Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-11, 16:15   #16
 
Fozhos avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 170
Sharp$: 862
Standard

körde en slant på rögle ML.
dem kan mycket väl överraska.

Senast redigerad av Fozho den 2012-10-11 klockan 16:16.
Fozho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 16:22   #17
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av geson Visa inlägg
Varför skriva ut summor? Helt ointressant och att dessutom hävda att du får in 10k på bet365??
Bör ju vara en omöjlighet? Håll dig till units i fortsättningen.
+1

Tankte just pa det ,inte sa latt fa in 10k dar aven om jag nu aldrig investerat i elitserien pa bet365.

Sen att inte spela svara elitserien till basta mojliga odds kan bara leda till en sak. Ej manga som har positiv ROI i elitserien, lagg till det att du ej tar de hogsta oddsen sa fattar nog aven du hur det kommer att sluta.

Racker du skriver att du spelar de, varfor och hur mkt % du ger de. Visst du kan skriva som Geson skriver hur manga units aven om sk star-units investing e inget jag rekommenderar.

Fa av oss har om ngn kan bedomma olika objekt sa bra och annu mindre kan valja hur mkt de ska betta om de e vinnande spelare. Sa antingen flat bet eller som det oftast nu blir sk bookiebet om det nu inte ror sig om fotboll dar du via agenter och asiatiska bolag kan fa igenom hogre summor .

Units betting hjalper varken den som rekar eller de som ryggar aven om det e svart for manga att tro det.

Har annu inte sett ngn att bevisa att units investering vinner over FLAT, att bevisa det matematisk och minst over 2000 spel trots att jag varit i branschen i 15 ar och haft disskusioner med manga vinnande spelare som anvander sig av bada system.

Visst det e svart for vinnande spelare att erkanna att han kan vinna annu mer om han byter fran units till FLAT.

Men som sagt bevisa garna det over minst 2000 spel , att du far 10 units har och dar utan problem och att dina 10 units spel e sa mkt mer varda an dina 1 units spel.

For vinnande investerare som jobbar 10-16 timmar om dagen med detta bettar ej for hundra lappar och kommer vi upp i bara tusenlappar sa har ni redan dar stora problem att fa igenom pengarna att inte snacka om nagra 10 units bets.

Man bettar sa mkt man kan och bettar man fotboll i asien e det flat bets som galler . Blev lite for mkt pa en gang o plus att jag saknar svensk tangentbord.

Finns folk har, t ex Wagner som varit med lange som kan sakert forklara det mkt battre aven om han inte haller med i allt. GL
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Swzzi (+5), Phibes (+3)
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 16:39   #18
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Mitt max är 231.58. Hm skrattretande...
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 16:40   #19
 
gesons avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 82
Sharp$: 900


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ok,då hade jag jublat med sån limit. För min del är max 12.63e.
Trodde aldrig att de svalde dessa summor,iof inget som säger att 10-20k går igenom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
O12 (+1)
geson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 16:50   #20
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av geson Visa inlägg
Ok,då hade jag jublat med sån limit. För min del är max 12.63e.
Trodde aldrig att de svalde dessa summor,iof inget som säger att 10-20k går igenom.
Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Mitt max är 231.58. Hm skrattretande...
Kan ju finnas en anledning till att ni har en väldigt begränsad limit, medan andra får in 10lax på samma spel
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndreasB1897 (+2), eddieh (+10)

Senast redigerad av kingscania den 2012-10-11 klockan 16:51.
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-11, 20:39   #21
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 11
Sharp$: 57
Standard

Mycket underbart!
oskarp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td