Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-26, 21:15   #1
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Ishockey 27/9


Påminnelse om forumets riktlinjer för "dagens"-trådar.

Citat:
  • Det är tillåtet att efterfråga andras synpunkter på en match.
  • Kommentera eller motivera varför ni tror eller inte tror på ett lag.
  • Inga inlägg med endast spel eller oneliners. Tex "Jag kommer att spela på Barcelona idag." är inget inlägg som någon annan kan dra nytta utav. Utan den gör sig bäst i ditt spreadsheet.
  • Vill ni tacka, visa att ni rygga eller visa uppskattning för någon annans inlägg, ge Sharp$.
  • Har ni ett spelförslag/REK att ge, tryck då på "Svara med REK"-knappen som finns i toppen eller starta en ny tråd.
  • Efterhandssnack samt att diskutera resultat/matchbild/andras kommentarer efter matchens slut är tillåtet. Vill ni göra det under matchens gång så har vi en livechat för det.
Jag kommer att spela följande två matcher i norska GET-ligan.

2012-09-27 18:30GET LigaenFrisk/Asker vs Storhamar 2 FT 4 2.250

Frisk Asker har börjar säsongen hyfsat med 7 poäng och endast en förlust på 4 spelade matcher. Det är ett stort kliv framåt med tanke på hur det såg ut förra året då laget slutade sist i tabellen med endast 5 segrar på 45 matcher och en härlig målskillnad på -177. Laget har värvat några utlänningar och fått tillbaka Sune Bergman som tränare. Storhamar har börjat säsongen med 6 inspelade poäng, 2 vinster och 2 förluster. De har äntligen fått saker och ting att stämma efter en dålig försäsong(dock vann de mot Frisk med 2-1) och en dålig inledning.

Frisk har en relativ lätt inledning, där de endast mött Stavanger utav av de förväntade topplagen och då blev det förlust. Storhamar å andra sidan har mött 3 av de förväntade topplagen, där det blev förlust mot Sparta och Vålerengen men en vinst mot Stavanger.

Storhamar har även en fin statistik från matcher speade i Askerhallen. Laget har vunnit 9 av de 10 senaste matcherna där(2 på OT) och har en målskillnad på +21(44-23).

Jag spelar 4/6 units.

2012-09-27 19:00GET LigaenLørenskog IK vs Stavanger PK FT 4 2.220

Toppmöte i norska ligan och jag tycker det är ett för högt odds satt på Stavanger, särskilt när man får pengarna tillbaka på krysset. Båda lagen har 6 poäng efter 4 matcher. Stavanger vann en träningsmatch lagen emellan med 4-1. Jag kan inte hjälpa det, men jag gillar statistik och faktum är att Stavanger har en bra statistik när de har mött Lörenskog på bortaplan. På de senaste 10 matcherna har de bara förlorat 1 under ordinarie matchtid.

Jag spelar 4/6 units
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-27, 13:44   #2
 
joemags avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Linköping
Inlägg: 383
Sharp$: 731

Elitserien 12/13
Stats: 88 - 78 - 15
ROI: 104.08%
Vinstprocent: 53.01%

Standard

Inklistrat från min speldagbok



Slänger in lite motiveringar till mina spel i mitt sheet.

Växjö - Rögle plockar jag X2. Rögle såg riktigt vassa ut. Iggulden hade många skott som var nära, han borde näta idag. I rögle är också Stbrk tillbaka som är en viktig back för Rögle. Samtidigt vilar Växjö Norrerna och stoppar in den mycket mindre meriterade Mattias Modig. 2 units till 1.95.

Timrå - Färjestad tar jag Färjestad ml till 1,62. Oddset kan tyckas lågt men jag tror verkligen att maskineriet i Karlstad börjar komma igång efter vinsten mot Luleå. Timrå såg jag spela och det såg verkligen inte bra ut i sista perioden mot Rögle som hade ett par skott i virket. Förhoppningsvis lyckas FBK utnyttja det faktum att Belisimo inte är Jonas Gustavsson och stänka in ett par puckar.

Min andra match blir MoDo - Hv som jag också spelar över 4,5 men nu 1,73. Ritola ryktas vara tillbaka och det skulle betyda ett grymt tillägg för MoDo.m HV vann utan större bekymmer senast mot AIK men trots det fanns ett varningstecken för instabil defensiv. MoDo är ett likande lag enligt mig som ska gå för att göra många mål framåt och jag tror inte Starkbaum levererar en målsnål match mot HV. HV kommer inte heller att spela Wesslau utan deras andra målvakt, 20-åringen Jonas Gunnarsson!

Plockar Ö5 hos pinnen till 2,14 på AIK - LHC. LHCs offensiv har kommit igång och likväl AIKs. Samtidigt har båda lagen spelat halvrisigt defensivt. Värt att notera är att Esa Pirnes och Dick Tärnström är tillbaka hos AIK. Esa kommer förhoppnigsvis att förstärka offensiven och Dick förstärka defensiven. Dock tror inte jag att Dick kan stoppa LHC att göra 3-4 mål vilket betyder att AIK måste gå framåt för att kunna vinna. Målkalas på hovet? Funderar även på att spela LHC-vinst men oddset känns lite lågt...
joemag är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td