Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-28, 16:34   #16
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Älmhult
Inlägg: 46
Sharp$: 1213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg

Har spelat Toronto FT @ 2.90. Islanders är riktigt kissiga defensivt och Nabokov som jag tidigare ansett som rätt bra har inte imponerat.

Kan inte bestämma mig kring Pittsburgh och Carolina. Pittsburgh är bättre åtminstone offensivt och förlusten mot Florida (såg inte matchen, bara highlights) misstänker jag till stor del beror på Vokoun. Men 1.77 på Pens ML på bortaplan, nja.
Jag tycker Nabokov de senaste tre matcherna (han har stått) har imponerat. Tre senaste har han släppt in 6 mål sammanlagt. (stod inte mot Canes och fjärde Boston målet var i EN.) Men han har gjort bra matcher och gjort riktigt svettiga räddningar om vartannat. Tycker han har sett riktigt bra ut faktiskt. Men sen hjälper det ju inte stackaren när de saknar försvarsspel.

Angående Pittsburgh så förlorade de matchen för alla utvisningar, speciellt i andra perioden. Tror de drog på sig 7 eller 8 tvåor bara i andra. Florida gjorde 4 mål i PP och därför förlorade Pittsburgh. Många spelare fick sitta långa stunder utan kontakt med spelet. Så länge Pittsburgh håller sig på banan så vinner de liknande matcher.


Angående vad som kan tänkas spelas är jag bara inne på:
Överspelet på Long Island.
Buffalo
Över i Dallas
Toronto
Över i blues
Överspelet i MSG

Har inte lagt några spel än, men det är de som lockar på förhand.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

/Twitter @befriamig
befriamig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 16:34   #17
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Hm, jag var säker på att jag läste att Reimer skulle starta. Men spelar mig personligen ingen större roll, tycker inte någon är av toppkvalité utan de är båda väldigt medelmåttiga at best.
Vad jag har sett så vilar han med största sannolikhet inatt.
Enligt mig skulle det vara mycket bättre om Reimer kan starta, i och med att det blir B2B för Scrivens annars. Dessutom har han stått mycket nu. Hoppas det går bra hur som helst, har även jag lirat Leafs, tog dem tidigt.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 17:14   #18
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 18
Sharp$: 182
Standard

Reimer ska vara frisk och Scrivens har spealt väldigt mkt nu så tror det blir herr Reimer inatt, ser så ut just nu iaf. Ser ut mer och mer som att det blir herr Robin Lehner i mål för sens. Då dunkar jag Bruins -1.5! Pens känns jävligt bra också om Flower startar. Mcbain/Gleason/pitkinen och skinner fortf borta för canes..

Senast redigerad av Hantzy den 2013-02-28 klockan 17:15.
Hantzy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 17:27   #19
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Det verkar helt klart som att det är Reimer som ska stå för Leafs ikväll, framförallt nu när Scrivens släpte 5 igår och Lehner är confirmed för Sens.

Angående Canes och deras skador så har det ljusnat ordentligt till dagens match:

Citat:
"#Canes head coach Kirk Muller confirms Jeff Skinner, Tim Brent, Tim Gleason and Jamie McBain back in the lineup tonight"
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 19:07   #20
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Reimer confirmed nu, fint!
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 19:19   #21
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Göteborgare i mål för Sens alltså, då vet ni vad som gäller

Public trycker ju Boston som fan. Kan man få Ottawa över 3.00 på ml så blir jag väldigt sugen.
__________________
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndreasL (+1)
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 21:53   #22
 
AndreasLs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 37
Sharp$: 156
Standard

Citat:
- As stated earlier, the Rangers will be getting some fresh legs back into the lineup, and it couldn't have come at a better time. Rick Nash, Ryan McDonagh, and Michael Del Zotto are all expected to return from their specific injuries, which should help the Rangers out in a big way tonight. With an effort similar to Tuesday night, this will be a fun game to watch.
http://www.blueshirtbanter.com/2013/...-on-track-with

Börjar komma in mer och mer på Rangers och om det stämmer att dom får tillbaka den viktiga trion så har dom en bra chans att ta sin första seger på ett tag efter fyra raka torskar. Samtidigt som Bolts är erkänt dåliga borta och har en knackig form allmänt. Fördel Rangers även i målvakts duellen. Marathon och Nordicbet har dom till 2.12 rak.

Senast redigerad av AndreasL den 2013-02-28 klockan 22:18.
AndreasL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 23:09   #23
 
Pekermans avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Skåne
Inlägg: 37
Sharp$: 2505
Standard

Jag tror att Penguins har riktigt bra chans mot Canes inatt. Som nån nämnde här så sabbades matchen mot Florida av alldeles för många utvisningar. Jag såg Canes match mot Caps och 3-0 förlusten är i underkant där. Om Washington haft lite mer flyt eller om Ward inte hade spelat strålande, hade den matchen kunnat sluta med många fler mål. Jag blev inte alls imponerad av Canes offensiv och med Fleury tillbaka i kassen har jag svårt att se dem göra några mål här iheller.

Pittsburgh -1.5 till 3,23 @ Pinnacle är taget!

Jag gillar vad jag sett av Toronto på sistone men Islanders är ojämna som f*n och iochmed att Leafs spela igår så avstår jag.

Sharks offensiv har knackat lite på sistone efter en grym inledning. Med Gustavsson i mål för detroit och Wings b2b tror jag de kan lossna för San Jose här som ju har visat prov på bländande offensiv tidigare den här säsongen. Provar nog -1.5 på dem också.

Testar också Ö5.5 i Sabres-Panthers och i Flames-Avalanche.

4 lag som gillar att göra mycket mål och/eller släppa in mycket mål.
Med Clemmensen confirmed i Pantherskassen är de dags för Vanek/Pominville att producera igen. Av's mot Flames känns väldigt öppen och jag tror de kommer svänga i den här matchen.

Var riktigt sugen på Devils också som dogs men synd med Hedberg i målet bara. Winnipeg har ju spelat upp sig lite på slutet också så avstår nog den.
__________________
'When you should shoot, shoot, don't talk'
Pekerman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 23:13   #24
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

https://www.youtube.com/watch?v=aicwKSikBeM

Milbury i sitt esse

Senast redigerad av Shell Peppe den 2013-02-28 klockan 23:15.
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-01, 05:55   #25
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Lol 1-6 och från +29 units för säsongen till +9. Hur gick det för er andra?

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-03-01 klockan 06:01.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-01, 10:12   #26
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 22
Sharp$: 4
Standard

gick lill minus =) men spela penguins i sista sekunden å boston oxå skulle struntat i det så hade det blivit lite plus =)
zandmark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td