Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-12, 13:53   #1
 
KORITFWs avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Sundsvall
Inlägg: 48
Sharp$: 204
Standard

Brynäs - Skellefteå 12 april


Överspelet till 2.00 på 365 känns ju lockande med tanke på förra matchen, men klurar på om Brynäs överpresterade sett till effektivitet. Vad tros kring denna match?
__________________
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses
KORITFW är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-12, 14:13   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dem har haft samma effektivitet igenom slutspelet och Silfverberg, Järnkrok och i viss mån Wennström är ju snipers, dem lär hitta målet på samma sätt. Frågan är väl om Skellefteå byter målvakt eller om Ericsson får stå kvar och darra för även om Brynäs avslutade bra så får han ta på sig något mål...

Är det samma domarteam som dömer idag? I så fall vinner Skellefteå.. senast var dem väldigt dåliga tyckte jag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-12, 17:02   #3
 
Penguin93s avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 177
Sharp$: 709

Penguin
Stats: 12 - 4 - 1
ROI: 162.36%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Frågan är väl om Skellefteå byter målvakt eller om Ericsson får stå kvar och darra för även om Brynäs avslutade bra så får han ta på sig något mål...
Ericsson kommer att stå även denna match i alla fall enligt GP och Anders Forsberg. Dock så tror jag detta resultat var en en gångs företeelse, då dom stod och sov på plan såg det ut som.. Själv tror jag att det slutar på 5mål ikväll.
Penguin93 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-12, 17:26   #4
 
Oscars avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 388
Sharp$: 3516
Standard

Goren missar matchen pga sjukdom. Detta måste väl ses som ett relativt stort avbräck för Skellefteå?

Det känns som att han är en spelare som kan väcka laget när han spelar.
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-19, 18:46   #5
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 3
Sharp$: 18
Standard

Jag satte på Brynäs till 2.20 hos Expekt. Tror faktiskt dom tar det ikväll.
Macross är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td