Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-22, 21:59   #16
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Bara för att alla gillar Caps tänker jag tala om att jag ser värde i Jets. Fick 2.55, nu nere under 2.40. Är Caps fan men vafan. Kan säkert vandra tillbaka något mot vad linan öppnade på närmare match.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+2)
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-22, 22:04   #17
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av isbjorn Visa inlägg
Hmm skumt, hade för mig jag skrev en liten text om mötet Boston - Winnipeg. Som gav mycket mer än "dagens fegis" "dagens skräll" "all in på tampa"
Visst bättre än dagens allin men det som Grnvit lagt ut om sina spel tycker jag har bidragit betydligt mer. Men frågan kvarstår, vrf skriver du inte själv vad du spelar på istället för att lämna massa dryga kommentar? Då ditt sheet visar att du verkar ha koll på NHL vrf inte istället skriva någon rad om varför du spelar på just det spelet? Hade varit roligare att läsa dina tankar om ett visst spel än någon dryg motkommentar till "dagens fegis", "dagens trippel" eller liknande!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+1)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-22, 22:06   #18
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 19
Sharp$: 106

Mot toppen
Stats: 19 - 26 - 2
ROI: 97.22%
Vinstprocent: 42.22%

Standard

Dagens spel blir nog Minnesota som möter Florida hemma, magkänslan säger emot mig men kan inte bortse att Florida har massa skador på flera rätt viktiga spelare också (värda 16 millar om man räknar Cap hit). Florida hade även match igår vilket bör påverka lagets skick ännu mer.

Vanligtvis bör man ha i åtanke att Florida har B2B mot ottawa hemma på torsdag men tror de ändå satsar för att ta 2 poäng idag pga av den tajta serien.

Så Minnesota till 2,1 i odds blir mitt tips idag
__________________
Son, someday you will make a girl very happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called HOCKEY PLAYERS!
fredzki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-22, 22:10   #19
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 19
Sharp$: 106

Mot toppen
Stats: 19 - 26 - 2
ROI: 97.22%
Vinstprocent: 42.22%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Talys Visa inlägg
Bara för att alla gillar Caps tänker jag tala om att jag ser värde i Jets. Fick 2.55, nu nere under 2.40. Är Caps fan men vafan. Kan säkert vandra tillbaka något mot vad linan öppnade på närmare match.
De oddset är + OT va?
__________________
Son, someday you will make a girl very happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called HOCKEY PLAYERS!
fredzki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-22, 22:17   #20
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Kan hålla med dig, kusagwa, dock har jag själv varit med och gnällt. Jag vet inte om det hjälper med dryga kommentarer, jag försöker i alla fall inte vara dryg, bara ärlig. Men det kanske behövs en riktig tillsägelse för det ska bli ändring?
Jag, som många andra, vill höja nivån på forumet. Då kan man inte sitta och hålla inne. Man måste på något sätt markera att inlägg som "all-in", "Bruins vinner idag" inte håller om vi vill komma någon vart med de här trådarna.
Det är knappast så jag vill skrämma någon så de inte vill skriva, för det är kul med aktivitet, men samtidigt måste det hålla någorlunda kvalité. Tror isbjorn har tröttnat helt enkelt.

Citat:
Ursprungligen postat av fredzki Visa inlägg
De oddset är + OT va?
Yes, http://www.oddsportal.com/hockey/usa...9/#home-away;1
Finns till 2.54 nu om du har Marathonbet
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Grnvit den 2013-01-22 klockan 22:19.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-22, 22:23   #21
Franzen Buttboy
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fredzki Visa inlägg
Dagens spel blir nog Minnesota som möter Florida hemma, magkänslan säger emot mig men kan inte bortse att Florida har massa skador på flera rätt viktiga spelare också (värda 16 millar om man räknar Cap hit). Florida hade även match igår vilket bör påverka lagets skick ännu mer.

Vanligtvis bör man ha i åtanke att Florida har B2B mot ottawa hemma på torsdag men tror de ändå satsar för att ta 2 poäng idag pga av den tajta serien.

Så Minnesota till 2,1 i odds blir mitt tips idag
Vill inte vara dryg på något sätt eller mot någon men Florida möter Montreal och Minnesota möter Nashville.
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-22, 22:26   #22
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 19
Sharp$: 106

Mot toppen
Stats: 19 - 26 - 2
ROI: 97.22%
Vinstprocent: 42.22%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av isbjorn Visa inlägg
Vill inte vara dryg på något sätt eller mot någon men Florida möter Montreal och Minnesota möter Nashville.
Det är lugnt (uppfattar inte dig som dryg), skrev helt ärligt bara fel lag
__________________
Son, someday you will make a girl very happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called HOCKEY PLAYERS!
fredzki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-22, 22:26   #23
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Du har rätt i det du skriver Grnvit. Det han skrev till dig om hemma borta statistik var ett bra inlägg men när en majoritet av hans kommentarer är dryga utan nåt vettigt innehåll så blir jag irriterad. Om man nu kan nåt vrf då inte bidra istället för att gnälla på alla andra? Gör som dig, du skiter i alla idiot inlägg och skrivet vettiga saker som till exempel dina spelmotiveringar. Att gnälla på ett eller två "Allin" inlägg gör inget nästan bra men att fylla tråden med de kommentarerna är nästan lika irriterande som själva ursprungsinläggen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+1), saman (+1), Avej (+2), Rekarn (+1)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-22, 22:38   #24
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 19
Sharp$: 106

Mot toppen
Stats: 19 - 26 - 2
ROI: 97.22%
Vinstprocent: 42.22%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Yes, http://www.oddsportal.com/hockey/usa...9/#home-away;1
Finns till 2.54 nu om du har Marathonbet
Ville egentligen bara kolla om oddset hade sjunkit så pass mycket (om det hade varit en vanlig 1a), la in ett tidigt spel idag till 2,6 faktiskt hehe
__________________
Son, someday you will make a girl very happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called HOCKEY PLAYERS!
fredzki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-22, 23:14   #25
 
entvå3s avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 11
Sharp$: 1362


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1399972


Ward [bekräftad] vs Garon [Bekräftad]
Hitting since, ja, jättelänge. Överspelet lagen emellan är 13-3-1 senaste 17 enligt covers. Garon står i sin första match för året, och har mig veterligen inte spelat nu under lockouten heller, så lite rost och problem med timingen är väl inte helt omöjligt att han visar upp inatt. Ward blev utbytt efter att ha släppt in 4 mål mot Panthers i första perioden.
Som redan nämnts i tråden så finns det fire power i Lightning, idag kanske herrarna kan se till att hålla sig borta från botbänken med.
'Canes har bröderna Staal, Skinner och Semin för att nämna några. Så nog finns det chans på ett par kassar där med.

Ogiltigt spel-ID: 1399988


Howard [bekräftad] vs Lehtonen [bekräftad]
Red Wings är ett sargat lag för tillfället. Ericsson är questionable inför kvällen, Colaiacovo utgick mot BJackets och är placerad på I-R. Samuelsson är ute även han, ersätts av Nyquist. Deras offensiv har inte direkt sprudlat, inga mål i PP so far. Deras PK ligger på 50%. Quincy - Smith är uppsatt som 2:a backpar, tror båda åker av isen med minustecken i protokollet.
Stars med Jagr i spetsen har fått vila lite efter 1-0 förlusten mot Wild och bör kunna utnyttja att Red Wings kommer in i en b2b situation efter ett straffavgörande.
Holmström ska hyllas innan match.

Ogiltigt spel-ID: 1400009


Backstrom [bekräftad] vs Mason [bekräftad]
Preds fick slita hårt igår mot Blues för att förlora på straffar. Går på samma linje här som i Wings/Stars, ett lag med en förlängning och straffavgörande b2b mot ett lag som vilat.
Mason får stå årets första match, vilket ger än lite större fördel för Wild än om Rinne hade vaktat buren. Suter's första match mot sitt gamla lag sedan han signade med Wild. Han verkade aningen obekväm ut när det kom på tal, men förhoppningsvis är det inget som kommer störa hans spel. Finns säkert en och annan i Preds-tröja som är sugen på att trycka till han lite extra.
Parise ser ut att ha en positiv effekt på Heatley och Koivu i 1:a linan. Wild's PK har varit 100%-igt hitils. De skjuter även mer och släpper till mindre skott.

Ogiltigt spel-ID: 1399978


Crawford [bekräftad] vs Eliott [bekräftad]
Tarasenko är häftig. Följde upp 2 mål i premiären med 1+2 igår.
Hossa har gjort 2 mål per match, inga synliga effekter hjärnskakningen som avslutade hans slutspel förra säsongen.
Blues har gjort 10 mål hitils, och Hawks 11. Förra säsongen hade man målrika historier, över gick 4-2-0.
Blues PP ligger på 71.4%, det har funkat riktigt bra. Visserligen ett väldigt litet sample, och anigen uppblåst efter matchen mot Red Wings. Skjuter friskt gör man med, 75 skott på de 2 matcher man spelat. Även Hawks sitter inne på 2 kompetenta PP-linor.
Hawks stora problem finner man på målvaktssidan, men den bättre av de två står ikväll.
Båda lagen möter sitt bästa motstånd hitills, matchen har alla förutsättningar att bli riktigt bra att titta på.

BOL
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+1), Arch (+10)
entvå3 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-23, 00:02   #26
 
SwedishATMs avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 69
Sharp$: 381
Standard

Någon som kör Powerplaybolag här?
__________________
Winner,Winner Chicken Dinner!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
SwedishATM är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-23, 04:48   #27
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

isbjörn har rätt i en del av det han säger man det framförs på ett vis som tyder på en avsaknad av hyfs. Om någon har sett Det stora fyndkriget (Storage Wars) så är Dave Hester och isbjörn identiska tvillingar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
isbjorn (+1)

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-01-23 klockan 04:59.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td