Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-22, 08:15   #1
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Cool

NHL 23/3


Nattens matcher samt de tidiga kvälls matcherna

00:00 Columbus Blue Jackets - Calgary Flames
00:00 New York Islanders - Pittsburgh Penguins
00:00 Winnipeg Jets - Washington Capitals
03:00 Anaheim Ducks - Detroit Red Wings
-------------------------------------------
19:00 Minnesota Wild - San Jose Sharks
19:00 Ottawa Senators - Tampa Bay Lightning
21:00 Los Angeles Kings - Vancouver Canucks

Anaheim vs Detroit & Islanders vs Penguins verkar intressanta på förhand.

Får se vad jag hittar i kväll när jag går igenom matcherna

Ha De Gôtt
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-22, 10:30   #2
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Både Anaheim och Pittsburgh får ju ses intressanta till strax över 2ggr vardera. Blir även en dubbel på dessa då jag tycker värdet är mkt intressant och med tanke på vad dessa lag presterat hitills i år.

Winnipeg har vunnit 4/6 senaste hemma, intressant är att båda förlusterna kommit mot Washington som vunnit relativt klart med 0-4 och 0-3. Washington måste ta och vakna till om dom ska ha nåt med den här säsongen att göra och i nattens match mot just Winnipeg så var både Ovechkin och Bäckis med i målprotokollet vilket får ses som positivt för Washington. Som sagts så möttes lagen i natt och Washington vann med fyra puckar. Tycker därför att oddset runt 3ggr är klart spelbart.

Columbus - Calgary är den match som ger mig mest huvudbry.. Columbus hemma brukar betyda kryss 7/10 senaste. Lagens 4 senaste möten har också bjudit på kryss så spelet på kryss känns ju nästintill kriminellt att inte lira. Det som ändå får mig att tänka i kriminella banor är ju då Calgarys hysteriskt dåliga bortaform just nu. Sex förluster i rad full tid, åtta om vi räknar med en förlorad övertid.
Dock gillar jag att spela kryss så det är väl kanske där jag landar tillslut ändå..
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-22, 11:05   #3
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 78
Sharp$: 17


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Håller med föregående gällande Anaheim och Pittsburgh. Båda värda att lägga en slant på.
LuckyNrSeven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-22, 14:05   #4
 
akemans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 384

NHL 1415
Stats: 40 - 33 - 2
ROI: 116.05%
Vinstprocent: 54.79%

Standard

Ducks går ju onekligen som tåget. Efter vinsten mot Blackhawks senast börjar även jag acceptera att det här kanske är mer än bara en hot streak... Spelet på hemmaplan har ju varit minst sagt fenomenalt, så Red Wings kommer få det svettigt i Honda Center.

Funderar dessutom på om Capitals kan upprepa bedriften från i natt och ta två poäng i Winnipeg. Är lite sugen på det spelet, men samtidigt har jag en känsla av att Jets inte är helt nöjda med att bli nollade på hemmaplan och är ute efter revansch...

Senast redigerad av akeman den 2013-03-22 klockan 14:06.
akeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-22, 14:13   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av akeman Visa inlägg
Ducks går ju onekligen som tåget. Efter vinsten mot Blackhawks senast börjar även jag acceptera att det här kanske är mer än bara en hot streak... Spelet på hemmaplan har ju varit minst sagt fenomenalt, så Red Wings kommer få det svettigt i Honda Center.

Funderar dessutom på om Capitals kan upprepa bedriften från i natt och ta två poäng i Winnipeg. Är lite sugen på det spelet, men samtidigt har jag en känsla av att Jets inte är helt nöjda med att bli nollade på hemmaplan och är ute efter revansch...
Har ingen statistik på det men brukar inte back-to-back möten ofta delas 2 poäng vardera? Kanske bara är jag som fått för mig ngt...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-22, 14:24   #6
 
akemans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 384

NHL 1415
Stats: 40 - 33 - 2
ROI: 116.05%
Vinstprocent: 54.79%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Har ingen statistik på det men brukar inte back-to-back möten ofta delas 2 poäng vardera? Kanske bara är jag som fått för mig ngt...
Ja, jag får också den känslan, men precis som du har jag ingenting att backa upp den teorin med

Så, det blev ett underspel på den matchen istället.
Under is 16-5 in the last 21 meetings in Winnipeg.
Under is 8-3-1 in the last 12 meetings.


Och med de senaste 21 matcherna i Winnipeg antar jag att de menar Winnipeg/Atlanta. Annars har den statistiken ganska många år på nacken
akeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-22, 15:41   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av akeman Visa inlägg
Ja, jag får också den känslan, men precis som du har jag ingenting att backa upp den teorin med

Så, det blev ett underspel på den matchen istället.
Under is 16-5 in the last 21 meetings in Winnipeg.
Under is 8-3-1 in the last 12 meetings.


Och med de senaste 21 matcherna i Winnipeg antar jag att de menar Winnipeg/Atlanta. Annars har den statistiken ganska många år på nacken
Tycker ändå det känns som en 50/50 match nu när Ovie å Bäckis börjar komma igång, man fick tillbaks Laich som är sjukt viktig, och även Green, som är deras toppback och quarterback i PP

Dessutom behövde man inte jaga igår överhuvudtaget så känslan är att Washington har lite piggare ben..

Washington har vunnit 2 raka i Winnipeg utan att släppa in mål, Enström saknas fortfarande i Winnipeg vilket är ett tungt avbräck då han är deras främsta back, och rykten säger att Montoya startar för Winnipeg då Pavelec startat 19 av dem senaste 20 matcherna. Holtby lär få spaden igen då han har 2 raka nollor emot Winnipeg borta och detta är en match av slutspelskaraktär..

2.26 på pinnen på Washington med dem förutsättningarna... Jag skulle nog valt Washington.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-22, 17:29   #8
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 78
Sharp$: 17


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Värdet ligger på Washington ikväll!

Två matcher mot samma lag innebär att de inte kommer behöva resa och därmed vara lika utvilade som motståndarna. Capitals är i grunden ett väldigt starkt lag, endast stolligt att beta emot dem en kväll som denna.
LuckyNrSeven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-22, 22:08   #9
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 52
Sharp$: 304
Standard

hur lägger ni spelen inatt lads?
wazza82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-22, 22:09   #10
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

00:00 NY Islanders vs Pittsburgh, Penguins Ö 3,5 2,28@Pinnaclesports
4-3-10; 2,65-3,59 vs 8-3-4; 3,53-2,87
Pittsburgh är riktigt bra offensivt man är ofta inblandade i målrika matcher och de gör en hel del mål. Islanders är också inblandade i målrika matcher där man gör en del mål men problemet är att man släpper in alldeles för många puckar. Penguins har satt fyra baljor eller mer i 3/5 senaste bortamatcherna & Islanders har släppt in fyra eller mer mål i 2/5 senaste hemma. Pittsburgh vann visserligen den senste bortamatchen med "bara" 3-1 mot Toronto men nu möter de Islanders som har varit svaga i defensiven på slutet och släppt in fem mål i de två sista hemma. Jag tror att det finns stora möjligheter för Pittsburgh att sätta fyra, fem puckar i Islanders kasse.

Tips: 3-5

Värdering Ö/U 3,5: 56,5/43,5
Värdering 1-X-2: 25-19-56
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-22, 23:01   #11
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

03:00 Anaheim vs Detroit, Ducks -1,5 2,88@Titanbet
11-2-1; 3,50-2,00 vs 2-5-6; 2,31-2,52
Ducks är fenomenalt bra hemma i Honda Center och Red Wings som har spelat knackigt borta kommer att få det hett om öronen i kväll. Anaheim har 5-0-0; 19-7 hemma och de vann toppmötet senast mot Blackhawks med 4-2 och de avgjorde med tre mål i sista perioden. Detroit har verkligen svårt på bortais och de har 1-2-2; 10-13. De vann visserligen senast borta mot Vancouver med 5-2 men de följde upp det med att förlora hemma med 2-4 mot Minnesota. Red Wings är verkligen upp och ner i år, ingen kontinuitet alls. Anaheim sprudlar av självförtroende och jag tror inte de har några problem att täcka handikappet i natt mot Detroit.

Tips: 5-2

Värdering 1-X-2: 67-15-18
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-22, 23:28   #12
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

19:00 Minnesota vs San Jose, Wild -0,5 2,29@Pinnaclesports
7-4-3; 2,64-2,14 vs 3-4-9; 2,19-3,06
Wild har spelat bra hemma med en tight defensiv och målsnåla matcher i början av säsongen. På slutet verkar de ha hittat målformen och i 3/5 senaste hemma har de gjort fyra mål eller fler. De kommer hem till Xcel Energy Center efter en famgångsrik roadtripp där de vann 3/3 matcher. Sharks inledde säsongen strålande men på slutet har de fått grus i maskineriet och 0-2-3 på de fem senaste borta. De vann på OT borta mot oilers senast men innan dess losade de tre raka och jag tror de får det svårt mot Minnesota som bör vara fyllda med självförtroende eftersom de har fyra raka segrar bakom sig.

Tips: 3-1

Värdering 1-X-2: 57-18-25
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-23, 02:09   #13
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 78
Sharp$: 17


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Washington gick precis som förväntat riktigt bra! 6-1 slutade det för överoddset.
LuckyNrSeven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-23, 06:51   #14
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

10-1 på två dagar i MTS Centre. Imponerande av Caps. Ovechkin och Bäckström har börjat hitta formen samtidigt som Green och Laich är tillbaka från skadelistan. Dessa herrar har imponerat borta mot Jets.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-23, 08:01   #15
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Thumbs up

Citat:
Ursprungligen postat av LuckyNrSeven Visa inlägg
Värdet ligger på Washington ikväll!

Två matcher mot samma lag innebär att de inte kommer behöva resa och därmed vara lika utvilade som motståndarna. Capitals är i grunden ett väldigt starkt lag, endast stolligt att beta emot dem en kväll som denna.
Klockrent lir, satt hur säkert som helst
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av NiLu den 2013-03-23 klockan 08:02.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td