Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-26, 11:32   #1
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 3
Sharp$: 0
Standard

Nattens NHL 26/4


Sabres - Bruins,
Vanek är tveksam, ska träna idag med laget så jag avvaktar nog spel tills man vet hur det ligger till med honom. Annars tror jag på en tight match som vanligt mellan dessa lagen. Skulle tro att Sabres faktiskt avgör inatt och tar sig vidare.

Canadiens - Capitals
Jag skulle tro att Capitals faktiskt avgör denna matchen och jag lägger även ett spel på att Ovie gör mål.

Nashville - Chicago
Har inte speciellt bra koll på något av dessa lagen och skulle uppskatta lite info från någon annan.

Vad lirar ni?
Handel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 11:38   #2
FAman
 
samans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 3186
Standard

Du har lite konstig ordning på hur du skriver ut lagnamnen, normalt skriver man hemmalag först följt av bortalaget eller så kör man på det amerikanska viset där bortalaget skrivs först. Du verkar ha mixat lite vilt vilket kan förvirra folk.

Boston spelar ikväll hemma och leder med 3-2 i matcher vilket gör det svårt för Buffalo att avgöra. Montreal och Nashville spelar båda däremot hemma ikväll.
saman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 12:10   #3
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

preds-hawks, preds +0.5, ö 5

Har mer förtroende för rinne än niemi, tror inte han klarar pressen. Hawks hade flyt förra matchen, preds har i grunden stabilare defensiv och bättre målvakt. Om man inte tillåter hawks för många PP:s har man god chans till vinst eller ot. Frågetecken tycker jag finns för hawks karaktär. Spelar nästan alltid hellre över än under i playoff, kolla t.ex igår 2 mål i tom bur, kan mycket väl hända här också. tror både lagen kan fixa iaf 2 mål och då blir det push i sämsta fall.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 14:11   #4
 
Perfections avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 78
Sharp$: 67
Standard

Är också inne på Överspelet i Preds matchen.
Kör också in en slant redan nu på Bruins vinst ikväll. ifall oddset skulle sjunga i och med om Vanek spelar eller ej.
__________________
cashflow

Winners never quit
Perfection är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 14:56   #5
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 3
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av saman Visa inlägg
Du har lite konstig ordning på hur du skriver ut lagnamnen, normalt skriver man hemmalag först följt av bortalaget eller så kör man på det amerikanska viset där bortalaget skrivs först. Du verkar ha mixat lite vilt vilket kan förvirra folk.

Boston spelar ikväll hemma och leder med 3-2 i matcher vilket gör det svårt för Buffalo att avgöra. Montreal och Nashville spelar båda däremot hemma ikväll.
Sant, inget jag tänkte på utan tog matcherna rakt från NHL's hemsida (tror jag). Skit samma, folk har såpass koll ändå så de vet vilka som lirar hemma respektive borta.
Handel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 15:26   #6
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kan vara för att i staterna skriver man i ordningen att bortalaget gästar hemmalaget.

De där jänkarna
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 16:01   #7
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Bortalag @ Hemmalag

Så tycker jag att det känns lättast när vi snackar amerikanska sporter eftersom det ändå är så all statistik, bolagen osv presenterar matcherna. Ni?

Caps är väl klara favoriter, lär gå ut stenhårt för o avgöra idag. 1.559 på bortaplan när vi sett att Montreal bjuder upp riktigt bra stundtals. Nej, tack!

Nashville kan mycket väl vinna på hemmaplan mot Chicago som senast såg stundtals riktigt loja ut. Nashville jämnar ut idag och Chicago tar sjunde på hemmaplan. Chicago för stora favoriter på bortaplan o allt, enligt mig.

Buffalo - Boston rör jag inte men Boston är riktigt svårspelade hemma.

Så funderar jag. Träna sen hem o kolla igenom matcherna på riktigt. Kul med Slutspel!!

Senast redigerad av Talys den 2010-04-26 klockan 16:08.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 16:48   #8
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

håller med talysbajare helt.

nashville går ju att hitta till sjukt högt odds på regulation kan nog bli en slant där.(chicago känns dock vassare om det blir OT så blir nog rak på nashville)

x i boston matchen känns också som ett lir där man kan hitta bra med spelvärde i imo
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 18:44   #9
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Vanek lirar för övrigt ikväll som det ser ut.

"All indications point to him playing," coach Lindy Ruff said before the Sabres took the ice for the 11:30 morning skate. "The only decision I can make is whether I think his conditioning will be enough to get him through a game. I think it will be. He indicated yesterday that he felt he was ready to play."

Väntar på laguppställningarna men kommer med största sannolikhet lägga 2u på Nashville som dagens enda lir.

Vad tror ni om Boston - Buffalo? Själv känner jag att det kan gå hur f*n som helst och avstår. Över 5(!) ger hela 2.21 på pinnen. I de tidigare matcherna har det blivit totalt 3, 8, 3, 5 och 5 mål. Frågan är om Boston som vanligtvis är väldigt täta hemmåt stänger till helt istället för att chansa framåt. Kan tänka mig att Washington t.ex. som sitter i samma sits kommer gå ut i en massiv offensiv men Boston är ju Washingtons raka motsatts.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 20:54   #10
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

vart fel

Senast redigerad av calahan den 2010-04-26 klockan 21:42.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 22:38   #11
 
snickarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 118
Standard

jag lirar följande tre spel inatt!
Boston -1 2,5u @ 2.52
Chicago -1 2,5u @ 2.30
Washington -1 2,5u @ 1.92
snickarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-26, 23:36   #12
Nik
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 405
Standard

Washington -1 2,5u @ 1.92

Vart hitta du det? Finns ju raka 2:an till 1.90.
Nik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-27, 15:41   #13
 
Cobras avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 25
Sharp$: 173

Cobra NHL
Stats: 27 - 33 - 0
ROI: 107.43%
Vinstprocent: 45.00%

Standard

Riktigt gött att sätta:

Hawks Ö5.5
Hawks
BBB

Missade dock på Caps. Halak monster.
Cobra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td