Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-03, 11:55   #1
 
akemans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 384

NHL 1415
Stats: 40 - 33 - 2
ROI: 116.05%
Vinstprocent: 54.79%

Standard

NHL 4/4


Nattens spelschema bjuder på följande matcher:

01:30 New York Rangers - Pittsburgh Penguins
01:30 Philadelphia Flyers - Montreal Canadiens
04:00 Anaheim Ducks - Dallas Stars
04:00 Calgary Flames - Edmonton Oilers
04:30 San Jose Sharks - Minnesota Wild

Där ska vi väl kunna hitta något spelbart?
akeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-03, 12:01   #2
 
akemans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 384

NHL 1415
Stats: 40 - 33 - 2
ROI: 116.05%
Vinstprocent: 54.79%

Standard

Ducks - Stars
Lagen möttes senast för två dagar sedan, då vann Ducks i Dallas med 4-0. Nu är det returmöte i Anaheim och jag ser hemmalaget som klara favoriter i den här matchen.

De senaste fem matcherna har de identiska resultat (2-3), men skillnaden är att Stars spelade alla dessa på hemmaplan samtidigt som Ducks varit ute på en 4 matcher lång roadtrip. Sett över de senaste tio inbördes mötena mellan lagen har Stars ett övertag (7-3), men Ducks har vunnit de två senaste.

Ducks är ett av ligans bättre hemmalag (13-4-0), och Stars är ett stabilt lag på bortaplan (8-7-1).

Det som fäller avgörandet för mig är att mellan den här matchen och föregående möte mellan lagen (natten till tisdag) tycks Stars ha gett upp hoppet om slutspel (trots att de bara är tre poäng efter åttondeseedade Blues) och tradat bort både Roy och Jagr. Detta är ett ställningstagande som jag kan tänka mig smittar av sig till truppen, som dels får ett par luckor att fylla upp underifrån samt ger tydliga indikationer från ledningen att de inte räknar med att ta sig till slutspel den här säsongen. Ducks å sin sida fortsätter att jaga Blackhawks i toppen av väst.

Värdering: 70-30
Spel: Ducks ML - 1,58 @ Marathonbet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+2)
akeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-03, 12:20   #3
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Stockholm
Inlägg: 4
Sharp$: 661
Standard

New York Rangers - Pittsburgh Penguins u5 2.06 @ Betsson

Pens är B2B och har under i 9/10 senaste. Rangers kör ju som bekant defensiv gnethockey och har endast gått över linan i 2 av de senaste 10.

Lagen har möts 3 gånger denna säsong och gått under i 2 (2 senaste har Pens vunnit med 3-0).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+1)
SilentRebel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-03, 15:48   #4
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 78
Sharp$: 17


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ser en viss potentialitet i ovanstående spel, kanske ryggar båda i en dubbel inför kvällen.

Personligen tror jag Calgary har en stark chans att ta poäng ikväll mot Edmonton. Edmonton har påvisat en positiv trend på senare tiden och vann senaste mötet mot Calgary med hela 4-1 på hemmaplan. Det faktum att Calgary inte hade hemmaplan är dock av högsta grad väsentligt att frambringa i beräkningarna.

Känns fortsättningsvis som att Calgary halvt gett upp hoppet för ett slutspel - då Iginla inte längre lirar för dem. Upplever det dock som att de är tillräckligt starka på hemmaplan för att ta sig an ett Edmonton. Oddsen snålar dessutom inte för en hemmavinst, med minst 2.0 FT+OT.
LuckyNrSeven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-03, 22:02   #5
 
Penguin93s avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 177
Sharp$: 709

Penguin
Stats: 12 - 4 - 1
ROI: 162.36%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Tycker även Wild ML till 2.32 är högt. Tror dom är rätt lag att bryta Sharks streak.

Wild har fyra vinster raka vinster mot Sharks, visst dom har haft det tuff i San Jose historiskt sett. Men Wild är ett annat lag i år och framförallt, stark trupp. Bäckström som har levererat som förmodligen står inatt.
Penguin93 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-03, 22:09   #6
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

01:30 NY Rangers vs Pittsburgh, Rangers -0.5 2,43@Pinnaclesports

Rangers vann senast hemma och de har tre raka segrar bakom sig när man räknar med de två senaste borta. Penguins förlorade senast hemma efter en fin svit med segrar, dessutom har de vunnit 4/5 senaste mot NYR i MSG. Jag tror att Rangers är på G och att Pittsburgh är på väg in i en liten svacka.
Det är dags för Rangers att vinna hemma mot Pittsburgh.

Tips: 2-1
Värdering 1-X-2: 45-19-36

01:30 Philadelphia vs Montreal, Canadiens -0.5 2,40@ Pinnaclesports

Philadelphia vann senast hemma på OT mot Caps. De har ett otroligt bra facit hemma mot Canadiens där de har vunnit de sju senaste mötena. Montreal är bra borta och senast på OT mot Bruins och vill de hålla sig kvar i toppen av EC bör de vinna i natt. Jag tror att de tar en skalp mot Flyers i natt och gör slut på deras vinst svit hemma.

Tips: 2-3
Värdering 1-X-2: 31-18-51

Korta motiveringar eftersom jag är på jobbet.

Lycka Till!
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-03, 22:21   #7
 
akemans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 384

NHL 1415
Stats: 40 - 33 - 2
ROI: 116.05%
Vinstprocent: 54.79%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NiLu Visa inlägg
01:30 NY Rangers vs Pittsburgh, Rangers -0.5 2,43@Pinnaclesports

Rangers vann senast hemma och de har tre raka segrar bakom sig när man räknar med de två senaste borta. Penguins förlorade senast hemma efter en fin svit med segrar, dessutom har de vunnit 4/5 senaste mot NYR i MSG. Jag tror att Rangers är på G och att Pittsburgh är på väg in i en liten svacka.
Det är dags för Rangers att vinna hemma mot Pittsburgh.

Tips: 2-1
Värdering 1-X-2: 45-19-36

01:30 Philadelphia vs Montreal, Canadiens -0.5 2,40@ Pinnaclesports

Philadelphia vann senast hemma på OT mot Caps. De har ett otroligt bra facit hemma mot Canadiens där de har vunnit de sju senaste mötena. Montreal är bra borta och senast på OT mot Bruins och vill de hålla sig kvar i toppen av EC bör de vinna i natt. Jag tror att de tar en skalp mot Flyers i natt och gör slut på deras vinst svit hemma.

Tips: 2-3
Värdering 1-X-2: 31-18-51

Korta motiveringar eftersom jag är på jobbet.

Lycka Till!
Tyvärr kan jag inte önska dig lycka till på något av de spelen då jag valt motsatt sida i båda matcherna
akeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-03, 22:28   #8
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av akeman Visa inlägg
Tyvärr kan jag inte önska dig lycka till på något av de spelen då jag valt motsatt sida i båda matcherna
OK, ska bli spännade att se hur det går iaf

Ha De Gôtt
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
akeman (+3)
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-03, 22:37   #9
 
fatgrasus avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Malmö
Inlägg: 21
Sharp$: 85

2015
Stats: 5 - 4 - 1
ROI: 87.70%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

PIT Penguins @ NY Rangers . Båda låg har svårt att göra mål just nu . Utan Crosby och Malkin , Pens är inte samma . NYR har den största chansen i år att vinna över The Pens ...
Under 5 @ 2.15 låter bra ...

Dallas @ Anaheim , här skulle det vara lätt , Anaheim i FT . Dallas är i samma läge som Calgary ... JAGR är borta ( om jag kan läsa engelska ) och ledningen redan pratar om framtiden .. Stanleycup drömmar 0 ... Det ser ut så .

Anaheim FT @ 1.80

Min åsikt och mina val för idag .
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+2)
fatgrasu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-04, 01:14   #10
 
fatgrasus avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Malmö
Inlägg: 21
Sharp$: 85

2015
Stats: 5 - 4 - 1
ROI: 87.70%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

3-0 for Rangers efter bara 13-14 minuter. Nu skulle NY laget spela defensivt , samma strategi som Boston använder , strike and lay low , det hoppas jag ) annars UNDER 5´an får
fatgrasu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td