Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-18, 13:00   #76
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad tror ni om Sverige-Finland idag?

Jag förstår inte oddssättningen här. Svs t.ex har oddsen 3.20 på Finland och 1.90 på Sverige. Varför är Sverige så stora favoriter? Ja, jag tror oddssättarna tänker så här. Sverige har hemmaplan och man slog stor nationen/favoriten Kanada i kvarten. MEN i den matchen räddade Enroth oss i målet. Sen lite flyt i straffarna (Stort avbräck att Edler är avstängd). Finland har som Sverige spelat upp sig eftersom i tunneringen. Nä, detta kommer bli en mycket jämn match tror jag. Tror på oavgjort (2-2) och sen ett avgörande i förlängning eller straffar. Min gissning om jag måste gissa. Finland vinner i förlängning. Men hoppas så klart jag har fel. Hur som hellst Finlands odds är ett överodds i min bok.

Hur tror ni det går?
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 13:06   #77
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 89
Sharp$: 321
Standard

USA har imponerat och har ett homogent lag och en mycket bra keeper. Schweiz har även dom visat upp ett imponerande spel, ikväll tror jag dock det tar slut på det roliga.

USA rak 2:a till 2,1 lockar till spel.
Zelena är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 13:18   #78
 
Gasellens avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 303
Sharp$: 1865
Standard

I slutspel är det som regel jämna matcher för Sveriges del. Man har ju sett en del nagelbitare genom åren! Tycker därför att spel på oavgjort är helt rätt i det här fallet. (4.55 hos min "bookie") Har spelat bort mycket kosing i mina dar men har nog gått plus på mina kryssmatcher under tidigare hockey-VM!
Gasellen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 14:00   #79
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

testar en bomb så här i sista minuten...
sve - fin 3-3
schw - usa 3-3

X 100

tokigt? visst!
omöjligt? näää....

det var inte ens spännande

Senast redigerad av cochise den 2013-05-18 klockan 16:16.
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 21:12   #80
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Oddsen till finalen släppta. 3.60 på Schweiz är bra! Laget är obesegrat och vann klart mot Sverige i gruppspelet. Vi har förvisso fått över Sedinarna sedan dess, men 3.60 är alldeles för bra för att inte testas!
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 21:32   #81
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 20
Sharp$: 57
Standard

Kan Schweiz slå USA som hade lekstuga med Ryssland så är det ett ordentligt spelvärde till 3.60. Dessutom är det fint att bli glad oavsett hur matchen slutar
MrBetting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 22:45   #82
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Inte bara USA. Dom har sopat banan med allt motstånd.

Senast värdlandet vann VM var 1986. Var för övrigt Sovjet så det räknas knappt då dom troligen hamnat framför muren om dom misslyckats.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 23:00   #83
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6014
Standard

Under 4.5 finns till 1.99 hos Marathon. Båda lagen har ju vart jävligt tighta bakåt. Schweiz med sitt lagspel över hela banan och Enroth i Sveriges kasse.

Tankar på det?
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-18, 23:18   #84
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

den sitter bra den....blir 2-1 till tre kronor
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-19, 00:57   #85
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

OT, men är det inte rätt lustigt att IIHF:s pressansvarige heter Niclas Lidström och Svenska Ishockeyförbundets vice ordförande heter Peter Forsberg?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Peter_F...keyförbundet))

http://www.mynewsdesk.com/se/pressro...ss-media-28779
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+1)

Senast redigerad av DamageINC den 2013-05-19 klockan 01:00.
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-19, 02:15   #86
 
NiLus avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 627
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Inte bara USA. Dom har sopat banan med allt motstånd.

Senast värdlandet vann VM var 1986. Var för övrigt Sovjet så det räknas knappt då dom troligen hamnat framför muren om dom misslyckats.
Lite men det var i det VM:et som Finland "dog" när det var 40 sek kvar.
Anders "Masken" Carlsson satte både 3-4 reduceringen och även 4-4 kvitteringen inom loppet av nio sekunder.
Såg den matchen och det var en fantastisk upplevelse att se den upphämtningen.

Ha De Gôtt
__________________
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt!
Det måste erövras och vårdas varje dag!

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
IndianHej (+1)

Senast redigerad av NiLu den 2013-05-19 klockan 02:19.
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-19, 11:37   #87
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 89
Sharp$: 321
Standard

Både Schweiz och Sverige har imponerat defensivt sedan slutspelet drog igång. Enroth har varit riktigt tät. Tre Kronor har fortfarande svårt att producera offensivt med undantag för Sedin kedjan. Lagen är dessutom hyfsat slitna efter mycket matchande. Det luktar målsnålt.

Troliga resultat Schweiz-Sverige, 1-2, 2-2, 1-3.

Med andra ord ett bra spel blir u 4,5. Flera bolag har runt 2 ggr degen. Testas!

Testar även en liten peng på rak Svensk seger, också den till runt 2 ggr.
Zelena är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-19, 11:54   #88
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 20
Sharp$: 57
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zelena Visa inlägg
Både Schweiz och Sverige har imponerat defensivt sedan slutspelet drog igång. Enroth har varit riktigt tät. Tre Kronor har fortfarande svårt att producera offensivt med undantag för Sedin kedjan. Lagen är dessutom hyfsat slitna efter mycket matchande. Det luktar målsnålt.

Troliga resultat Schweiz-Sverige, 1-2, 2-2, 1-3.

Med andra ord ett bra spel blir u 4,5. Flera bolag har runt 2 ggr degen. Testas!

Testar även en liten peng på rak Svensk seger, också den till runt 2 ggr.
Tror också på att u 4,5 är ett riktigt vasst spel. Kan tom vara värt att chansa på u 3,5
MrBetting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-19, 18:48   #89
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det var sju år senast men nu är vi där igen i en VM-final i hockey. Nu ska vi göra det vi inte gjort på 27-år vinna ett guld på hemmaplan. Sen kunde man ju inte få lättare motståndare heller i en final i Schweiz. Finns inte på kartan att vi torskar två raka mot alplandet, med sina klockor å ost. Detta blir en lätt final vinst.

Säger 4-1 Sverige.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-19, 19:18   #90
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 20
Sharp$: 57
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Det var sju år senast men nu är vi där igen i en VM-final i hockey. Nu ska vi göra det vi inte gjort på 27-år vinna ett guld på hemmaplan. Sen kunde man ju inte få lättare motståndare heller i en final i Schweiz. Finns inte på kartan att vi torskar två raka mot alplandet, med sina klockor å ost. Detta blir en lätt final vinst.

Säger 4-1 Sverige.
Sverige bör vinna ganska lätt, men hade inte heller blivit förvånad om Schweiz segertåg fortsätter. 10 min kvar, sen smäller det! Schweiz.
MrBetting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td