Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-19, 11:42   #1
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

NHL 20/3


Passar på att skapa en tråd för nattens NHL.

Är inne på att Los Angeles som möter Phoenix för andra natten irad tar det igen. Nattens möte slutade 4-0. Oddset ligger på 2ggr (Bet365). Los Angeles är relativt starka hemma och har vunnit 10/14 hemmamatcher, 3/5 senaste medans phoenix inte direkt rosar marknaden på bortais 1/13, 1/5 senaste.. Siffrorna under full tid.

Pittsburgh mot Washington känns ju som en bank. Kanske ett handikapp spel?

Är det dags för carolina i natt?
Tror även en del på Montreal mot Buffalo.

Columbus hemma mot Nashville och Ottawa borta mot Islanders borde väl kunna ligga bra till för att sluta oavgjort.?
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-19, 12:25   #2
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 96
Sharp$: 1233

2013/2014
Stats: 348 - 309 - 22
ROI: 144.63%
Vinstprocent: 52.97%

Standard

Jag håller med i allt. Tror Canes tar detta mot ett skadedrabbat Florida.
Chris Letang är questionable inatt mot Caps. Han leder poängligan för försvarare. Malkin kanske gör sina comeback från sin skada, men han även han är questionable. Men jag tror att Pittsburgh tar detta.

Jag har spelat en dubbel på Pens och Habs.
Och 2 singlar LA och Canes regulation.
__________________
"We want to follow a dream... yes, it's true, but one thing is to follow the dream, another thing is to follow an obsession... and this is not an obsession, it's just a dream." Jose Mourinho
Omid_ad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-19, 14:01   #3
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 9
Sharp$: 196
Standard

Är för dåliga odds på Pens imo, det är ändå NHL vi snackar om.

Kör Blues rak (2.70) mot ett Canucks som går skit just nu och är rätt jävla nöjd med det.
Spelar även Islanders (2.30) som vilat två omgångar mot ett Ottawa som...inte är så jävla bra egentligen.
Laxen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-19, 14:58   #4
 
db22cbs avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 20
Sharp$: 213

NHL 2014
Stats: 66 - 35 - 1
ROI: 119.07%
Vinstprocent: 65.35%

Standard

Ja, det som sades om Kings Coyotes igår stämmer väl för idag också, om inte mer så. Coyotes har nu skjutit 94 skott utan att pucket gått in. Hade deras egna målvakter stått ivägen för dessa skott hade det vart en annan story, det jag såg av M Smith igår var inte lysande. Labarbera som stand-in är ju inte förtroendeingivande heller. Coachen för Coyotes svarade som nån sovjetisk officer från fosterländska kriget när han sade "We just have to keep pounding away at it and hope we get some luck.". Sounds like a plan, sa bull. Jag är ändå försiktig av mig så jag nöjer mig med en rak etta till samma odds som igår, 1,95.

Pittsburgh mot Capitals borde också gå som planerat. Caps har det inte lätt, och absolut inte lätt på bortaplan. Pittsburg har de fem senate matcherna dödat elva av tolv utvisningar och har åt andra hållet ett ganska bra PP. Detta borde passa bra i denna match då Caps inte har nån ordning på målvaktsfrågan, Holtby har ändå släppt in 11 kassar på de två senaste. Frågetecken för Letang är enda orostecknet för Pittsburg och deras PP. Inte bestämt mig än för hur jag spelar men kanske -1.5.

Tredje favoritskapet är Canadiens kommande match mot Sabres. Sabres är inte bra just nu med fyra torsk av gem möjliga. Enda vinsten kom hemma mot Rangers, där man lyckades visa upp sitt bedrövliga PP, man missade på fem chanser. Man mäktade endast med 22 skott också i den matchen. För Montreal verkar skotten inte spela någon roll, man vinner oavsett hur många skott man får iväg. Enda hoppet för Sabres är att försvaret skärper till sig och hjälper Miller, som annars är en toppmålvakt. Lutar år en enkel etta på denna.

Lycka till med era spel!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+2)
db22cb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-19, 22:29   #5
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

00:30 Pittsburgh vs Washington, Penguins 1:a Perioden 2,36@Marathon
10-0-4; 3,50-2,43 vs 3-2-8; 2,46-3,46
Pittsburgh är som väldigt starka hemma som synes och de är även starka direkt i 1:a perioden. De har 7-3-4; 14-8 på de 14 hemmamatcher de spelat och de har vunnit period ett i fem av de sex senaste hemma. Capitals är svaga på bortais och det samma gäller för deras första perioder. De har 3-3-7; 8-14 på de 13 bortamatcher de spelat och de har 1-1-4 på de sex senaste borta. Jag tror Penguins kommer att gå ut hårt direkt och Washingtons försvar kommer att få det hett om öronen. Jag tror inte att Capitals orkar freda sitt mål utan Penguins kommer att sätta ett par baljor direkt i 1:a perioden.

Tips: 2-0, 1:a Perioden

Värdering 1-X-2: 59-16-25
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TheJanko (+2)

Senast redigerad av NiLu den 2013-03-19 klockan 23:27.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-19, 23:21   #6
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

03:30 Los Angeles vs Phoenix, Kings -1,5 2,84@Marathonbet
9-3-2; 3,57-2,07 vs 1-5-7; 1,77-2,92
Som synes är Kings riktigt bra hemma och Coyotes är rent ut sagt usla borta. Kings snitta en bit över tre gjorda mål hemma och Phoenix snittar en bit under två gjorda mål borta. Om inte det händer ngt exceptionellt i natt så ska Los Angeles ro hem även den här matchen tämligen enkelt. Finns inte mycket som talar för Phoenix för tillfället och jag är övertygad om att deras negativa trend inte bryts i denna drabbningen.

Tips: 4-1

Värdering 1-X-2: 70-14-16

Blir mitt sista spel för i natt. Ska upp i ottan igen
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av NiLu den 2013-03-19 klockan 23:27.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td