Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-23, 18:07   #1
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 19
Sharp$: 106

Mot toppen
Stats: 19 - 26 - 2
ROI: 97.22%
Vinstprocent: 42.22%

Standard

NHL 23/1


Pittsburgh Penguins - Toronto Maple Leafs (01:05)
NY Rangers - Boston Bruins (01:35)
Phoenix Coyotes - Columbus Blue Jackets (04:05
Vancouver Canucks - Calgary Flames (04:05)

Har folk redan tappat intresset för NHL, när man får skapa tråden själva klockan sju?

skönt med bara 4 matcher dock efter gårdagen, återkommer nog med vissa tankar när jag druckit min burn och ev rastat zlatan
__________________
Son, someday you will make a girl very happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called HOCKEY PLAYERS!
fredzki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-23, 19:44   #2
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 143
Sharp$: 1316
Standard

Tänker spela målspel i Pittsburgh matchen varken Crosby eller Malkin har gjort mål ännu men ikväll tror jag det blir dags. Crosby har gjort 17 mål på 22 matcher mot Toronto. Jag kommer lira Crosby, att göra mål..Även lira Crosby att göra första målet . Malkin har gjort 9 mål på 20 matcher kommer lira målspel på han med + göra första målet.

Crosby: odds:2,20 att han gör mål 8 ggr på att han gör första målet
Malkin samma odds som Crosby.

Pittsburgh kommer vinna denna match tror jag, har vunnit dom 3 senaste och 8/12 hemma mot Leafs . Leafs pp funkade inte bra emot Buffalo 1 mål på 7st försök + 2 bommade (5vs3).

Tror Rangers kommer börja med 3 torskar. Boston spöade dom i öppningsmatchen och vann skotten med 34/21 och spela mycket bättre Rangers har sett sega ut Henke utbytt.
Boston har inte släppt in ett enda pp mål ännu och dom vann även förra mötet på Madison Square Garden.

Lirar dubbeln

Pittsburgh rak + Boston ml

Senast redigerad av haxx den 2013-01-23 klockan 20:27.
haxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-23, 21:27   #3
 
omwttms avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 1219
Standard

Även jag lägger en peng på pingvinerna ikväll. Toronto ställer in sin andre keeper ikväll och man kan nästan tänka att dom satsar på att vinna sin hemma match imorgon ist.

Hoppas på mycket mål och en rivstart av pingvinerna
omwttm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-23, 21:59   #4
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 19
Sharp$: 106

Mot toppen
Stats: 19 - 26 - 2
ROI: 97.22%
Vinstprocent: 42.22%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av omwttm Visa inlägg
Även jag lägger en peng på pingvinerna ikväll. Toronto ställer in sin andre keeper ikväll och man kan nästan tänka att dom satsar på att vinna sin hemma match imorgon ist.

Hoppas på mycket mål och en rivstart av pingvinerna
var hittar du laguppställningar, gick inte o titta på nhl.com men är för trött för att kunna tänka på egen hand just nu
__________________
Son, someday you will make a girl very happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called HOCKEY PLAYERS!
fredzki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-23, 22:19   #5
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fredzki Visa inlägg
var hittar du laguppställningar, gick inte o titta på nhl.com men är för trött för att kunna tänka på egen hand just nu
Dailyfaceoff.com , guld värd! annars äre bara följa folk på twitter, dan rosen skriver för nhl.com tror jag och twittrar mkt om lineups och dylikt
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-23, 22:27   #6
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 19
Sharp$: 106

Mot toppen
Stats: 19 - 26 - 2
ROI: 97.22%
Vinstprocent: 42.22%

Standard

Då är frågan om man vågar spela pits -1,5 till 2,3 i odds fan känner mig inte alls säker på nån match ikväll ajja de får gå som de går, känner inte att jag har så mycket att bidra mig tyvärr är trött, sjuk o allt möjlig skit

Kollade lite det angående andre keepern, verkar som Reimer är tänkt att vara första keeper. Stod 34 matcher förra året och 37 året innan medan Scrivens bara stod 12 förra året och 0 året innan.

Reimer tjänar även 1,2 miljoner mer (1,8mil - 600k).

Hur som helst lite darrigt att göra säsongspremiär mot Pittsburgh kanske, gaah mer frågetecken
__________________
Son, someday you will make a girl very happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called HOCKEY PLAYERS!

Senast redigerad av fredzki den 2013-01-23 klockan 22:58.
fredzki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-24, 01:38   #7
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 109
Sharp$: 903

Rekarns mix
Stats: 22 - 21 - 1
ROI: 150.95%
Vinstprocent: 51.16%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fredzki Visa inlägg
Då är frågan om man vågar spela pits -1,5 till 2,3 i odds fan känner mig inte alls säker på nån match ikväll ajja de får gå som de går, känner inte att jag har så mycket att bidra mig tyvärr är trött, sjuk o allt möjlig skit

Kollade lite det angående andre keepern, verkar som Reimer är tänkt att vara första keeper. Stod 34 matcher förra året och 37 året innan medan Scrivens bara stod 12 förra året och 0 året innan.

Reimer tjänar även 1,2 miljoner mer (1,8mil - 600k).

Hur som helst lite darrigt att göra säsongspremiär mot Pittsburgh kanske, gaah mer frågetecken
Hur kommer det sig att du gjorde en helomvändning och spelade Toronto?
( nu ser det förvisso rätt bra ut )
Rekarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-24, 05:37   #8
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 143
Sharp$: 1316
Standard

Mitt målspel satt ju perfekt iaf
haxx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-24, 07:44   #9
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 19
Sharp$: 106

Mot toppen
Stats: 19 - 26 - 2
ROI: 97.22%
Vinstprocent: 42.22%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rekarn Visa inlägg
Hur kommer det sig att du gjorde en helomvändning och spelade Toronto?
( nu ser det förvisso rätt bra ut )
Tycker inte odds så långt under 2,00 är spelvärt i ett svängigt NHL, fick även något flipp och spela alla underdogs.

Men annars så hade Toronto bara släppt in 2 mål per match, utan sin förmodade första keeper vilket borde betyda att de har haft stabilt försvar, att jag tyckte phillie inte riktigt kom upp i klass mot pits i första matchen hade viss betydelse.

kort sagt pittsbourgh var alldeles för stora favoriter
__________________
Son, someday you will make a girl very happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called HOCKEY PLAYERS!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+1)

Senast redigerad av fredzki den 2013-01-24 klockan 08:09.
fredzki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td