Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-28, 12:14   #1
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

NHL 28/2


Vi fick i alla fall ihop en handfull inlägg igår, idag är det ett större card så troligtvis mer intresse.

NHL (Internationell)

2013-03-01 01:05: Boston Bruins vs Ottawa Senators
2013-03-01 01:05: New York Rangers vs Tampa Bay Lightning
2013-03-01 01:05: New York Islanders vs Toronto Maple Leafs
2013-03-01 01:05: Carolina Hurricanes vs Pittsburgh Penguins
2013-03-01 01:35: Florida Panthers vs Buffalo Sabres
2013-03-01 02:05: St. Louis Blues vs Chicago Blackhawks
2013-03-01 02:05: Winnipeg Jets vs New Jersey Devils
2013-03-01 02:35: Dallas Stars vs Edmonton Oilers
2013-03-01 03:05: Colorado Avalanche vs Calgary Flames
2013-03-01 03:05: Phoenix Coyotes vs Minnesota Wild
2013-03-01 04:35: San Jose Sharks vs Detroit Red Wings

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-02-28 klockan 12:16.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 12:39   #2
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Trots storleken så hittar jag inte jättemånga spel jag gillar.

Sett flera hoppa på Ottawa redan, förstår inte varför. Visst oddset på Boston är något för lågt för att jag skall röra det men Ottawa är tama offensivt med alla skador och matchen senast mot Montreal spelades i en zon, Ottawas - och Bishop vann matchen åt Ottawa. Boston har vunnit 9/10 senaste i inbördes möten. Två lag som inte riktigt kör den mega-defensiva stilen som många W. Conference lag och inget av de senaste 10 mötena har gått till OT, gillar därför FT-värde. Är riktigt sugen på Bruins -1.5 men vill ha minst 3.00 ->, vilket inte lär hända.
Ottawa har haft det svårare på bortaplan i år dessutom, man är 3-5 jämfört med 9-3 på hemmaplan. 4/5 av de 5 vinster man har i rad med alla skador har varit 1 goal games, tre har vunnits på straffar. Hur länge kan ett lag kriga röven av sig 40 minuter i egen zon och springa iväg med två poäng på straffar?

Har spelat Toronto FT @ 2.90. Islanders är riktigt kissiga defensivt och Nabokov som jag tidigare ansett som rätt bra har inte imponerat. Hoppas att Torontos riktigt snabba kontringar kan ta vara på Isles defensiva brister. Dock är Isles jävligt vassa offensivt så gäller att Reimer står på sitt jävla huvud.
Isles 2-8 på hemmaplan och 2-6 som favoriter. Toronto är 8-4 på bortaplan och 9-4 som dogs. Det som oroar mig är att Toronto spelar B2B efter en förlust.

Kan inte bestämma mig kring Pittsburgh och Carolina. Pittsburgh är bättre åtminstone offensivt och förlusten mot Florida (såg inte matchen, bara highlights) misstänker jag till stor del beror på Vokoun. Men 1.77 på Pens ML på bortaplan, nja.

Spelat Dallas -1.5 @ 3.30. Mest ett statistikspel, Dallas har dominerat Edmonton i inbördes möten. Lehtonen tillbaka i kassen igen och det kommer släppas in färre puckar än när Nihlstorp och Bachmann fjantar sig.

Dags för Devils att "bounce back" mot Jets? Devils som dogs mot Jets lockar men är inte såld ännu, vill se vad public spelar på i den matchen.

Väntar även fortfarande på att Sharks ska bounce back och på hemmaplan mot ett B2B-Wings som förlorade en grindmatch i natt så är förutsättningarna goda. Lockas av -1.5 på Sharks men eftersom Sharks varit så jävla dåliga den senaste tiden förtjänar de inte de låga oddsen som erbjuds. Wings är även experter på att förstöra mina -1.5 spel, vare sig jag spelar mot dom eller på dom så blir det ALLTID uddamålsmatcher där inget lag kan sätta den i öppen kasse. Är rätt tydligt att Wings taktik när de leder i slutminuterna och motståndarna plockat målvakten är att slänga sig på pucken längs sargen i egen zon och döda tiden, andra lag brukar försöka rensa ut pucken och skjuta på den öppna kassen.

Är även inne på Hawks ML och Phoenix ML.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+3), rakaa (+2)

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-02-28 klockan 12:48.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 12:55   #3
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 18
Sharp$: 182
Standard

Håller med ang sens tror dom kommer få det fruktansvärt svårt mot ett Boston som ser ut som en RIKTIG contender i år igen. Sen har det varit lite buzz om att Lehner ska stå och är så fallet kommer jag hugga -1.5 bruins dirr då Bishop har varit den som vunnit åt sens lately.

Tror "mitt" lag canes får det hett om öronen idag då man saknar 3/4 av sina bästa backar och Jeff Skinner som tillsammans med E. Staal varit det bästa framåt. Pens brukar också straffa lag som kommer efter en torsk.

Halak vs Crawford confirmed. Tror det blir snålt med mål där.

Lehtonen är väl inte confirmed än? Afaik så är han troligtvis tillbaka men inget säkert än kan hända att dom inte vill riskera något och vilar han en match till.

Yotes - Wilds ser ju ut som ett solklart underspel också..

Jonas Gustavsson är confirmed för ett som du säger b2b wings också.. Finns ju så mycket kvalitet i sharks och det kan bli feeding frenzy i the sharktank inatt!!

Ska kolla lite mer men det är tankarna so far.

Senast redigerad av Hantzy den 2013-02-28 klockan 13:04.
Hantzy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 13:06   #4
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hantzy Visa inlägg
Håller med ang sens tror dom kommer få det fruktansvärt svårt mot ett Boston som ser ut som en RIKTIG contender i år igen. Sen har det varit lite buzz om att Lehner ska stå och är så fallet kommer jag hugga -1.5 bruins dirr då Bishop har varit den som vunnit åt sens lately.

Tror "mitt" lag canes får det hett om öronen idag då man saknar 3/4 av sina bästa backar och Jeff Skinner som tillsammans med E. Staal varit det bästa framåt. Pens brukar också straffa lag som kommer efter en torsk.

Halak vs Crawford confirmed. Tror det mål snålt med mål där.

Lehtonen är väl inte confirmed än? Afaik så är han troligtvis tillbaka men inget säkert än kan hända att dom inte vill riskera något och vilar han en match till.

Yotes - Wilds ser ju ut som ett solklart underspel också..

Jonas Gustavsson är confirmed för ett som du säger b2b wings också.. Finns ju så mycket kvalitet i sharks och det kan bli feeding frenzy i the sharktank inatt!!

Ska kolla lite mer men det är tankarna so far.
http://starsblog.dallasnews.com/2013...p-to-ahl.html/

Har svårt att se att Lehtonen återaktiveras för att sitta som backup bakom Bachmann. Men visst är det en liten gamble, tyckte oddset var bra och misstänker att det kommer droppa om Lehtonen officiellt bekräftas som starter. Risken då värt det enligt mig eftersom jag tror Lehtonen får starta.

Fan hade sorterat bort Sharks med tanke på deras usla resultat den senaste tiden samt det faktum att spec. Wings alltid förstör handikapp-spel. Men nu när även Jonas "Monstersopan" Gustavsson startar så blir det ett dilemma känner jag. Får titta hur folk på R&K spelar på matchen hah, är de på Sharks så avstår jag.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 13:39   #5
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 18
Sharp$: 182
Standard

Ja jo visst har dallas bra chans spec om Kari står. Haha det lär väl vara red wings för hela slanten där?
Hantzy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 13:54   #6
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hantzy Visa inlägg
Ja jo visst har dallas bra chans spec om Kari står. Haha det lär väl vara red wings för hela slanten där?
Var inte så säker på det. Public spelar i princip ALDRIG dogs, utan hamrar alltid på favoriterna. Där de hamrar allra mest brukar det finnas värde i motståndardoggen.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 14:07   #7
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 403
Sharp$: 5165
Standard

inatt måste ju bara ottawa torska... otroligt att dom lyckats så bra på slutet efter karlssons skada.. men dom imponerar ju inte spelmässigt utan bara poängmässigt medan boston imponerar stort, särskilt på hemma is.. Senast var ottawa totalt utspelade och nu kommer det stortorsk tror jag! Dagens i särklass bästa spel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
aqqe4 (+2)
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 14:14   #8
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 18
Sharp$: 182
Standard

Beror lite på vem som står.. Visst vinner dom nog men Bishop har varit ett monster och jag ogillar att spela mot målvakter som är red hot. Men visst Sens tur borde vara slut nu spec om Lehner står.
Hantzy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 14:17   #9
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg
inatt måste ju bara ottawa torska... otroligt att dom lyckats så bra på slutet efter karlssons skada.. men dom imponerar ju inte spelmässigt utan bara poängmässigt medan boston imponerar stort, särskilt på hemma is.. Senast var ottawa totalt utspelade och nu kommer det stortorsk tror jag! Dagens i särklass bästa spel.
Inte till de oddsen som finns, långt ifrån ett bra spel. Dock vill jag också spela Bruins men rak till 1.87? No thank you.

I mina ögon är NHL så pass jämnt att det sällan finns värde i FT-spel under 2.00, men alla har olika åsikter.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-02-28 klockan 16:13.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 14:58   #10
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Hela marknaden med Pinny i spetsen öppnade kring 2.70 - 2.83 på Sharks -1.5. Knep därför -1.5 @ 3.15 hos Marathon, om Pinnys oddsättare sätter spelet till 2.83 så finns det garanterat värde i 3.15.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 15:01   #11
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 18
Sharp$: 182
Standard

hm lite sugen på jets ML.. Dom har spelat bra på slutet, även i förlustmatcherna och Devils har Hedberg confirmed och han har inte varit het på slutet.
Hantzy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 15:34   #12
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hantzy Visa inlägg
hm lite sugen på jets ML.. Dom har spelat bra på slutet, även i förlustmatcherna och Devils har Hedberg confirmed och han har inte varit het på slutet.
Går emot dig, må bäste rekare vinna.

Devils ML @ 2.01
Hawks ML @ 2.10
Phoenix ML @ 1.78
Sharks -1.5 @ 3.15
Dallas -1.5 @ 3.30
Toronto FT @ 2.90

Blir nog nattens spel för mig. Lycka till allihopa med era egna spel.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 16:03   #13
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Jag läste ditt inlägg väldigt snabbt, Galeocerdo cuvier, ska läsa igenom det noggrannare sen och förmodligen även komma med några egna tankar. Såg att du skrev att "Reimer" förhoppningsvis står på huvudet inatt, dock är han väl inte ens "likely" i leafs-kassen? Inte av det jag läst i alla fall.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 16:04   #14
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 22
Sharp$: 4
Standard

har själv spelat Jets inatt ska ta rygg på Toronto spela oxå Tampa och Chicago
zandmark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 16:07   #15
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Jag läste ditt inlägg väldigt snabbt, Galeocerdo cuvier, ska läsa igenom det noggrannare sen och förmodligen även komma med några egna tankar. Såg att du skrev att "Reimer" förhoppningsvis står på huvudet inatt, dock är han väl inte ens "likely" i leafs-kassen? Inte av det jag läst i alla fall.
Hm, jag var säker på att jag läste att Reimer skulle starta. Men spelar mig personligen ingen större roll, tycker inte någon är av toppkvalité utan de är båda väldigt medelmåttiga at best.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td