Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-08, 06:15   #1
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Cool

NHL 9/4


Endast fem matcher i natt.

01:00 Boston Bruins - Carolina Hurricanes
01:00 Toronto Maple Leafs - New York Rangers
03:00 Colorado Avalanche - Calgary Flames
04:00 Anaheim Ducks - Edmonton Oilers
04:00 Vancouver Canucks - Phoenix Coyotes

Vad tror ni om nattens matcher?
Vilka vinner i matchen Avalanche vs Flames?
Har Rangers någon chans borta mot Toronto?

Ös på med kommentarer
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1), Rejs (+1), Rejs (+1), crimxon (+1), crimxon (+1), crimxon (+1), crimxon (+1), crimxon (+1), crimxon (+1)
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-08, 16:26   #2
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 78
Sharp$: 17


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Boston Bruins - Carolina Hurricanes

Två lag som går trögt, i synnerhet gällande den offensiva biten.

Inbördes möten (senaste 5): 1-4 Hurricanes varav 2 av vinsterna var på bortaplan.

Senaste 10: Carolina 1-8-1; Boston 5-4-1

Alexander Semin 6 poäng senaste 5 matcherna för Hurricanes. Bruins Milan Lucic har 4 assits senaste 5 spelade. Semin lirade inte i lördags och är inte helt klart om han lirar ikväll. Cam Ward (målvakt) och Justin Faulk (back) spelar inte för Hurricanes.

Joni pitkanen (back), Patrice Bergeron (forward - med flest poäng inbördes), Adam McQuaid (back) lirar inte ikväll. Chris Kelly (forward) är osäker för spel ikväll.

Båda lagen saknar alltså viktiga poänggörare. Ward står inte för Hurricanes ikväll.

Hurricanes lyckades i senaste matchen få till 49 skott mot mål - trots att matchen slutade med 1-4 förlust hemma mot Rangers. Hurricanes är definitivt inte ofarliga. Bettingbloggar och tipsare verkar dock anse att Bruins är såpass säkra att man kan tillägga handikappspel - ställer mig skeptiskt till det. Hurricanes är heller inte 'helt ute' för den delen, även om de måste skrälla en hel del kommande matcher för ett eventuellt slutspel, skulle jag inte grunda mitt spel på det.

Värdet ligger på Hurricanes, även om jag tror på ett hemmastarkt Bruins ikväll. Passar, kvällens matcher erbjuder "säkrare" och mer oddsrikare spel än denna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+3)

Senast redigerad av LuckyNrSeven den 2013-04-08 klockan 16:32.
LuckyNrSeven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-08, 19:37   #3
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Det blir inga spel för min del i kväll.
Huvudvärk och feber sätter stopp för det.

Nya tag i morgon.
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-08, 21:03   #4
 
akemans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 384

NHL 1415
Stats: 40 - 33 - 2
ROI: 116.05%
Vinstprocent: 54.79%

Standard

Tillbaka efter helgens frånvaro, och upptäcker till min besvikelse att det är ett ganska magert utbud på matcher.

Två spel har jag i alla fall luskat fram:

1) Maple Leafs - Rangers
Två heta lag i öst, Leafs har vunnit 4 av 5, Rangers 3 av 4 senaste. Knappt övertag för hemmalaget. Värdering 54-46. Odds över 2 för Leafs spelas.

2) Canucks - Coyotes
Canucks är i bra form, men det är även Coyotes. Coyotes har vunnit 4 av 5 senaste i Vancouver så Canucks hemmaplansfördel känns begränsad i mötet mellan dessa lag. Värdering 56-44. Coytotes spelas till 2,56.

Nu kör vi!
akeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-08, 21:10   #5
 
Chings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne
Inlägg: 133
Sharp$: 1927
Standard

Tja
Inatt har jag lirat Boston -1,5. Som sagt tidigare så är det inte någon super form på något av lagen. Men tycker ändå inte man ska kolla för mycket på Bostons förlust senast borta mot Montreal. Innan dess hade man 3 raka segrar. Vad som motiverar spelet ännu mer är att Semin saknas i Carolina inatt, han har 10+26 på 36 matcher och är ett stort avbräck. Carolina har även förlorat med minst 2 mål i 8 av 10 senaste matcherna.
Tycker helt enkelt att Boston ska vinna detta hemma med minst 2 mål mot ett Carolina med dålig form samt Semin borta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
crimxon (+5)
Ching är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-08, 21:12   #6
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 78
Sharp$: 17


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av akeman Visa inlägg
Tillbaka efter helgens frånvaro, och upptäcker till min besvikelse att det är ett ganska magert utbud på matcher.

Två spel har jag i alla fall luskat fram:

1) Maple Leafs - Rangers
Två heta lag i öst, Leafs har vunnit 4 av 5, Rangers 3 av 4 senaste. Knappt övertag för hemmalaget. Värdering 54-46. Odds över 2 för Leafs spelas.

2) Canucks - Coyotes
Canucks är i bra form, men det är även Coyotes. Coyotes har vunnit 4 av 5 senaste i Vancouver så Canucks hemmaplansfördel känns begränsad i mötet mellan dessa lag. Värdering 56-44. Coytotes spelas till 2,56.

Nu kör vi!
Ett tips kan ju vara att kolla hur läget ser ut mellan Avalanche - Calgary, två riktigt usla lag för tillfället. Vet i alla fall att Calgary vann senaste mötet. Lär ju bli jämnt, men det är helt ok fina överodds på Calgary.

Lycka till ikväll iaf!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
akeman (+2)
LuckyNrSeven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-08, 21:18   #7
 
Chings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne
Inlägg: 133
Sharp$: 1927
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LuckyNrSeven Visa inlägg
Ett tips kan ju vara att kolla hur läget ser ut mellan Avalanche - Calgary, två riktigt usla lag för tillfället. Vet i alla fall att Calgary vann senaste mötet. Lär ju bli jämnt, men det är helt ok fina överodds på Calgary.

Lycka till ikväll iaf!
Håller med om att Calgarys odds lockar, men samtidigt gillar jag inte att dem ställer Macdonald i mål mot Varlamov i Colorado.
Ching är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-08, 21:27   #8
 
akemans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 384

NHL 1415
Stats: 40 - 33 - 2
ROI: 116.05%
Vinstprocent: 54.79%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LuckyNrSeven Visa inlägg
Ett tips kan ju vara att kolla hur läget ser ut mellan Avalanche - Calgary, två riktigt usla lag för tillfället. Vet i alla fall att Calgary vann senaste mötet. Lär ju bli jämnt, men det är helt ok fina överodds på Calgary.

Lycka till ikväll iaf!
Var inne och kikade lite på den matchen, just med tanke på att oddset på Flames var ganska lockande, men de är ju pinsamt dåliga på bortaplan (3-15). Avalanche å andra sidan är hyfsade hemma (10-8). Detta i kombination med målvaktssituationen som Ching nämner ovan satte min värdering till ett 60-40-övertag för hemmalaget. Jag har svårt att hitta odds som gör det spelvärt till min värdering.

Men tack för tipset! Alltid kul med förslag!
akeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-08, 23:16   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ching Visa inlägg
Tja
Inatt har jag lirat Boston -1,5. Som sagt tidigare så är det inte någon super form på något av lagen. Men tycker ändå inte man ska kolla för mycket på Bostons förlust senast borta mot Montreal. Innan dess hade man 3 raka segrar. Vad som motiverar spelet ännu mer är att Semin saknas i Carolina inatt, han har 10+26 på 36 matcher och är ett stort avbräck. Carolina har även förlorat med minst 2 mål i 8 av 10 senaste matcherna.
Tycker helt enkelt att Boston ska vinna detta hemma med minst 2 mål mot ett Carolina med dålig form samt Semin borta.
Men även Boston saknar ju ett av sina offensiva äss i Bergeron (10+21)
som leder deras interna poängliga.. Upplagt för underspel i mitt tycke, Marathonbet har under 4,5 till dugliga 2,56, jag tog dock under 5,5 till 1,77 på BWIN tidigare.

Boston har 2 eller färre gjorda mål i 9 av dem 11 senaste matcherna och Canes har gjort 5 mål på dem 4 senaste.

Förövrigt så säger magkänslan att ett X i klippiga bergen kan vara intressant då inget av lagen övertygar överhuvudtaget.. Även ett överspel kan vara intressant då matcher med mindre betydelse såsom denna tenderar att gå över linan. Inget lag (näst sämsta och sämsta laget defensivt) briljerar direkt i defensiven å alla lagens 3 inbördes möten denna säsong gått över..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2013-04-08 klockan 23:29.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-09, 00:44   #10
 
crimxons avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 82
Sharp$: 231

NHL 2013
Stats: 115 - 154 - 2
ROI: 104.07%
Vinstprocent: 42.75%

Standard

Rangers har styrt spelet under den första perioden, två skott i stolpen och sen lyckades Toronto kontra in ett mål. Fortsätter trenden i början av andra halvlek provar jag en slant Rangers ML

Ställningen är nu 1-0 Toronto
crimxon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-09, 15:17   #11
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 78
Sharp$: 17


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ching Visa inlägg
Tja
Inatt har jag lirat Boston -1,5. Som sagt tidigare så är det inte någon super form på något av lagen. Men tycker ändå inte man ska kolla för mycket på Bostons förlust senast borta mot Montreal. Innan dess hade man 3 raka segrar. Vad som motiverar spelet ännu mer är att Semin saknas i Carolina inatt, han har 10+26 på 36 matcher och är ett stort avbräck. Carolina har även förlorat med minst 2 mål i 8 av 10 senaste matcherna.
Tycker helt enkelt att Boston ska vinna detta hemma med minst 2 mål mot ett Carolina med dålig form samt Semin borta.
Det gick ju vägen trots allt. 6-2, right?

Calgary lyckades även vinna till bra odds, skulle lagt en peng där.
LuckyNrSeven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td