Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-12, 05:34   #1
 
trenbolonexs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 161

10.000
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Nattens NHL Tankar 12/2


Citat:
00:00 Philadelphia Flyers - Montreal Canadiens -
01:00 New Jersey Devils - Nashville Predators -
01:00 Columbus Blue Jackets - Vancouver Canucks -
01:30 Pittsburgh Penguins - New York Rangers -
02:00 St. Louis Blues - Toronto Maple Leafs -
02:00 Minnesota Wild - Atlanta Thrashers -
03:00 Colorado Avalanche - Phoenix Coyotes -
Lycka till

Senast redigerad av trenbolonex den 2010-02-12 klockan 06:37.
trenbolonex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 05:55   #2
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Wild, Jackets, Jackets U5.5 och Pens känns väll intressant sådär på rak arm. Utan att ha kikat på odds eller så.
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 10:09   #3
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Funderar över Montreal ML. Har den till 2.65 hos bet365.
Det som får mig att tveka är att Philly är bra hemma och Montreal har varit sämre borta.
Men tycker Montreal har spelat upp sig på slutet, man kommer även från en vinst mot Caps (hemmaplan) där man fick slut på deras vinstsvit, vilket borde ge bra med självförtroende.

Vad har ni för tankar på den här?
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 10:16   #4
 
simonsankens avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Piteå
Inlägg: 58
Sharp$: 117

Simon sankens höst
Stats: 40 - 28 - 2
ROI: 135.91%
Vinstprocent: 58.82%

Standard

Montreal lockar absolut, bra form! dock en del skador som stör.
simonsanken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 12:19   #5
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Habs it is

MON Canadiens ML @ 2.65 3u
MIN Wild @ 1.83 5u

Senast redigerad av dNa den 2010-02-12 klockan 12:27.
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 12:28   #6
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Det var som fan. Oilers vann igår
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 14:12   #7
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Sugen på Montreal, Minnesota, Colorado och Columbus. Får se.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 15:23   #8
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

2.51 på Jackets rak. Vad har jag missat egentligen?
Luongo står ej inatt. Skadeläget är ungefär lika för båda lagen. Jackets har tre raka segrar efter nya tränaren. 9-1 i målskillnad efter det.
Canucks har fortfarande stora problem på bortais. Gårdagens seger va inte helt välförtjänt. 6(!) klockrena stolpskott från Florida t.ex..
Nej, Jackets känns som dagens bästa spel och jag testar detta med 4u.
__________________
"Show me more, you'll play more. I didn't see Gretzky sit on the bench."
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 15:29   #9
 
pr0llans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 345
Sharp$: 342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Geezer Visa inlägg
2.51 på Jackets rak. Vad har jag missat egentligen?
Luongo står ej inatt. Skadeläget är ungefär lika för båda lagen. Jackets har tre raka segrar efter nya tränaren. 9-1 i målskillnad efter det.
Canucks har fortfarande stora problem på bortais. Gårdagens seger va inte helt välförtjänt. 6(!) klockrena stolpskott från Florida t.ex..
Nej, Jackets känns som dagens bästa spel och jag testar detta med 4u.
2.35 får jag för rak, men gillar också det spelet. Såg Vancouver spela igår och det var inget höjdarspel direkt! Gillar Jackets statistik mot canucks också.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
pr0llan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 15:41   #10
 
trenbolonexs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 161

10.000
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

00:00 Philadelphia Flyers - Montreal Canadiens -
Montreal imponerade senast mot Caps, men jag tror att hemmalaget tar detta tyvärr..

01:00 New Jersey Devils - Nashville Predators -
Vilken match detta kommer bli! Så många dagar - på NJ, nu är det dags med ML som vinst

01:00 Columbus Blue Jackets - Vancouver Canucks -
Även om Canucks fick in 3 fjuttiga mål i natt tror jag inte att de kan hålla emot hemmastarka Jackets Spelar ML för säkerhetsskull.

01:30 Pittsburgh Penguins - New York Rangers -
Pittsburgh är på G, senast mot Islanders 3-1 nu blir det 3-1 mot Rangers. Spelas nog som PL.

02:00 St. Louis Blues - Toronto Maple Leafs -
St Louis är kassa hemma, det finns tillockmed dokumenterat! Toronto är värdelösa på pappret men i min bok en värdig vinnare inatt. Toronto spelas som ML.

02:00 Minnesota Wild - Atlanta Thrashers -
Magkänslan säger att Wild tar detta ganska lätt. Kom gärna med tankar om denna

03:00 Colorado Avalanche X Phoenix Coyotes -
Fan, jag gillar Phoenix. Dom har verkligen imponerat i det sista. 6-1 mot EDM. Ducks 3-2 EDM, KINGS 2-2 EDM. Detta säger kanske inte så mycket om Phoenix, kanske hade EDM bara en dålig dag
Colorado är grymma på hemmaplan, denna är en Ö5.5 i mina ögon. Kan ej bestämma vinnar laget :(

Mina tankar utan att få odds eller kollat noga. Ska iväg idag igen så spelen läggs senare.....
trenbolonex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 16:54   #11
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Lägger ut nattens NHL spel redan:

Formen känns bra även om det "bara blir lill pluss. Men tycker jag är rätt ute och små marginaler till att vinna de riktigt stora summorna....
Inga desperata spel utan väl igenom tänkta och välgrundade...

Philadelphia vs Montreal 1a 1,90 4 Units Ö 5,5 1,90 2 Units

Philadelphia har visat upp fin moral då de vänt 2 st 0-2 underlägen vs New Jersey till vinst i båda mötena.
Leighton kommer återigen att vakta kassen och han har gjort det bra på sistone
Carter får ev spela OS då Getzlaf ev inte kan pga skada. Han har visat sig het och fortsätter producera.
Tycker det verkar som om Philadelphia försöker fokusera mera på defensiven och bygga därifrån, vilket inte varit fallet tidigare, då de typ likt som Washington ångat på framåt och vunnit matcherna på grund av att de gjort mycket mål framåt.
Deras pp är ett av ligans bästa liksom Montreals.

Historiskt sett så har Montreal haft lätt för Flyers och vunnit 6 raka matcher på bortaplan om man räknar bort slutspel!!
På senaste 17 matcherna lagen emellan har Montreal vunnit 14 och 2 förluster 1 oavgjord förlust!! Men då är INTE slutspelet inräknat.

Montreal spräckte Washingtons segersvit, MEN jag blev inte förvånad att ett lag som just Montreal skulle göra det, ingen som räknar med det, och efter bataljen vs Pittsburgh så kan jag tänka mig att flera av Washington spelarna var helt slutkörda mentalt.
Att vara inne i ett "flyt" kräver mycket mentalt, man förväntas att hela tiden vinna och får därför en extra stor press på sig. Så när man möter ett Montreal som egentligen inte skall bryta sviten kanske man tar lite för lätt på uppgiften..

Philadelphia jagar slutspelsplats och har spelat upp sig rejält, man har bra defensiv och en forwards besättning som skrämmer alla försvar i ligan!!

Spelar även Överspelet då jag tror det blir en målrik tillställning!

New Jersey Devils vs Nashville 1a 1,90 5 Units

Då har tiden kommit till att jag tror på seger för Devils med Kovalchuk i spetsen.
Zach Parise är tillbaka och även Montador Salvador som klev av senaast väntas spela.
brukar vara taighta matcher lagen emellan då 3 av 4 senaste mötena gått till OT/Ps

Nashville har fått kämpa i New York trakten för att ta med sig poäng och tycker inte spelet stämt så bra. De har mött lag som inte alls är bra för tillfället och haft det riktigt svårt med målskyttet som de annars brukar ha relativt lätt med.
Tänk då vilka problem de då skall få med New Jerseys försvar!!
Jag spelar och funderar på hcp spelet också!

Columbus vs Vancouver 1a 2,50 5 Units. hcp -1,5 1a 3,55 2 Units

Columbus har verkligen spelat upp sig under ny ledning sedan Ken Hitchkock klivit åt sidan. Mason har hittat tillbaka till förra års form och bara släppt in 1 mål på senaste 3 matcherna. Lägg därtill att Nash, Vermette, Umberger och Huselius producerar tillräckligt för vinsterna..
Modin och ev Strålman spelar inte..

Vancouver vann natten som var vs ett Florida som sköt i stolpen, stolpen, stolpen och återigen stolpen.
Vancouver får inte riktigt till det i anfalls väg, Sedinarna och Burrows låg bakom ett mål men inte så mycket mera.
de verkar inte alls "gilla" att spela på bortaplan ifrån sina familjer. vad vet jag.
Luongo som storspelat och sett till att de vunnit och tagit poängen nu på slutet.
Men då det verkar som om han skall vila inatt så gillar jag hcp spelet än mera!!!

ST Louis vs Toronto 2a ml 2,24 3 Units

Toronto har "bara" spelat en match denna vecka, i måndags då man tvingade San Jose till en verkligt tuff match. Kessel och JVM stjärnan Bozak har börjat hitta varandra och det visades inte minst vid Bozaks 2-2 mål då de rullade upp försvaret riktigt fint.
Toronto rosar dock inte marknaden på bortaplan men med tanke på traderna som de verkligen tjänat på med Giguere och Dion Phaneuf så är deras försvar mkt tufft att komma igenom.
Giguere har på 12 matcher vs ST Louis 9 vinster 1 förlust och 2 oavgjorda förluster.

Detta är Torontos sista match innan OS uppehållet och med tanke på att de spelat "lite" nu på slutet kommer de att ånga på i 60 minuter

ST Louis spelar bättre borta än hemma men skall inte underskattas. Jag motiverar mitt spel med det jag skrivit under Toronto och gör inget mera tillägg än att Alex Steen är en av de forwards i ST Louis som gått bäst på slutet...

Pittsburgh vs NY Rangers 1a 1,90 6 Units

Pittsburgh vann efter vissa problem sist vs Islanders, men får här en lättare uppgift då Rangers är i ett lag som Lundqvist och Gaborik får bära på sina axlar alldeles för mycket.
Pittsburgh gillar att spela vs NY Lagen då de vunnit 7 av 8 möten i år, de har 4 segrar vs Rangers med en målskillnad på 33-14
Crosby har på 15 matcher på hemmaplan vs Rangers gjort 11 mål och 20 ass!!

Fleury har 12 segrar 2 förluster och 2 lika.

Lundqvist har 1 vinst 7 förlsuter på 8 senaste matcherna och vs Pens har han 6 förluster i rad med 3,70 mål per match!!!

En seger med 3 mål skulle jag inte bli förvånad över!

Lycka till med era spel inatt och kom gärna med frågor och funderingar!!
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 17:06   #12
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kiwid10 Visa inlägg
Massor med text!

Var hittar du 1.90 på Pens? Spelat sedan tidigare eller? Fjuttiga 1.62... och nix, inte ML.
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 17:20   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 68
Sharp$: 66
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kiwid10 Visa inlägg
Lägger ut nattens NHL spel redan:

Formen känns bra även om det "bara blir lill pluss. Men tycker jag är rätt ute och små marginaler till att vinna de riktigt stora summorna....
Inga desperata spel utan väl igenom tänkta och välgrundade...

Philadelphia vs Montreal 1a 1,90 4 Units Ö 5,5 1,90 2 Units

Philadelphia har visat upp fin moral då de vänt 2 st 0-2 underlägen vs New Jersey till vinst i båda mötena.
Leighton kommer återigen att vakta kassen och han har gjort det bra på sistone
Carter får ev spela OS då Getzlaf ev inte kan pga skada. Han har visat sig het och fortsätter producera.
Tycker det verkar som om Philadelphia försöker fokusera mera på defensiven och bygga därifrån, vilket inte varit fallet tidigare, då de typ likt som Washington ångat på framåt och vunnit matcherna på grund av att de gjort mycket mål framåt.
Deras pp är ett av ligans bästa liksom Montreals.

Historiskt sett så har Montreal haft lätt för Flyers och vunnit 6 raka matcher på bortaplan om man räknar bort slutspel!!
På senaste 17 matcherna lagen emellan har Montreal vunnit 14 och 2 förluster 1 oavgjord förlust!! Men då är INTE slutspelet inräknat.

Montreal spräckte Washingtons segersvit, MEN jag blev inte förvånad att ett lag som just Montreal skulle göra det, ingen som räknar med det, och efter bataljen vs Pittsburgh så kan jag tänka mig att flera av Washington spelarna var helt slutkörda mentalt.
Att vara inne i ett "flyt" kräver mycket mentalt, man förväntas att hela tiden vinna och får därför en extra stor press på sig. Så när man möter ett Montreal som egentligen inte skall bryta sviten kanske man tar lite för lätt på uppgiften.

Philadelphia jagar slutspelsplats och har spelat upp sig rejält, man har bra defensiv och en forwards besättning som skrämmer alla försvar i ligan!!

Spelar även Överspelet då jag tror det blir en målrik tillställning!

New Jersey Devils vs Nashville 1a 1,90 5 Units

Då har tiden kommit till att jag tror på seger för Devils med Kovalchuk i spetsen.

Zach Parise är tillbaka och även Montador Salvador som klev av senaast väntas spela.
brukar vara taighta matcher lagen emellan då 3 av 4 senaste mötena gått till OT/Ps

Nashville har fått kämpa i New York trakten för att ta med sig poäng och tycker inte spelet stämt så bra. De har mött lag som inte alls är bra för tillfället och haft det riktigt svårt med målskyttet som de annars brukar ha relativt lätt med.
Tänk då vilka problem de då skall få med New Jerseys försvar!!
Jag spelar och funderar på hcp spelet också!

Columbus vs Vancouver 1a 2,50 5 Units. hcp -1,5 1a 3,55 2 Units

Columbus har verkligen spelat upp sig under ny ledning sedan Ken Hitchkock klivit åt sidan. Mason har hittat tillbaka till förra års form och bara släppt in 1 mål på senaste 3 matcherna. Lägg därtill att Nash, Vermette, Umberger och Huselius producerar tillräckligt för vinsterna..
Modin och ev Strålman spelar inte..

Vancouver vann natten som var vs ett Florida som sköt i stolpen, stolpen, stolpen och återigen stolpen.
Vancouver får inte riktigt till det i anfalls väg, Sedinarna och Burrows låg bakom ett mål men inte så mycket mera.
de verkar inte alls "gilla" att spela på bortaplan ifrån sina familjer. vad vet jag.
Luongo som storspelat och sett till att de vunnit och tagit poängen nu på slutet.
Men då det verkar som om han skall vila inatt så gillar jag hcp spelet än mera!!!

ST Louis vs Toronto 2a ml 2,24 3 Units

Toronto har "bara" spelat en match denna vecka, i måndags då man tvingade San Jose till en verkligt tuff match. Kessel och JVM stjärnan Bozak har börjat hitta varandra och det visades inte minst vid Bozaks 2-2 mål då de rullade upp försvaret riktigt fint.
Toronto rosar dock inte marknaden på bortaplan men med tanke på traderna som de verkligen tjänat på med Giguere och Dion Phaneuf så är deras försvar mkt tufft att komma igenom.
Giguere har på 12 matcher vs ST Louis 9 vinster 1 förlust och 2 oavgjorda förluster.

Detta är Torontos sista match innan OS uppehållet och med tanke på att de spelat "lite" nu på slutet kommer de att ånga på i 60 minuter

ST Louis spelar bättre borta än hemma men skall inte underskattas. Jag motiverar mitt spel med det jag skrivit under Toronto och gör inget mera tillägg än att Alex Steen är en av de forwards i ST Louis som gått bäst på slutet...

Pittsburgh vs NY Rangers 1a 1,90 6 Units

Pittsburgh vann efter vissa problem sist vs Islanders, men får här en lättare uppgift då Rangers är i ett lag som Lundqvist och Gaborik får bära på sina axlar alldeles för mycket.
Pittsburgh gillar att spela vs NY Lagen då de vunnit 7 av 8 möten i år, de har 4 segrar vs Rangers med en målskillnad på 33-14
Crosby har på 15 matcher på hemmaplan vs Rangers gjort 11 mål och 20 ass!!

Fleury har 12 segrar 2 förluster och 2 lika.

Lundqvist har 1 vinst 7 förlsuter på 8 senaste matcherna och vs Pens har han 6 förluster i rad med 3,70 mål per match!!!

En seger med 3 mål skulle jag inte bli förvånad över!

Lycka till med era spel inatt och kom gärna med frågor och funderingar!!


Du verkar ha bra koll .jag undrar lite, vilka av dessa matcher finner du bäst spel i om du vill bara lira vinnare av matchen. Behöver sätta en go trippel eller dubbel
Daniel_liraren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 17:48   #14
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Har lagt ut en dubbel i min dagbok:

Pittsburgh och Columbus. vill du ha med en tredje tycker jag New Jersey passar bäst..


Oddset på Pens ändrades direkt, hann inte själv lägga till det oddset och skall korrigera till 1,75
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-12, 18:57   #15
 
relikens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kiwid10 Visa inlägg
Lägger ut nattens NHL spel redan:

Formen känns bra även om det "bara blir lill pluss. Men tycker jag är rätt ute och små marginaler till att vinna de riktigt stora summorna....
Inga desperata spel utan väl igenom tänkta och välgrundade...

Philadelphia vs Montreal 1a 1,90 4 Units Ö 5,5 1,90 2 Units

Philadelphia har visat upp fin moral då de vänt 2 st 0-2 underlägen vs New Jersey till vinst i båda mötena.
Leighton kommer återigen att vakta kassen och han har gjort det bra på sistone
Carter får ev spela OS då Getzlaf ev inte kan pga skada. Han har visat sig het och fortsätter producera.
Tycker det verkar som om Philadelphia försöker fokusera mera på defensiven och bygga därifrån, vilket inte varit fallet tidigare, då de typ likt som Washington ångat på framåt och vunnit matcherna på grund av att de gjort mycket mål framåt.
Deras pp är ett av ligans bästa liksom Montreals.

Historiskt sett så har Montreal haft lätt för Flyers och vunnit 6 raka matcher på bortaplan om man räknar bort slutspel!!
På senaste 17 matcherna lagen emellan har Montreal vunnit 14 och 2 förluster 1 oavgjord förlust!! Men då är INTE slutspelet inräknat.

Montreal spräckte Washingtons segersvit, MEN jag blev inte förvånad att ett lag som just Montreal skulle göra det, ingen som räknar med det, och efter bataljen vs Pittsburgh så kan jag tänka mig att flera av Washington spelarna var helt slutkörda mentalt.
Att vara inne i ett "flyt" kräver mycket mentalt, man förväntas att hela tiden vinna och får därför en extra stor press på sig. Så när man möter ett Montreal som egentligen inte skall bryta sviten kanske man tar lite för lätt på uppgiften..

Philadelphia jagar slutspelsplats och har spelat upp sig rejält, man har bra defensiv och en forwards besättning som skrämmer alla försvar i ligan!!

Spelar även Överspelet då jag tror det blir en målrik tillställning!

New Jersey Devils vs Nashville 1a 1,90 5 Units

Då har tiden kommit till att jag tror på seger för Devils med Kovalchuk i spetsen.
Zach Parise är tillbaka och även Montador Salvador som klev av senaast väntas spela.
brukar vara taighta matcher lagen emellan då 3 av 4 senaste mötena gått till OT/Ps

Nashville har fått kämpa i New York trakten för att ta med sig poäng och tycker inte spelet stämt så bra. De har mött lag som inte alls är bra för tillfället och haft det riktigt svårt med målskyttet som de annars brukar ha relativt lätt med.
Tänk då vilka problem de då skall få med New Jerseys försvar!!
Jag spelar och funderar på hcp spelet också!

Columbus vs Vancouver 1a 2,50 5 Units. hcp -1,5 1a 3,55 2 Units

Columbus har verkligen spelat upp sig under ny ledning sedan Ken Hitchkock klivit åt sidan. Mason har hittat tillbaka till förra års form och bara släppt in 1 mål på senaste 3 matcherna. Lägg därtill att Nash, Vermette, Umberger och Huselius producerar tillräckligt för vinsterna..
Modin och ev Strålman spelar inte..

Vancouver vann natten som var vs ett Florida som sköt i stolpen, stolpen, stolpen och återigen stolpen.
Vancouver får inte riktigt till det i anfalls väg, Sedinarna och Burrows låg bakom ett mål men inte så mycket mera.
de verkar inte alls "gilla" att spela på bortaplan ifrån sina familjer. vad vet jag.
Luongo som storspelat och sett till att de vunnit och tagit poängen nu på slutet.
Men då det verkar som om han skall vila inatt så gillar jag hcp spelet än mera!!!

ST Louis vs Toronto 2a ml 2,24 3 Units

Toronto har "bara" spelat en match denna vecka, i måndags då man tvingade San Jose till en verkligt tuff match. Kessel och JVM stjärnan Bozak har börjat hitta varandra och det visades inte minst vid Bozaks 2-2 mål då de rullade upp försvaret riktigt fint.
Toronto rosar dock inte marknaden på bortaplan men med tanke på traderna som de verkligen tjänat på med Giguere och Dion Phaneuf så är deras försvar mkt tufft att komma igenom.
Giguere har på 12 matcher vs ST Louis 9 vinster 1 förlust och 2 oavgjorda förluster.

Detta är Torontos sista match innan OS uppehållet och med tanke på att de spelat "lite" nu på slutet kommer de att ånga på i 60 minuter

ST Louis spelar bättre borta än hemma men skall inte underskattas. Jag motiverar mitt spel med det jag skrivit under Toronto och gör inget mera tillägg än att Alex Steen är en av de forwards i ST Louis som gått bäst på slutet...

Pittsburgh vs NY Rangers 1a 1,90 6 Units

Pittsburgh vann efter vissa problem sist vs Islanders, men får här en lättare uppgift då Rangers är i ett lag som Lundqvist och Gaborik får bära på sina axlar alldeles för mycket.
Pittsburgh gillar att spela vs NY Lagen då de vunnit 7 av 8 möten i år, de har 4 segrar vs Rangers med en målskillnad på 33-14
Crosby har på 15 matcher på hemmaplan vs Rangers gjort 11 mål och 20 ass!!

Fleury har 12 segrar 2 förluster och 2 lika.

Lundqvist har 1 vinst 7 förlsuter på 8 senaste matcherna och vs Pens har han 6 förluster i rad med 3,70 mål per match!!!

En seger med 3 mål skulle jag inte bli förvånad över!

Lycka till med era spel inatt och kom gärna med frågor och funderingar!!
Johnson in i mål ikväll. Pittsburgh är 7-5-0 med honom i kassen.

http://twitter.com/Insidepghsports/status/9016277357

Fast blir nog en liten slant på pittsburgh iaf o bänka sig vid tv6 inatt.
reliken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td