Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-16, 10:46   #31
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Jo jag såg att bara dom hade släppt i går. Skulle ha frågat hur ni kunde vara så säkra på att 1.75 skulle stå sig men glömde bort det.

Känns det inte märkligt att spela till lägst i världen (även om vi inte visste det i går) bara för att du inte får spela hos någon annan? Jag menar du måste ju tidigare ha plockat russinen ur kakan och nu gör du precis tvärtom! Själv skulle jag hellre hoppa från balkongen än utsätta mig för något dylikt.
Fast du hänger väl mest på olika forum. Spelar du ens för egen del?
Ser aldrig något konstruktivt från din sida
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 10:59   #32
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Jag påtalade att 1.75 var lägst i världen - underförstått att man om möjligt skulle söka odds på annat ställe.

Om inte det är konstruktivt nog för min herre så beklagar jag.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 11:00   #33
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Jo jag såg att bara dom hade släppt i går. Skulle ha frågat hur ni kunde vara så säkra på att 1.75 skulle stå sig men glömde bort det.

Känns det inte märkligt att spela till lägst i världen (även om vi inte visste det i går) bara för att du inte får spela hos någon annan? Jag menar du måste ju tidigare ha plockat russinen ur kakan och nu gör du precis tvärtom! Själv skulle jag hellre hoppa från balkongen än utsätta mig för något dylikt.
Det viktigaste är att det är värde i spelet. Jag skulle säga att Kristianstad har 60% chans att vinna matchen. Sen att jag bara kan spela till 1.75 istället för 1.85 är såklart tråkigt!
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 11:20   #34
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Såg att du spelat hos BET365 tidigare i år, väljer dom ut vilka ligor du får spela på?

Expekt och Bwin fick du spela hos så sent som i oktober. Men mycket kan ju hänt sen dess.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 11:25   #35
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Wagner, visa nu att du har koll på hockeyn. Som på den gamla goda AoS-tiden.

Vad sitter du och trycker på till kvällen?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 11:27   #36
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Det beror ju på vilka summor man vill ha in på spelet. Man få inte in några summor att tala om på de mindre ligorna på Eubookies. Bet365 kan jag spela på än sålänge, men spelar till största del större ligor där för att minska risken för limiteringar.
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5)
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-16, 11:41   #37
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Wagner, visa nu att du har koll på hockeyn. Som på den gamla goda AoS-tiden.

Vad sitter du och trycker på till kvällen?
Hade ingen koll på den tiden heller, det där har du drömt.

Spelade hos SS om oddset stack ut rejält. Som jag nästan alltid har jobbat. Spoilern. https://www.sharps.se/forums/224820-post.html
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-17, 20:16   #38
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 174
Sharp$: 86


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Björklöven - Sundsvall

Vad tror ni om matchen?
Jakob10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-17, 21:41   #39
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jakob10 Visa inlägg
Björklöven - Sundsvall

Vad tror ni om matchen?
Löven har väntat på denna match i 2,5 år nu,ändasdan Sundsvalls patetiska snyftbrev
Löven har dessutom lagt in en högre växel efter jul och vad jag vet inga skador att tala om (rätta mig gärna om jag har fel)

Sundsvall har inte alls imponeratbi inledningen av allettan och att åka upp till Umeå är inte roligt. Tror Löven vinner klart, 4-1
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 10:36   #40
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Löven har väntat på denna match i 2,5 år nu,ändasdan Sundsvalls patetiska snyftbrev
Löven har dessutom lagt in en högre växel efter jul och vad jag vet inga skador att tala om (rätta mig gärna om jag har fel)

Sundsvall har inte alls imponeratbi inledningen av allettan och att åka upp till Umeå är inte roligt. Tror Löven vinner klart, 4-1
Vet inte hur oddsen ligger där, sitter på BB och skriver med mobilen, men det känns som att löven har börjat gasa på samtidigt som jag tycker att sundsvall inte imponerat så här långt i All-ettan. Klar 1:a i mina ögon.

Klar 2:a i Boden-Kalix också. Bet365 ger 1.4 (har ingen aning hur oddsen ligger på andra ställen).
Boden är i frittfall, plockar in juniorer som håller väldigt dålig nivå för att ens få ihop ett lag att starta med. Blev utspelade senast på hemmaplan mot Vännäs!! (4-10). Ser inte att Boden ens kan vara nära poäng här...
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 11:09   #41
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boden Visa inlägg
Vet inte hur oddsen ligger där, sitter på BB och skriver med mobilen, men det känns som att löven har börjat gasa på samtidigt som jag tycker att sundsvall inte imponerat så här långt i All-ettan. Klar 1:a i mina ögon.

Klar 2:a i Boden-Kalix också. Bet365 ger 1.4 (har ingen aning hur oddsen ligger på andra ställen).
Boden är i frittfall, plockar in juniorer som håller väldigt dålig nivå för att ens få ihop ett lag att starta med. Blev utspelade senast på hemmaplan mot Vännäs!! (4-10). Ser inte att Boden ens kan vara nära poäng här...

Ja Boden är fantastiskt dåliga. Kalix har dessutom hög motivation då de kämpar med Vännas om play-off plats och samtidigt den enda platsen för att att undvika kval neråt (baar tre lag i fortsättningsserien där).
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 16:30   #42
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Har lagt några polletter på Åker borta mot Visby ikväll. 7,50 är alldeles för högt i Allettan. Åker har dessutom form, 8-5-seger senast mot Enköping.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 08:19   #43
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Blev "bara" 4-1 till Kalix tillslut, spelet satt iaf.

Staketkusken: synd med Åkers där...men var inte långt bort
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-19, 10:17   #44
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Ja, usch. Åker ledde med 3-1 en bit in i andra perioden dessutom.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td