Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-06, 08:23   #1
 
VinsomCashs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 150
Sharp$: 11
Standard

NHL 6/5


Pittsburgh Penguins at Montreal Canadians 7:00 PM
http://www.nhl.com/ice/preview.htm?i...vid=sb:preview
http://www.betexplorer.com/hockey/us...atchid=6628887


San Jose Sharks at Detroit Red Wings 7:30 PM
http://www.nhl.com/ice/preview.htm?i...vid=sb:preview
http://www.betexplorer.com/hockey/us...atchid=6628862
VinsomCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-06, 13:36   #2
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 843

IshockeyKepsen 2010/2011
Stats: 76 - 82 - 5
ROI: 101.76%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Ja du.
Är nog själv lite sugen på DET (rak 1a eller kanske till och med PL-1,5) faktiskt. Med den enda motiveringen att dom inte ska vika ned sig i fyra raka.
sportdojan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-06, 13:49   #3
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 843

IshockeyKepsen 2010/2011
Stats: 76 - 82 - 5
ROI: 101.76%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Sen även Ö 1,5 i första perren i DET - SJ @1,83 också. Bra så.
sportdojan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-06, 14:06   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har spelat ö5.5 SJ Sharks@DET Redwings
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-06, 15:16   #5
 
VinsomCashs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 150
Sharp$: 11
Standard

Har inte sett en sekund av matcherna mellan wings - sharks. Hur har sett ut egentligen, är Sharks vassare?

Jag har, som många andra, svårt att se framför mig hur Detroit ska åka på fyra raka förluster.
VinsomCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-06, 15:56   #6
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Nabokov > Howard. Sharks har varit effektiva och har en glödhet pavelski, nu har thornton och marleau också spottat upp sig och då har de iaf 2 väldigt bra linor.
Wings för spelet och SJ har långa stunder varit utspelat men gör mål i PP de har fått 22! PP så inte så konstigt. Kunde lika bra stått 3-0 detroit, så små är marginalerna. Utan pavelski hade det stått 3-0 är jag säker på. Sen ÄR detroit sämre än tidigare så är det bara och man har väntat på det länge. Man ska inte underskatta en spelare som kronwalls betydelse som jag tycker varit ganska värdelös defensivt sedan sin knäskada.
Wings 3:e och 4:e line är sämre än tidigare år och Franzen hade behövt att spotta upp sig enligt mig. Wings har levt lite på lånad tid och tycker det har varit otroligt starkt att gå till final senaste två åren. De orkar kanske ta en match till, sedan är det slut.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-06, 18:21   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 101
Standard

Detroit har aldrig varit i denna situation tidigare, jag tror att de redan tagit ut förlusten i serien och innerst inne inte vill ta en resa för att bli förnedrade på bortaplan nästa match. Därför tror jag att de viker ner sig och förlorar även denna match.
dacer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-06, 20:05   #8
 
akemans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 384

NHL 1415
Stats: 40 - 33 - 2
ROI: 116.05%
Vinstprocent: 54.79%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dacer Visa inlägg
Detroit har aldrig varit i denna situation tidigare, jag tror att de redan tagit ut förlusten i serien och innerst inne inte vill ta en resa för att bli förnedrade på bortaplan nästa match. Därför tror jag att de viker ner sig och förlorar även denna match.
Jag har varit inne lite på samma bana. Red Wings har ju i praktiken ingenting att spela för längre, även om de i teorin kan gå vidare. Men är man realist så inser man nog att det krävs ett smärre mirakel för att detta ska ske och många i Red Wings organisation tvivlar antagligen på att de alls har en chans att vända detta, även om de givetvis aldrig skulle gå ut och säga det offentligt.

Sharks har flytet på sin sida samtidigt som Red Wings haft marginalerna emot sig hittills i serien. Jag skulle inte bli förvånad om Sharks stänger den här serien redan i natt. Sharks @ 2.75 lockar.
akeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-06, 20:18   #9
 
akemans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 384

NHL 1415
Stats: 40 - 33 - 2
ROI: 116.05%
Vinstprocent: 54.79%

Standard

I nattens andra match känns ett underspel när till hands.
Canadiens har utan tvekan insett att deras största chans att vinna matcher är att hålla det så tillknäppt och målsnålt som möjligt, och deras förhoppningar bör väl vara att Camalleri kan komma fram i ett par anfall och ge dem en 2-1-vinst eller något i den stilen. Om bara Canadiens kan fortsätta med att hålla Crosby i schack kommer Penguins offensiv att vara fortsatt haltande.

Så Canadiens (förväntade) taktik i kombination med att Fleury tycktes vakna till liv i senaste matchen "hemma" i Montreal tyder på ännu en målsnål match. Underspelet till 1,79 känns spelvärt.
akeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-06, 20:22   #10
 
Barney Gumbles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 0

Barney´s tennis
Stats: 10 - 5 - 1
ROI: 143.20%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av akeman Visa inlägg
Jag har varit inne lite på samma bana. Red Wings har ju i praktiken ingenting att spela för längre, även om de i teorin kan gå vidare. Men är man realist så inser man nog att det krävs ett smärre mirakel för att detta ska ske och många i Red Wings organisation tvivlar antagligen på att de alls har en chans att vända detta, även om de givetvis aldrig skulle gå ut och säga det offentligt.

Sharks har flytet på sin sida samtidigt som Red Wings haft marginalerna emot sig hittills i serien. Jag skulle inte bli förvånad om Sharks stänger den här serien redan i natt. Sharks @ 2.75 lockar.
Kan lova dej att ingen av Detroits alla vinnarskallar har gett upp detta än. Lustigare saker har hänt än att vinna 4 raka i ett slutspel, långt ifrån ovanligt eller omöjligt.
Barney Gumble är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-06, 20:24   #11
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Barney Gumble Visa inlägg
Kan lova dej att ingen av Detroits alla vinnarskallar har gett upp detta än. Lustigare saker har hänt än att vinna 4 raka i ett slutspel, långt ifrån ovanligt eller omöjligt.
Långt ifrån ovanligt? Har typ bara hänt några gånger genom historien.
Dock håller jag med om att wings aldrig skulle ge upp, inga professionella idrottsmän tänker så...
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-06, 20:31   #12
 
akemans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 384

NHL 1415
Stats: 40 - 33 - 2
ROI: 116.05%
Vinstprocent: 54.79%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Barney Gumble Visa inlägg
Kan lova dej att ingen av Detroits alla vinnarskallar har gett upp detta än. Lustigare saker har hänt än att vinna 4 raka i ett slutspel, långt ifrån ovanligt eller omöjligt.
Visst har det hänt tidigare. Leafs klarade det -42 och och Islanders -75.
Så jag håller med dig om att det inte är omöjligt, men att det skulle vara vanligt kan jag inte riktigt hålla med dig om.

Och inte för att detta egentligen säger så mycket om nattens match, men visst kan man misstänka att en viss uppgivenhet har smugit sig in i dessa situationer tidigare:

The Wings have trailed 3-0 in a series 10 times in franchise history. They've been swept in eight of them.
akeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-06, 20:52   #13
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Det visar väl lite hur detroits moral och motivation är. Har ju satt frågetecken för den så om de förlorar ändras inte den åsikten precis.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-06, 20:59   #14
 
Barney Gumbles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 0

Barney´s tennis
Stats: 10 - 5 - 1
ROI: 143.20%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Långt ifrån ovanligt? Har typ bara hänt några gånger genom historien.
Dock håller jag med om att wings aldrig skulle ge upp, inga professionella idrottsmän tänker så...
Att hämta upp 0-3 är inte vanligt nej. Men hur många gånger har dagens red wings legat under med 3-0 och fått försöka hämta upp det? Finns nog inte många lag med som många vinnarskallar som Detroit.

Jag sa att "det inte är ovanligt att vinna 4 raka matcher", sen om det är att vinna med 4-0 eller vinna 4 raka från 0-3 sa jag inget om.

Det jag menar är att Red Wings har kapacitet att slå Sharks fyra raka matcher och serien lever ännu.
Barney Gumble är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-06, 21:27   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 7
Standard

Skillnaden är att man tappat Mikael Samuelsson som är en tongivande spelare i Canucks och sen har man inte en pure avslutare som Hossa kvar klart som fan det blir en skillnad denna säsong. Men WIngs viker inte ner sig mot Sharks snarare Sharks som slutar spela och tänker att de har 2 chanser på sig att avgöra hemma i sharktank jag skulle spela
1;an utan att blinka.

Habs-Penguins är en mkt svårare match att lösa på förhand, som ngn skrev ovan gäller det ju att spela tight defensivt mot Crosby och ställa Malkin, men Habs är lite för tunna framåt jag menar Gomez spottar inte in poäng? vem gör målen medan Halak storspelar..
Cammalerri i all ära men han kan inte bära ett helt lag so komplett är han inte.. den matchen är förbanant svår men min magkänsla säger att Montreal vinner den inatt..
ROSSE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td