Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-15, 07:38   #16
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Furre Visa inlägg
Det är klart man gör

Haha oväntat. Senaste månaden har de varit riktigt jvla kaos där...

Jo, med avataren har du rätt i :P
Haha, visst är det så...
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 08:15   #17
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

[QUOTE=Turtlewax;2698]
ANA Ducks @ LA Kings – 3.10 Betfair LOSS 0-4

BUF Sabres @ ATL Thrashers – 2.98 Betfair LOSS 2-1

BOS Bruins @ SJ Sharks – 1.84 Betfair LOSS 2-1

PIT Penguins @ EDM Oilers – 2.04 Betfair WIN 3-2

Ajajaj. Tyckte att jag hittat ganska bra matcher på förhand, men det här vart ju löjligt uselt. 1/4.

Men, en liten debrief kan tyckas vara på plats. Jag kollar alltid igenom highlights på matcherna jag spelat på men inte sett, så även idag.

Anaheim : Jag rankade det som det på förhand bästa spelet, det visade sig vara det absolut sämsta. Inte ens ett mål bjöd man på. Statistiken var hyfsad, ducks sköt 22 gånger på mål, Kings 27. Skillnaden var att Kings vaknat på rätt sida och gjorde mål på sina chanser. Den här ber jag om ursäkt för, den var verkligen kass. Lätt att det blir så dock i matcher med höga odds, men jag tänker inte leta ursäkter här. Dålig rek. Gör om, gör rätt.

Atlanta: Trist nog för Atlanta gick det inte hela vägen, och dem förlorade med 2-1 efter overtime. Detta är dock inte relevant för oss som har lirat rakt spel, för oss slutade matchen X. En väldigt jämn tillställning, Atlanta sköt 33 gånger, Buffalo 32. Den här matchen hade vi marginalerna mot oss, vilket känns lite bittert såhär i efterhand. Atlanta hade minst lika många chanser som Buffalo, synd att inte någon av dem trillade in.

Pinguins: Det enda ljuset i det annars totalt becksvarta mörkret den här spelnatten. Det såg riktigt illa ut. Oilers ledde med 2-0 när tredje perioden började. Pens tog dock till vara på sina chanser och tryckte in, en efter en. Imponerad av att dem klarade av att vända en sådan situation. Inte lika imponerad av att man lät Oilers ta överhanden.
Hursomhelst, seger. Liten refill i den annars efter inatt tömda plånboken.

Sharks: Kvällens andra match där vi hade marginalerna emot oss.
Första perioden spelades av, mållös. I andra tog Boston ledningen med 1-0. Efter inte alltför länge kvitterade Sharks till 1-1 och detta resultatet skulle alltså stå sig tills overtime. Här slutar "vårt" spel för oss som lirat rakt, mao blev det kryss. I OT förlorade Sharks, vilket jag kan tycka är rätt dåligt. Statistiken talade för Sharks, med 42 skott på mål mot Bostons 31. Många chanser för sharks, men man lyckades inte trycka in den.

Sammanfattning av kvällen:

Dåligt. Marginalerna hade jag inte med mig, och min "guldklimp" visade sig vara rent ut sagt, skit. Hursomhelst återvänder med rekar till nattens nhl i eftermiddag.

NHL statistik: 1/4 ( )
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 10:07   #18
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Turtle angående Penguins, tror Oilers hade 6-0 i PP i första perioden. Blir lätt missvisande då.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 13:32   #19
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Turtle angående Penguins, tror Oilers hade 6-0 i PP i första perioden. Blir lätt missvisande då.
det stämmer nog, är inte hundra på siffrorna men oilers hade ett gäng PPn, ja. Detta ser jag dock som synonymt med att "låta dem ta överhanden", men jag förstår din poäng. Tack för upplysningen.
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td