Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-13, 12:44   #1
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

nattens NHL 13/3


Citat:
19:00 Philadelphia - Chicago
22:00 San Jose - Florida
01:00 Carolina - Phoenix
01:00 Detroit - Buffalo
01:00 Montreal - Boston
01:00 Toronto - Edmonton
04:00 Vancouver - Ottawa
Bolagen skrattade hela vägen till banken när Tampa smiskade upp Caps. Inatt blir det fan ta mig vi som skrattar...

Jag gillar Phillies @ 2.45, Canes @ 2.25, Wings @ 1.90.

Och sen älskar jag Boston @ 2.60, iallafall på förhand. Ska fundera lite under dagen...
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-13, 16:39   #2
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Canes ML, Montreal ML, Leafs-Oilers under 5.5
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-13, 17:54   #3
axL
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 37
Sharp$: 6
Standard

Spontant så känns sharks bra men till oddset som erbjuds så finner jag inget spelvärde. Annars tror jag mycket på canes och canucks..även calahans tips på under i leafs matchen känns mycket bra!
axL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-13, 21:43   #4
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Hemkommen från Delfinen (Också känd som Coop Arena) och känner en gigantisk tomhet.

Ska titta närmare på kvällens NHL nu.

Grattis till Philly Turtle!
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-13, 22:12   #5
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grizzly Visa inlägg
Hemkommen från Delfinen (Också känd som Coop Arena) och känner en gigantisk tomhet.

Ska titta närmare på kvällens NHL nu.

Grattis till Philly Turtle!
Beklagar sorgen, satt i scandinavium och såg den där 0-1 på ljustavlan i 3dje, hade spelat krysset naturligtvis..
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-13, 22:44   #6
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Två matcher som jag funderade lite närmre kring:

Toronto - Edmonton
Här snackar vi bottenmöte. Toronto ligger sist i Eastern och Edmonton är inte bättre än att man ligger sist i Western.

L10: Toronto (4-5-1) , Edmonton (3-6-1)

Toronto har satsat lite på sina yngre spelare nu inför slutspurten som en "audition" inför nästa säsong. Man har också chansen att vinna tre i rad för första gången den här säsongen. Oilers bortafacit är inte heller något att hänga i granen (8-21-3). Spelar ettan i den här och hopps att Torontos "young guns" fortsätter på den inslagna vägen och tar tre raka. Av någon anledning känns också underspel @ 2.00 lockande men vi får se.

Detroit - Buffalo
Det här känns som en riktigt målsnål match på förhand. Kanske med svag fördel Red Wings som måste ge allt för att kunna ta en slutspelsplats. Tror att rutinen och klassen i Red Wings gör att man kommer att fixa det också till slut. Nordicbet erbjuder endast 1.85 på Detroit seger, osäker på om det är spelvärt. Underspel ger 1.75.

Har inte bestämt mig ännu om det ska in några pengar här. Vi får se närmare nedsläpp.
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-13, 22:46   #7
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Vancouver @ 2.00 expekt
känns som kvällens bank... vancouver kommer hem till general motors place efter NHLs längsta road trip någonsin, 14 matcher... lita på att man vill återvända med bravur (säger man så?)

Ottawa tveksam period bakom sig.

Canes@ 2.25
Carolina skulle inte ens våga drömma om slutspel för ett gäng veckor sedan, nu är man i allra högsta graden med och tampas om en slutspelsplats med 8 poäng upp till strecket. Nu gäller det, vinna eller försvinna...varje match ska det kämpas för som om det vore stanley-cupfinal. PHX sitter relativt säkert och bör inte kunna trycka till ett läskigt taggat canes på hemmaplan som kämpar för slutspel. Synar canes till 2.25.

Detroit @ 1.90
Det börjar bli allt mer och mer uppenbart att under 2.00 i odds på nhl knappt är spelbart. Den här å andra sidan, ser jag som ett undantag...finns mycket som talar för wings.
1. de ligger precis under slutspelsplats, vinner dem ikväll går de upp över strecket och det är nog en ganska komfortabel känsla trots att inget varar för evigt.
2.Kraftmätning. Älskar när två lag har mött samma lag de senaste omgångarna, m h a av det kan man analysera deras form väldigt enkelt. I förrgår mötte wings minnesota på hemmaplan och krossade dem med 5-1... igår mötte Buffalo samma, slitna minnesota på hemmaplan, och förlorade...med 3-2...

Wings tar detta. 1.90 mycket fint odds.

Lirar alles i en trixie, lycka till
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-13, 23:29   #8
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Det blev tre spel inatt:

Red Wings vs Sabres
Canadiens vs Bruins
Maple Leafs vs Oilers
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-14, 00:06   #9
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Kvittar hur värdelösa forwards leafs har ändå dras jag till att spela dom
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-14, 00:49   #10
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Leafs leder!
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-14, 01:25   #11
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Ho Ho. 5-1 till Leafs i skrivande stund!
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-14, 01:34   #12
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

3:e i rad med leafs
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-14, 10:03   #13
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

HELVETE.

Igår spelades hela 9 matcher. Jag spelar en trixie, där 2/3 måste gå in för att få någon utdelning.

2/9 matcher igår går till OT... och för tredje natten i rad prickar jag in rätt lag som vinner, men de gör det på OT...

Oflyt? Javisst.

Om vi ska vara lite konstruktiva - Canes verkar inte ha tillräckligt med motivation för slutspelet för att uttrycket "motivation slår klass" ska gå att applicera. Tveksamt med spel på dem framöver. Helt fel ute igår, 4-0 till coyotes.

Som jag skrev igår, Vancouver till 2.00 kändes på förhand som kvällens bank. Uttrycket existerar egentligen inte i NHL, men 5-1 är väl åtminstone så nära en bank vi kan komma. Klockren.

Detroit @ 1.90 bekräftar vad jag skrev igår, 1.90 rakt är inte särskilt spelbart. Minst 2 är lagom för NHL (*HOST* , caps-tampa 1.55?). Detroit vann skottstatistiken med 37-26 och ser ut att vara det bättre laget på Highlightsen, men klarar inte av att avgöra det innan OT. Vilket gör mig förbannad, tredje förlustnatten i rad nu...

/nya tag,
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-14, 10:05   #14
 
Forshems avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Götene
Inlägg: 187
Sharp$: 1564


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Turtlewax Visa inlägg
HELVETE.

Igår spelades hela 9 matcher. Jag spelar en trixie, där 2/3 måste gå in för att få någon utdelning.

2/9 matcher igår går till OT... och för tredje natten i rad prickar jag in rätt lag som vinner, men de gör det på OT...

Oflyt? Javisst.

Om vi ska vara lite konstruktiva - Canes verkar inte ha tillräckligt med motivation för slutspelet för att uttrycket "motivation slår klass" ska gå att applicera. Tveksamt med spel på dem framöver. Helt fel ute igår, 4-0 till coyotes.

Som jag skrev igår, Vancouver till 2.00 kändes på förhand som kvällens bank. Uttrycket existerar egentligen inte i NHL, men 5-1 är väl åtminstone så nära en bank vi kan komma. Klockren.

Detroit @ 1.90 bekräftar vad jag skrev igår, 1.90 rakt är inte särskilt spelbart. Minst 2 är lagom för NHL (*HOST* , caps-tampa 1.55?). Detroit vann skottstatistiken med 37-26 och ser ut att vara det bättre laget på Highlightsen, men klarar inte av att avgöra det innan OT. Vilket gör mig förbannad, tredje förlustnatten i rad nu...

/nya tag,
Mer än för mej de gick åt skogen för alltså, 0 av 4 på nhl inatt
Forshem är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-14, 11:23   #15
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Forshem Visa inlägg
Mer än för mej de gick åt skogen för alltså, 0 av 4 på nhl inatt
OUCH.

Dock är det ingen skillnad på dig och mig i detta fallet... jag vann inte heller ett öre tack vare att jag prickade in den där satans OT-matchen.

/ på det igen
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td