Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-11, 20:20   #1
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Min forsta NHL rek


Minnesota vs Pittsburg 1a 2.80 Unibet samt 1a ML 2.12 Unibet
Minnesota kommer ifran en makalos upphamtning vs seriens for tillfallet basta lag Chicago. De lag under med 5-1 i sista perioden men lyckades fa till en forlangning och straffar. Niklas Backstrom fortsatter spela mindre bra och blev utbytt vs Josh Harding som gjorde det mkt bra. (hoppas att han far fortroende inatt igen) Lagen har motts en gang tidigare dar Minnesota vann borta med 2-1 efter att Niklas Backstrom agerat levenade vagg. Minnesota ar starka pa hemmaplan och endast forlorat 3 ggr de senaste 10 hemmamatcherna.
Pittsburg ar nere i en djup svacka aven om de vann senast ngt turligt med 1-4 borta vs Toronto. Vid stallningen 1-1 och Pens har pp sa skjuter Gonchar ett skott i stolpen, ribban och ut varpa Toronto kontrar da Malkin klantar sig pa bla, Gonchar hinner ikapp och ser till sa att Toronto far en straff, men forst sa videogranskar dommaren \"stolp, ribbskottet\" vilket visar sig vara mal, och Toronto blir utan straff och far ett mal i baken istallet!
Pens pp suger verkligen, Malkin ar INTE bra som pointman och ar alldeles for nonchalant, han staller till minst ett par farliga kontringar bakat nar de har pp. Enda spelarna som ar riktigt bra i pens ar Crosby och Gonchar for tillfallet, de flesta sviker och da allra helst Malkin aven om han hade 2 ass senaste matchen. Dennamatch tror jag pa Minnesota ev kan de behova OT och straffar pa sig, men vinner aven i det laget da Fleury i inte kommit upp i klass (han var dock bra vs Toronto, men sviktar alledeles for mkt.)

Andra matchen Vancouver vs Nashville 1a 1.80 Unibet.
Vancouver borde vunnit senast vs Calgary pa hemmaplan, men tyvarr sa svek deras annars sa starka pp. De kunde avgjort matchen nar Calgary far en 5 minuters utv i slutet av andra perioden men det ville sig inte riktigt den gangen. Broderna Sedin och Burrows ar livsfarliga frammat och nar nu aven linan med Wellwood, Kesla och Samuelsson producerar frammat sa ar Vancouver svara att tas med. Langst bak sa star Loungo och han ar topp 3 i NHL utan tvekan. Vancouver ar riktigt starka hemma aven dom, med 7 vinster pa 10 senaste matcherna. Nashville kommer till dagens match utan kapten Jason Arnott vilket ar ett stort avbrack. Dock sa har de fatt igang deras pp med Patrik Hornqvist som avslutare. Dessa lag har motts 2 ggr tidigare pa sasongen och vunnit deras hemmamatcher relativt enkelt. Loungo kommer inte slapp forbi fler an 2 puckar inatt och Vancouver kommer att vinna denna matchen.

Minnesota kan behova OT och straffar pa sig, men i det laget vinner de ocksa...

Lycka till med spelen inatt..
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-11, 20:21   #2
 
hultass avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 297
Sharp$: 1500

Hultas Hockey
Stats: 115 - 79 - 6
ROI: 125.76%
Vinstprocent: 59.28%

Standard

Bara så du vet så är det Bäckström som startar idag också.
hultas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-11, 20:43   #3
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Tycker spelet fortfarande det ar spelvart, Backstrom ar den battre malvakten i grunden, och forhoppningsvis tander han till nar de nu moter mastarna.
Fleury var bra senast men han har svikit mkt i de senaste matcherna sa tycker inte det ar ngn forsvagning.

Minnesotas lagmoral maste ligga pa topp efter senaste matchens vandning vs Chicago...
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-11, 20:48   #4
 
RedXs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 165
Sharp$: 201

Kryssa lugnt
Stats: 10 - 10 - 0
ROI: 208.55%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Jag hakar på Vancouver. Minnesota känns hugget som stucket, men det är klart; oddset är lockande...
RedX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-11, 20:57   #5
 
Djeess avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 30
Sharp$: 203


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Minnesota ML går jag in med 6u idag... Bäckström trivs mot pittsburgh. Sen vet man aldrig när penguins tänder till igen, men det blir inte idag i alla fall. Deras avslut är otroligt dåliga och den enda som presterar okej är crosby.

Som sagt gillar Minnesota, avstår Vancouver inatt.
Djees är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-11, 21:01   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

nån som har dem exakta nuffrerna får förklara vidare, men Bäckström är en rutinerad målvakt som är extremt bra matchen efter han blivit utbytt (blev utbytt senast).
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-11, 21:03   #7
 
pecke01s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: St. Barts
Inlägg: 180
Sharp$: 60

Pecke01
Stats: 92 - 80 - 7
ROI: 104.81%
Vinstprocent: 53.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
nån som har dem exakta nuffrerna får förklara vidare, men Bäckström är en rutinerad målvakt som är extremt bra matchen efter han blivit utbytt (blev utbytt senast).
Senaste 10 matcherna är han 9-0-1 efter blivit utbytt i föregående.
pecke01 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-11, 21:09   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 451
Sharp$: 87
Standard

Kiwid härligt att du har hittat hit
Babbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-11, 21:12   #9
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Alla som vill vara seriosa verkar samlas upp har...Kanns bra!!!!

Maste lara mig sidan lite men far gora det imorgon, skall kasta mig i sangen snart.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-11, 21:17   #10
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

Hej!

Jag såg att du dök upp här ! KUL!


Ja tror som du har läst i min Dagbok på Penguis tyvärr ...

Men jag köper Vancouver att dom kan vinna ...
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-11, 21:22   #11
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Penguins ar kanns inte igen nu, och vs Toronto sist var de inte bra men hade turen pa sin sida...
Men som alltid 2 lag 3 olika utgangar av matchen :grin:

Denna match dock tror jag hart pa Minnesota!!
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-12, 03:36   #12
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Skon start pa "rekandet' har, Minnesota gjorde sitt och vann med 4-3 sa satte bade raka spelet till 2.80 samt ML spelet till 2.12!!!
Hoppas Vancouver gor sitt jobb inatt ocksa!!
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-12, 03:45   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Se där jag hade också Minnesota dock inte så stor insats. Men plus är alltid plus!
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-12, 04:17   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 9
Standard

Man tackar för Minnesota, en ljus punkt på annars en mörk dag.
Mormonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-12, 09:14   #15
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Vancouver gjorde INTE jobbet och lyckades forlora med 2-3 pa hemmaplan efter att de slappt in ett boxplay mal och 2 st pp mal.

Nattens spel blev 3 rekar och 2 korrekta. far ses som ok da jag haft halvknackig form...
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td