Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-08, 12:46   #1
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

NHL 8/3


Kom igen! (Så jävla less på alla förbannade travtrådar och annat skräp med aktivitet dygnet runt, visa framfötterna NHL-peeps )

NHL (Internationell)

2013-03-09 01:05: New York Rangers vs Ottawa Senators
2013-03-09 01:35: Florida Panthers vs Winnipeg Jets
2013-03-09 02:05: Nashville Predators vs Edmonton Oilers
2013-03-09 03:05: Colorado Avalanche vs Chicago Blackhawks
2013-03-09 04:35: Anaheim Ducks vs Calgary Flames

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-03-08 klockan 13:11.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-08, 13:02   #2
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Rags/Sens Panthers/Jets är jag själv rätt ointresserad av.

Dock gillar jag Ducks riktigt mycket och mitt för stunden enda levande spel är hör och häpna en dubbel; Blues ML + Ducks ML @ 3.19 och Blues vann ju.

"Flames are 2-21-3 in the last 26 meetings in Anaheim.
Home team is 31-8 in the last 39 meetings. "

Anaheim är 7-1-0 efter en dags vila. Flames är 3-4-1 efter en dags vila och 1-2-1 efter att ha vunnit senaste matchen. Anaheim 9-1-0 på hemmaplan och Flames 3-3-2 på bortaplan.

Perry som sög snorre i inledningen av säsongen har nu 7 pts under de senaste 5 matcherna, Hiller lyckades prestera en shutout i senaste matchen mot Phoenix så förhoppningsvis är hans självförtroende på +. Koivu, Getzlaf, Ryan, Selänne ser fortsatt bra ut, kanske bara Winnik som tappat produktionen. Beauchemin (Ja ok, svårstavat namn) ser jävligt bra ut defensivt.

Flames är i mina ögon ett lag utan särskilt mycket talang och man är dessutom det fysiskt minsta laget i NHL. Spelar nästan alltid emot Flames förutom i fördelaktiga b2b-situationer med backup goalie hos motståndarna osv, som mot Sharks senast på hemmaplan.

Trots att Ducks och Flames inte direkt är några defensiva grabbar likt Wild, Yotes och Preds så har matcherna historiskt sett lagen emellan varit tighta, många i OT och många 1 goal game, så vågade inte trycka av på -1.5 eller FT Ducks. Men 1.645 kändes för lågt för att singla, därmed provade jag att comba.

Så, nu har jag jinxat Ducks och de kommer att förlora!



Edmonton kostar mig alltid pengar, jävla sugpellar. Men rent statistiskt sett så sneglar jag på Oilers -1.5 @ 5.50. Preds offensiv har gjort 0-1 mål senaste 5/6 matcherna, Rinne har läckt som ett såll och bakom honom har man ubersopan Mason. Av de senaste 10 mötena lagen emellan har Edmonton vunnit 4 med minst 2 mål. Vad tror ni andra?

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-03-08 klockan 13:10.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-08, 13:26   #3
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
2013-03-09 03:05: Colorado Avalanche vs Chicago Blackhawks
Jag fortsätter med strategin pounda Blackhawks tills de torskar.

Hittar dock inga odds pa varken bet365 eller 5dimes ännu.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-08, 13:57   #4
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Jag fortsätter med strategin pounda Blackhawks tills de torskar.

Hittar dock inga odds pa varken bet365 eller 5dimes ännu.
Tycker det talar för Colorado idag, men det har talat för en mängd lag hittills mot Blackhawks om man ser till match up ang. spelstilar, tidigare möten osv. men trots det fortsätter Hawks att dra fram kaniner ur hatten i varje match. Avstår nog själv men lycka till.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-08, 14:16   #5
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 122
Sharp$: 228
Standard

de har 2,05 i odds på Nordicbet
barbarbengt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-08, 14:19   #6
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 71
Sharp$: 295


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Känns som om Nashville är ett bra spel idag. Edmonton spelade natten som var borta vs Detroit, loosade med 3-0 (sista i tom kasse). Flyger till Nashville för ytterligare en match emot ett taight Nashville. även om Nashville gör lite mål släpper de till mkt lite också. Känns som ett givet spel på Nashville..
För upplagt för 1an så blir väl solklar 2a
Merlot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-08, 14:24   #7
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av barbarbengt Visa inlägg
de har 2,05 i odds på Nordicbet
Vilket är pinsamt dåligt eftersom det finns till 2.28 hos Marathonbet, 2.20 hos Bwin osv.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-08, 14:30   #8
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 122
Sharp$: 228
Standard

jupp :P
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Galeocerdo cuvier (+2)
barbarbengt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-08, 15:31   #9
 
Pekermans avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Skåne
Inlägg: 37
Sharp$: 2506
Standard

Jag tror som 'merlot' att Nashville har bra chans inatt. Detta blir förutom då gårnattens bortamatch den 7:e bortamatchen på rad nu för edmonton och de tar på krafterna att vara iväg under så lång tid. Nashville har fått vila nu några dagar efter en tid med många svåra bortamatcher mot lag med riktigt bra målvakter! Vilket kan förklara de klena målskyttet (till viss del iaf). Devan Dubnyk har stått i 19 raka matcher för oilers nu och har fått mycket att göra nästan varje match eftersom han inte får mycket hjälp med att täcka skott av försvararna. Inte helt säker på hur de funkar, men så många matcher och dessutom på road så borde man väl snart ge nån annan chansen. Kanske får vi se Yann Danis starta sin första match nånsin inatt? Får vänta och se vem som blir confirmed!

Gillar vad du fick fram om Anaheim, 'Cuvier'. Kommer rygga dig där

I övrigt gillar jag Rangers inatt. Lehner i mål för ottawa . Inte för att han har vatt dålig men där fattas fortfarande lite rutin gentemot Lundqvist i andra kassen
__________________
'When you should shoot, shoot, don't talk'
Pekerman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-08, 15:48   #10
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 18
Sharp$: 182
Standard

Gillar preds och ducks. Sen har jag feting feelen för jets, jävla strongt gjort av dom igår och cats är visserligen helt upp och ner men med så sjukt många skador som dom har så tror jag dom får det tufft mot ett jets som spelar riktigt bra atm. Borde även bli Pavelec i mål inatt. Rangers ml är lite lågt men underspelet tror jag sitter i den matchen..
Hantzy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-08, 16:00   #11
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Jets känns på något sätt också intressant. Floridas skadelista är bedrövlig; Versteeg, Bergenheim, Kulikov, Theodore, Weiss, Jovanovski, Upshall, Weaver. Känns som att det enda Panthers har kvar är Huberdau och Kopecky. Jets är i princip helt friska förutom Enström.
Igår åkte Panthers på en stjärnsmäll, 7-1 mot Caps, Jets vann mot Tampa.
Panthers är 0-3 B2B den här säsongen, Jets är 2-1 B2B.

Gillar absolut Jets men lagen har kryssat som fan i inbördes möten och jag ska nog själv försöka skippa ML eftersom det går piss för mig. Åhhh vill egentligen spela Jets.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-03-08 klockan 16:09.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-08, 16:22   #12
 
marlings avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 290
Sharp$: 3104
Standard

var kan man hitta ditt spreadsheet GC?
marling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-08, 16:26   #13
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marling Visa inlägg
var kan man hitta ditt spreadsheet GC?
Det är privat av "personliga anledningar". Men har ändå bara 103.8 % ROI den här säsongen, om jag lyckas gå nästa säsong med 105 % + ROI så kan jag förstå om folk vill se mitt sheet, inget att se i nuläget.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-08, 18:01   #14
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Älmhult
Inlägg: 46
Sharp$: 1213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg

NHL (Internationell)

2013-03-09 01:05: New York Rangers vs Ottawa Senators
2013-03-09 01:35: Florida Panthers vs Winnipeg Jets
2013-03-09 02:05: Nashville Predators vs Edmonton Oilers
2013-03-09 03:05: Colorado Avalanche vs Chicago Blackhawks
2013-03-09 04:35: Anaheim Ducks vs Calgary Flames
Är inne på lite olika tankar redan, inga spel lagda, och hur det blir framåt kvällen får vi se.

Tycker följande spel lockar:

Sens ML
Ö5.0 Nashville- Edmonton
Avs ML (Vill dock ha lite högre)
Ö5.5 Ducks- Flames.

Lite korta tankar angående spelen.

Sens gjorde enligt vad jag hört en ganska taskig match mot Toronto, och spelade inte alls så defensivt som de måste göra för att vinna, tror på ett defensivt möte, gillar Lehner som tydligen ska stå, bättre än Bishop. Mest för att Lehner spelar lite lugnare, tycker Bishop är mer aggressiv. Rangers spelade igår och såg ärligt talat sådär ut. Tror det blir jämnare än oddsen.

Nashville läcker, och producerar. Rinne (om han står) har släppt in mycket sista tiden och verka ha tappat en del av den formen han hade i början av säsongen. Edmonton är b2b och tror det kan öppna för lite roligare hockey.

Avs, tror jag är laget som kommer bryta trenden, trodde det redan förra omgången, men det sket ju sig, de pengarna gick till bolagets kista. Vill dock nå 2.35, vilket jag tror det kommer spelas upp till.

Ducks gör mängder av mål och släpper in massa, likadant med Flames, tycker allt över 2.08 känns okej här.


Detta är bara direkta tankar, efter att ha tittat odds, har inte kollat skador, och enbart tack vare twitter som jag hade koll på Lehners start.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

/Twitter @befriamig
befriamig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-08, 23:16   #15
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av befriamig Visa inlägg
Är inne på lite olika tankar redan, inga spel lagda, och hur det blir framåt kvällen får vi se.

Tycker följande spel lockar:

Sens ML
Ö5.0 Nashville- Edmonton
Avs ML (Vill dock ha lite högre)
Ö5.5 Ducks- Flames.

Lite korta tankar angående spelen.

Sens gjorde enligt vad jag hört en ganska taskig match mot Toronto, och spelade inte alls så defensivt som de måste göra för att vinna, tror på ett defensivt möte, gillar Lehner som tydligen ska stå, bättre än Bishop. Mest för att Lehner spelar lite lugnare, tycker Bishop är mer aggressiv. Rangers spelade igår och såg ärligt talat sådär ut. Tror det blir jämnare än oddsen.

Nashville läcker, och producerar. Rinne (om han står) har släppt in mycket sista tiden och verka ha tappat en del av den formen han hade i början av säsongen. Edmonton är b2b och tror det kan öppna för lite roligare hockey.

Avs, tror jag är laget som kommer bryta trenden, trodde det redan förra omgången, men det sket ju sig, de pengarna gick till bolagets kista. Vill dock nå 2.35, vilket jag tror det kommer spelas upp till.

Ducks gör mängder av mål och släpper in massa, likadant med Flames, tycker allt över 2.08 känns okej här.


Detta är bara direkta tankar, efter att ha tittat odds, har inte kollat skador, och enbart tack vare twitter som jag hade koll på Lehners start.
Kul att du också är inne på Avs, personligen vågar jag inte trycka av men visst känns det som att Avs är det bättre spelet på förhand. Var jävligt tight senast i Chicago och Avs kunde mycket väl ha vunnit den. Nu spelar Avs på hemmaplan där man är starkare, tydligen ligger arenan på hög höjd vilket kan vara ett miniminus för bortalag. Hawks saknar Sharp (Hossa också?) och vi väntar på att streaken ska ta slut - det räcker nu!

Har också spelat Preds - Oilers Ö 5. Statistiskt sett så har de spelat många U-matcher mot varandra men målvaktsspelet hos båda lagen gör att Ö5 lockade. Oilers 4-ever dåliga defensivt och Preds defensiv har inte gett Rinne överdrive mycket support heller.

Dock är nog min feeling på att Rangers tar det samt U 5.5 i Ducks, men avstår själv. Lycka till du också, kul med andras tankar.

*Edit* R&K-hypen på Rangers eftersom "Lunkan och Braddan" spelar är igång, kanske blir Sens som vinner trots allt.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-03-08 klockan 23:21.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td