Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-06, 01:03   #16
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PHX Visa inlägg
Håller med föregående inlägg, oddset på Nashville (som visar både form och är dessutom helt ok på bortais) är minst sagt lockande. Svensk, favoriserande oddssättare här eller? 1,50 på ML Detroit finns där inget spelvärde i.

/3-4
Wings vinner idag, taggade till 1000
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 11:27   #17
PHX
 
PHXs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Wings vinner idag, taggade till 1000
Såg att du skrev detta efter att det stod 2-0 till Detroit... skarpt!
Kollade även i forumet senaste Detroit lirade;
"calahan
Jag tror detroit kommer vara grymma nu så kommer betta dom de flesta matcherna nu."
Då blev det 3-6, fördel Vancouver.
^^
PHX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 14:35   #18
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PHX Visa inlägg
Såg att du skrev detta efter att det stod 2-0 till Detroit... skarpt!
Kollade även i forumet senaste Detroit lirade;
"calahan
Jag tror detroit kommer vara grymma nu så kommer betta dom de flesta matcherna nu."
Då blev det 3-6, fördel Vancouver.
^^
Jag skrev innan matchen att wings skulle vinna och även när det stod 2-0 för att skoja med dig! Och jag tror wings kommer gå bra nu, ja.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 23:26   #19
PHX
 
PHXs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Jag skrev innan matchen att wings skulle vinna och även när det stod 2-0 för att skoja med dig! Och jag tror wings kommer gå bra nu, ja.
Ok? Ska jag då anta att du är en av dessa torskar som lirar på Detroit varje match de spelar? Haha, då kan det inte gå bra. Well, Buffalo vann efter OT och överspelet i Grand Salamin gick in, så ojämna Detroit gjorde mig inte bitter trots allt.
PHX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-07, 00:55   #20
 
Brian Rolstons avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 1


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Visst så kommer nog Detroit spela bättre nu än tidigare och tror att dom snor en poäng borta mot Hawks imorgon, men inget lag jag kontinuerligt skulle spela på. Men ett lag med den rutinen kommer givetvis leverera nu när det handlar om slutspels plats
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Brian Rolston är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td