men det tycker inte spelbolagen. 2,15 ger bet365 på ML till Colorado, men här kan man ju nästan krydda med lite allt möjligt, värde i precis allt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
LimeStreet (+3)
AdamSmith är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-02, 22:55   #6
 
LimeStreets avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Ort: opedstudent
Inlägg: 71
Sharp$: 201


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tar rygg på båda dina spel inatt. Lycka till!
LimeStreet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-02, 23:09   #7
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Älmhult
Inlägg: 46
Sharp$: 1213
Standard

Tre spel inatt.

Ö5.0 Oilers- Jackets @ 1.699 (b1)
Tror på mycket mål i matchen av de förmodade bottenlagen i western (de var det pre-season). 8 av de 9 senaste mellan lagen har blivit 5 mål eller mer. Av lagens fem senaste matcher har Oilers varit inblandade i fyra med 5 mål eller fler, och Jackets tre st.
Oilers powerplay övertygar och de är faktiskt fyra i hela NHL med 21 % och med tanke på att Jackets har NHLs näst sämsta BP, så bör det bli något/några mål i PP, som hjälper till.

Ö5.5 Sabres- Wings @ 2.12 (b2)
De har inte så många inbördes som har gått över, men med tanke på att det är eastern-western möte, så tycker inte jag att man ska gå för mycket på inbördes då det är ett väldigt långt spann mellan de olika mötena. Men av senaste fem för lagen har Detroit gått över linan tre gånger och Buffalo lika många gånger. Detroit har mycket kapacitet framåt. Bakåt är de i år lite sämre, och deras BP har haft problem. De kommer få större problem idag när Vanek som skjuter (7 mål) och Pominville som passar till Vanek (8 assist) i PP. Enroth har blivit mänskligare sen Miller blev skadad, och Howard bruka bjuda på ett mål då och då. Så vi hoppas väl på ett gratis-mål samt något PP-mål från Vanek.

Ducks ML @ 2.19 (b1)
Ducks har precis bytt coach, jag tror att de skulle haft lite is i magen, då laget har potential och framförallt bättre än de visat hittills. Jag tror att Hiller kommer växa som målvakt och att Getzlaf och Perry kommer göra betydligt fler poäng vad det lider. Laget gjorde en bra match mot Habs senast och jag tror att den hemmasegern gör det enklare för laget att spela idag. Flyers saknar även i natt en viktig trio nämligen Pronger, Riemsdyk och Lilja. Även Jagr är kanske borta han är ett game-time beslut. Med Pronger har Flyers 8 vinster och 5 förluster. Utan Pronger har man 5 vinster och 5 förluster. Flyers är klart sämre utan Pronger, speciellt i Boxplay och i tuffhet framför mål. Jag tror att de stora killarna (i vikt och längd) hos Ducks kommer ha en fördel mot Flyers backar idag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

/Twitter @befriamig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NHL Gambler (+5)
befriamig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-03, 00:01   #8
 
AdamSmiths avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 64
Sharp$: 236

Streak NHL
Stats: 54 - 53 - 0
ROI: 114.52%
Vinstprocent: 50.47%

Standard

2 gånger degen Ö5 i Minnesota - NJD @ Bet365. Bjudodds eller hur har de resonerat? New Jersey sätter in Brodeur i mål, deras defensiv föll ihop mot avs och Minnesota förväntas väl inte direkt spela avvaktande hemma? Nåväl, jag tog det med en mindre insats. 3-2 känns inte helt avlägset i den matchen och då är det insatsen tillbaka.

Senast redigerad av AdamSmith den 2011-12-03 klockan 00:19.
AdamSmith är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td