Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-20, 14:12   #1
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Ishockey 20/9


Påminnelse om forumets riktlinjer för "dagens"-trådar.

[QUOTE][LIST]
[*] Det är tillåtet att efterfråga andras synpunkter på en match.
[*] Kommentera eller motivera varför ni tror eller inte tror på ett lag.
[*] Inga inlägg med endast spel eller oneliners. Tex "Jag kommer att spela på Barcelona idag." är inget inlägg som någon annan kan dra nytta utav. Utan den gör sig bäst i ditt spreadsheet.
[*] Vill ni tacka, visa att ni rygga eller visa uppskattning för någon annans inlägg, ge Sharp$.
[*] Har ni ett spelförslag/REK att ge, tryck då på "Svara med REK"-knappen som finns i toppen eller starta en ny tråd.
[*] Efterhandssnack samt att diskutera resultat/matchbild/andras kommentarer efter matchens slut är tillåtet. Vill ni göra det under matchens gång så har vi en livechat för det.

Då ska vi se om vi kan få igång lite hockeytugg...

2012-09-20 19:00ElitserienHV 71 vs Skellefteå AIK ÖVER Ö 4.5 FT 2.5 1.800

2012-09-20 19:00Swedish Elitserien 2012HV71 vs Skelleftea 1 FT 5 1.870

Jag kommer att lägga två spel på denna matchen, där mycket som ligger till grunden är Skellefteås skadeläge. Borta är: Jimmie Ericsson, Pierre-Édouard Bellemare, Petter Granberg, John Klingberg, Ryan Vesce, Petterström, Jocke Lindström och eventuellt Forsell. HV har överraskat på mig, dels på försäsongen och dels i matchen mot Färjestad. Skellefteås skadeläge samt ett mer rutinerat HV gör att jag spelar en rak 1 samt ett överspel. Statistiken säger att HV har förlorat 2 av de 10 senaste möten på hemmais mot SAIK samt att 3 av 10 matcher har gått under 4.5.

2012-09-20 19:00ElitserienFrölunda HC vs Modo Hockey 1 FT 5 1.800

Även här spelar skadeläget in en del(Två viktiga pjäser i Påhlsson och Ritola är borta för MODO). Frölunda har ett bättre lag på papperet än MODO och även om det är ett tidigt skede i säsongen så är det en viktig match för båda lagen. MODO med endast en poäng i bagaget och för Frölunda gäller det att vinna tillbaka sin publik så att de inte förlorar viktiga publikintäkter. Jag tror att Frölunda kommer att dra det längsta strået ikväll och presterar bäst under press. En stor fördel är också Hudaceks målvaktsspel.

2012-09-20 18:30Norwegian GET Ligaen 2012Frisk Asker vs Stjernen 2 FT 2.5 3.100

Jag kan inte låta bli oddset 3.1 på bortaseger när två bottenlag möts. Stjernen har vunnit de 3 senaste möten i på bortais och de 5 senaste mötena totalt. Stjernen har överraskat på mig resultatmässig, framförallt när de var och gjorde rent hus på sin Danmarksturné.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Iceeman (+1)
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-20, 20:51   #2
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

1 av 4 var ju inte så bra. Synd att hudacek inte stod från start och synd att Stjernen gör en så himla bra 3:e period.
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td