Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-09, 07:57   #1
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

NHL 9/3


NHL (Internationell)
2012-03-10 01:05: Pittsburgh Penguins vs Florida Panthers U 5.5 -Finns det värde hos katterna?
2012-03-10 01:35: Detroit Red Wings vs Los Angeles Kings -Kan de straffa ett Wings med skadebekymmer?
2012-03-10 02:35: Chicago Blackhawks vs New York Rangers -Tungt för Rangers just nu. Underspel?
2012-03-10 03:05: Calgary Flames vs Winnipeg Jets -Mycket skador för Flames.

Florida Panthers (15-14-4 A) @ Pittsburgh Penguins (22-8-2 H)

Är väldigt säker på att alla "spelproffs" kommer gå ut med Pens -1,5 som de gjorde sist mot Leafs. Nu är ju jag så långt ifrån ett pro man kan komma, (då min högsta insats är en liten kaffe) men jag tror inte det spelet är något att ha. Definitivt inte till omkring 2.400 (Pinnacle).

NHL är för oberäknelig och jämn för det. Åtminstone nu. Dessutom låg Pens under med 2-0 senast mot Leafs, men vann tillslut. Dock med endast en puck.

Men missförstå mig rätt. Pens är givetvis SUPER favoriter och kan mycket väl vinna med 3-4 puckar, om inte Florida börjar skärpa sig. Man har vunnit åtta av de senaste tio, lagen emellan, samt sju raka överhuvudtaget. Pantrarna spelade i natt och lämnade Philly med en 5-0 förlust. Samtidigt vann Caps och nu skiljer det bara två poäng mellan lagen i Southeast. Klättrar Caps förbi Florida, så kommer Florida hamna kring stecket och det vill man givetvis inte.

Med det sagt, finns det något anledning att spela Florida ML @ 2.830? Inget jag vågar i allafall. Kan se dem vinna av ren desperation. Dessutom så är de bra utan vila. Pittsburgh måste (väl?) börja förlora snart, men detta är högst troligt en match jag inte ens rör.

Ser vi till skador så saknar Pittsburgh, förutom Crosby, Letang (D), Engelland (D), Johnson (G) och Jeffrey (C/LW). De båda backarna har varit starka mot Florida och Letang har kanske varit en av de viktigaste spelarna på hemmais för Pens, överhuvudtaget.

Florida saknar en hel del offensiv: Versteeg (RW/LW), Upshall (LW/RW), Bradley (RW/LW). Samt Kulinov (D). Givetvis illa att den ledande målgöraren Versteeg är borta. Fleischmann och Weiss får kliva fram lite extra.

Vet inte om jag blev klok på detta. Man skriver mycket med lite kaffe i kroppen. Som sagt, spelar troligtvis inget på den här matchen. Det skulle vara om man känner sig lite modig och hittar överodds på Florida. Men då ska det nog över 3.00.


Senast redigerad av nausea den 2012-03-09 klockan 14:34.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 08:15   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nausea Visa inlägg
NHL (Internationell)
2012-03-10 01:05: Pittsburgh Penguins vs Florida Panthers -Finns det värde hos katterna?
2012-03-10 01:35: Detroit Red Wings vs Los Angeles Kings
2012-03-10 02:35: Chicago Blackhawks vs New York Rangers
2012-03-10 03:05: Calgary Flames vs Winnipeg Jets

Florida Panthers (15-14-4 A) @ Pittsburgh Penguins (22-8-2 H)

Är väldigt säker på att alla "spelproffs" kommer gå ut med Pens -1,5 som de gjorde sist mot Leafs. Nu är ju jag så långt ifrån ett pro man kan komma, (då min högsta insats är en liten kaffe) men jag tror inte det spelet är något att ha. Definitivt inte till omkring 2.400 (Pinnacle).

NHL är för oberäknelig och jämn för det. Åtminstone nu. Dessutom låg Pens under med 2-0 senast mot Leafs, men vann tillslut. Dock med endast en puck.

Men missförstå mig rätt. Pens är givetvis SUPER favoriter och kan mycket väl vinna med 3-4 puckar, om inte Florida börjar skärpa sig. Man har vunnit åtta av de senaste tio, lagen emellan, samt sju raka överhuvudtaget. Pantrarna spelade i natt och lämnade Philly med en 5-0 förlust. Samtidigt vann Caps och nu skiljer det bara två poäng mellan lagen i Southeast. Klättrar Caps förbi Florida, så kommer Florida hamna kring stecket och det vill man givetvis inte.

Med det sagt, finns det något anledning att spela Florida ML @ 2.830? Inget jag vågar i allafall. Kan se dem vinna av ren desperation. Dessutom så är de bra utan vila. Pittsburgh måste (väl?) börja förlora snart, men detta är högst troligt en match jag inte ens rör.

Ser vi till skador så saknar Pittsburgh, förutom Crosby, Letang (D), Engelland (D), Johnson (G) och Jeffrey (C/LW). De båda backarna har varit starka mot Florida och Letang har kanske varit en av de viktigaste spelarna på hemmais för Pens, överhuvudtaget.

Florida saknar en hel del offensiv: Versteeg (RW/LW), Upshall (LW/RW), Bradley (RW/LW). Samt Kulinov (D). Givetvis illa att den ledande målgöraren Versteeg är borta. Fleischmann och Weiss får kliva fram lite extra.

Vet inte om jag blev klok på detta. Man skriver mycket med lite kaffe i kroppen. Som sagt, spelar troligtvis inget på den här matchen. Det skulle vara om man känner sig lite modig och hittar överodds på Florida. Men då ska det nog över 3.00.

Med tanke på avbräcken och att bägge lagen är rätt scrappy kanske man kan fundera på ett underspel? Letang är ju faktiskt Pens offensivt aboslut bästa back och QB i PP , utan honom är Pens inte alls lika farliga i PP, och detsamma gäller väl Versteeg? Invänta målvakter kanske..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nausea (+2)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 08:21   #3
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Los Angeles Kings (14-11-8 A) @ Detroit Red Wings (27-4-2 H)

Från, vad var det? 23 raka hemmavinster? Så har man nu tre förluster av fyra spelade, varav den senaste mot Hawks, med 2-1.

Har de insett att de kan förlora och bara sjunkit ihop? Eller beror det på den långa skadelistan? Förmodligen en kombination. Många viktiga spelare saknas, som till exempel: Lidström (D), Datsyuk (C), Bertuzzi (LW/RW), Eaves (RW), Howard (G) och Ericsson (D).

Kings har ett par skador, men i det stora hela ett friskt lag. Dock möjligtvis trött eftersom de spelade i natt mot Columbus. En match de förövrigt förlorade. Känns lite konstigt att Jackets nu är ett av de hetaste lagen i NHL Man ligger på #9 i Western, med en pinne upp till #8 Sharks, så en vinst i natt betyder alltså att man klättrar upp till en play-off spot.

Hursomhaver. Wings och Kings har mötts två gånger och Wings har vunnit båda. 4-1, samt 8-2. Kross, med andra ord. Men de senaste tio har slutat med fem segrar åt vardera lag.

Ser förtillfället inga spelbolag som erbjuder något inom detta spelet, så det är bara att vänta. Finns många möjligheter här. Får se vad som erbjuds på Kings. Kan se dem studsa tillbaka i natt, från sin förlust och utnyttja Wings skadebekymmer och självförtroende (?)

nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 08:44   #4
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Orkar inte skriva om de andra just nu, men rent spontant lutar jag åt Flames och Hawks.

Dags för gympass och plugg. Vi hörs senare.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 10:17   #5
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Fin analys på Panthers-Penguins!

I de senaste av Penguins matcher har inte deras förstalina varit den som utmärkt sig utan det är linan bestående av Sullivan, Staal och Dupuis som burit laget. Sist gång de möttes (4-1 Penguins @Panthers) var Malkin förstastjärnan med ett mål och Neal andrastjärnan med ett mål och en assist i en match där Panthers gav Penguins PP fyra gånger (0-4).

I kvällens match tror jag Panthers drar på sig många utvisningar och straffas obarmhärtigt av heta (7-0-0 senaste 7) Penguins med en förstalina som vill komma igång igen lagom till Crosbys återkomst. Florida må aspirera på slutspel, men en vinst på besök i Consol Energy Center mot ett Pittsburgh med gasen i botten lär inte hända ikväll och har inte hänt sen januari 2009.

Enda kruxet är att Letang är frånvarande. Med honom är de 25-10-5 och utan 15-11-0 och deras powerplay har inte sett i närheten lika bra ut med Niskanen där bak.

1.50 är verkligen i minsta laget för ML, men skulle de hamna i underläge tidigt borde det vara spelvärda odds på en Penguinsvändning.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nausea (+2)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 14:33   #6
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

New York Rangers (20-10-5 A) @ Chicago Blackhawks (22-7-4 H)

Rangers fortsätter sin roadtrip, som inte börjat speciellt bra. Två stycken 4-1 förluster (mot Devils och Senators) och man har i ordinarie tid släppt in fjorton mål på de senaste fyra matcherna. Alltså ett goal-against-average på hela 3.50. Hawks avslutade precis sin bortarturné med en torsk mot Blues med 5-1 och såg inget vidare ut dem heller. Lagen har möts en gång tidigare och då vann Hawks med 4-2 i MSG. I natt möts de för sista gången den här säsongen.

Kan säga redan nu att jag till 90% chans inte spelar någon ML eller FT. Känns alltför ovisst. Kan sluta 2-1 Hawks eller 4-2 Rangers. Spelas något, så tycker jag underspelet lockar, men just nu ser jag bara U 5 och det vågar jag mig inte på.

Tror hursomhelst att det kan bli målsnålt, då båda lagen släppte in en hel del puckar den senaste matchen. Dessutom brukar det bli få mål lagen emellan och de fyra senaste mötena i Chicago har slutat med just detta.

Men men, hade jag vart tvungen att lägga en peng på något av lagen så blir det Rangers ML @ 2.03.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 14:39   #7
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Fin analys på Panthers-Penguins!
Tackar! Kul att det uppskattas.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 18:40   #8
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Kommer inte gå igenom den sista matchen. Jets @ Flames. Brorsan kommer över och det blir tacos och öl

Kan tänka mig Jets ML, då Flames har en hel del skador och är rätt mediokra för tillfället. Inga spel där för min del dock!

Best of luck allesammans. Spelar jag något i natt så postar jag det är, som vanligt innan matchstart.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-09, 19:20   #9
 
marlings avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 290
Sharp$: 3103
Standard

Spelat Rangers ML till 2.0 i odds.
En utvilad Lundquist står och har svårt att se att Rangers ska förlora sin 3e match irad. Samtidigt blev Hawks överkörde i sin senaste drabbning, 1-5 mot St. Louise.
3-2 Rangers efter straffar är min gissning.

Trevlig helg!
marling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-10, 09:00   #10
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

2-1 Pens i SO. Många spelbolag glada med andra ord ^^
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-10, 09:14   #11
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nausea Visa inlägg
2-1 Pens i SO. Många spelbolag glada med andra ord ^^
Pinnacle fick i alla fall betala ut lite till 2.58 på Pens ML efter 2:a perioden.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-10, 09:44   #12
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Pinnacle fick i alla fall betala ut lite till 2.58 på Pens ML efter 2:a perioden.
Det kan de nog leva med
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td