Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-14, 12:40   #1
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

KHL med roligt utbud.


Dagens matcher i KHL ser ut att kunna bli en fin kassa inkomst (min form si sadar men man maste tro pa det man gor!)...
Finns ett par "sakra" matcher sa som:

Salavat UFA vs Amur Khabarovsk. Seriens nast basta hemmalag vs Seriens klart SAMSTA bortalag men 1.22 duger som en boost till ngt annat spel.

Lokomotiv Yaroslav vs Vityaz Chekov 1a 1.25 Kan inte se ngn annan utgang en an 1a har heller da Vityaz under all kritik for narvarande, inte ens nara att plocka poang .

Mina spel faller istaller pa mer svarlosta matcher och lite roligare odds.

Spelstopp 1600:
Lada Togliatti vs Atlant Mystishi 1X 1.94 Unibet 3 Units
Om Lada vill kunna behalla en slutspelsplats sa maste de vinna denna typ av matcher, de ar ett mediokert hemmalag med 9 vinster och 5 oavgjorda pa 21 matcher. Atlant har 8 vinster 4a oavgjorda pa 21 matcher pa bortaplan. Lada har en ok form sedan mitten av december men lite oturligt fatt mota serieledaren Magnitogorsk 3 ggr som slutat med 3 forluster. Forutom de matcherna sa har de ryckt upp sig och hamnat ovanfor strecket som kan betyda slutspel for dom. Atlant ar i mitt tycke valdigt ojamna, de kan likval tappa stora ledningar som hamta upp och ar inget lag att luta sig emot vilket jag fick erfara i forra omgangen vs MVD da de loosade med 5-2.
Bada lagen har liknande siffror vad galler pp och pk sa denna match kommer att bli jamn och jag litar pa att motivation att komma till slutspel vager over for Lada. den vagade kor rak 1a till 3.50.

Spelstopp 1700:
AK Bars Kazan vs SKA St. Petersburg 2a 2.70 3 Units X2 1.66 5 Units
Toppmote galler har (AK Bars pa 5e plats) Petersburg har jag verkligen kunnat lita pa denna sasong och sa aven denna match. Kazan har haft en ok sasong intemer, de tradade bort Tellqvist vs Vehanen och det blev ett lyckat byte. Vehanen har en raddningsproent pa 93,5 och 9 segrar pa 13 matcher. Robert Esche som star i SKA har en procent som ligger pa 92 och da har han spelat 32 matcher med 22 segrar och 1.91 inslappta per match vilket imponerar.
Vad som faller avgorandet i denna match ar SKA Peterburgs overlagsna pp samt pk, de har bast i ligan vad galler bada spelen 21,2 % i pp samt imponerande 89,3% i boxplay (D Moscow har 89,7%)
Jag litar pa att detta kommer att avgora matchen och kanner mig trygg i detta spel.

Spelstopp 1700:
Neftehimik vs Severstal Cherepovec 1a 1.85 6 units.
Neftehimik ar ett grymt hemmalag 15 segrar pa 21 matcher med 9 raka segrar pa hemmaplan. I borjan av sasongen sa var de inblandade i malrika matcher och de oste pa at bada hallen, men har nu de senaste 8 matcherna "bara" slappt in 13 mal. Severstal har 8 vinster pa 21 bortamatcher och kampar for att komma upp pa slutspelsplats, men de har "oturen" att spela i fel konferens (vastra) om de varit i den andra hade de legat pa klar slutspelsplats. De folrorar for manga jamna matcher och sa aven denna gang, en hemma seger i denna match ar vad JAG raknar kallt med...
Niklas Persson och Arkhipov och deras basta malskytt Ivanov (16 mal) ordnar detta at oss (tror det ar det lag som har flest malskyttar som gjort over 10 mal. men inte saker, far kolla upp det senare )

Spelstopp 1830
Dinamo Riga vs Automibilsk Yekaterinburg X2 2.26 5 units U 5,5 1.68 5 Units
Bada lagen ser ut att missa slutspel men bortalaget har hottat upp sig lite nu pa slutet, de har slagit bla AK Bars Kazan 2 ggr nu pa kort tid samt aven Neftehimik vilket visar pa kapacitet, de har dock bara 3 vinster och 7 oavgjorda pa bortaplan men har taightat upp forsvaret rejalt pa slutet och "endast" slappt in 14 mal pa senaste 8 matcherna att jamforas med Rigas 20 under samma period.
Ett mkt intressant spel i mitt tycke, tror pa en mkt malsnal tillstallning dar Yekaterinburg battre pp avgor...
Underspelet lockar ocksa i denna match.

Dinamo Minsk vs Magnitogorsk kan skralla for hemmalaget.
Moscow motet mellan Spartak och CSKA slutar kryss da det brukar vara valdigt taight mellan lagen..

Hoppas ni finner denna info intressant och hittar ngt bra spel.

Lycka till med spelen !!!
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 12:48   #2
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Hade själv tänkt att reka Neftehimik idag, men du hann före.
Ett tillägg där är att Severstal har det lite tight ekonomisk och nu tvingats byta bort Ketov(trea i deras interna poängliga).

Har lite känsla för SKA idag med, men får se hur jag gör där..
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 12:53   #3
JMK
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 27
Sharp$: 0
Standard

AK Bars ligger på 10:e plats...
JMK är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 13:11   #4
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

JMK: AK Bars Kazan ligger 5a i deras Div och 8 lag som gar till slutspel utav 12 men utav alla 24 lagen ligger de 10a. Men jag delar upp de i east och west div.

Geezer: later som vi e inne pa samma spar
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 13:19   #5
JMK
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 27
Sharp$: 0
Standard

Ok,då är jag med.
JMK är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 13:27   #6
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Ryggar Neftekhimik, de vann senast jag ryggade men ligger back tot på det laget så jag tänkte jämna ut den statistiken lite
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 13:34   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 120
Sharp$: 1180


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kanon Kiwid10, håller med om ditt resonemang kring alla matcher förutom när det gäller Riga-matchen. Där håller jag Riga som det klart starkare laget och tror att hemmalaget kommer dominera matchen.

Gällade U5,5 känner jag att det är 50-50 på Ö/U i denna match. Precis som du skriver har Yekaterinburg tightat till sig rejält mot slutet, inte heller framåt är dom speciellt målglada. Riga däremot är nästan tvärtom, gör många mål och släpper in många mål och kan ibland bjuda på riktiga målkalas. Som sagt för mig är Ö/U spelet hugget som stucket och det kan sluta hur som. Eftersom att överspelet går att hitta till oddset 2,10 så tycker jag det finns värde i det, testas med mindre insats.

Mina spel blir att rygga dig på:
Neftehimik 3u
St. Petersburg X2 3u

Sen testar jag själv:
Riga 2u
Riga Ö5,5 2u
Freee123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 13:38   #8
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Blir en intressant match att folja, skall upp till Lakerol Arena for att jobba in Brynas vs SSK men sitter och jobbar med datorn dar sa kan folja Riga matchen ocksa, ngn match skall vi val vara oense om och misstankte att just den matchen kunde jag fa lite hugg emot pa...Men lycka till med spelen o vilket fall och hoppas att du bli nojd aven m du bara satter Neftehimik och St petersburg
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 13:45   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 120
Sharp$: 1180


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Haha jodå sitter Neftehimik och St Petersburg och Riga missar är det lugnt.
Och missar Neftehimik och St Petersburg så ger ju Riga tillbaka lite av förlusterna iaf

BOL till dig med och hade jag haft en tumme över till brynäs hade jag hållt den, tyvärr är alla upptagna iom dina rekar
Freee123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 13:53   #10
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Hehe...Sounds fair....
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 15:32   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 76
Standard

Amur Khabarovsk verkar ha vaknat på rätt "fel" sida! :S
Hiechamatoa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 15:35   #12
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Tur man inte spelade den matchen.....Smatt otroligt dock att de leder...Salavat borjar 3e perioden med pp sa kan ga snabbt bara de far ett mal..
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 15:36   #13
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hiechamatoa Visa inlägg
Amur Khabarovsk verkar ha vaknat på rätt "fel" sida! :S
Ja, de spelade väldigt bra första 30min. Sista tio i andra tog dock Salavat över. Har radat upp vassa målchanser på slutet nu utan att lyckas få in den.
Blir en intressant tredje period
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 16:05   #14
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Nu drar flertalet av matcherna igang, mkt att folja nu
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 16:23   #15
 
kingofevils avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 204
Standard

lirade överspel i yaroslav matchen ,ser ju så där lagom bra ut just nu
kingofevil är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td