Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-09, 20:01   #46
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ilar24 Visa inlägg
Nog för att 3 av matcherna har gått över 2,5 i första perioden så tror inte det är något fel på linan inte.
Ja, för alla andra bolagen har ju satt linan fel...

Odds Portal: Hockey NHL Philadelphia Flyers - Chicago Blackhawks Betting Odds
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-09, 20:47   #47
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

En av anledningarna till att Chicago kunde dominera var just att de som hemmalag fick chansen att alltid göra bytena efter Philadelphia vilket betydde att Teows kunde undkomma Prongers bevakning och fick mycket fritt spelrum. Det var han som fick fart på Hawks i förstaperioden i förra matchen, men med en Pronger i hasorna har han inte glänst direkt.

Tror på en mycket tät sammandrabbning idag, men jag vågar inte sia om något resultat utan kommer avnjuta matchen med ett par kalla och invänta lite live-möjligheter.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-09, 21:33   #48
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

u2,5 1st blev just voidat av nordic som det spekulerats kring så va det en "missprint".
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-09, 21:54   #49
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har kört Phi -1.5 till 3.50. Spela live kan man ju glömma. Ö 50 måste man sova vid 23. Det kommer nog ett valförslag om det
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-09, 22:14   #50
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 7
Standard

Philly -1,5 aldrig detta blir en tight match under 5,5 mkt bra spel anser jag! eller hawks i OT


HOSSA kan inte bränna tre Stanley Cup Finaler 3 år i rad imposible
ROSSE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-09, 22:57   #51
 
snickarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 118
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Tror på en mycket tät sammandrabbning idag, men jag vågar inte sia om något resultat utan kommer avnjuta matchen med ett par kalla och invänta lite live-möjligheter.
ja vissa har det gött, den som ändå inte hade nått att göra imorn . får bli nyktert då man har tider o passa imorn!
snickarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-10, 01:35   #52
 
Ilar24s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 200
Sharp$: 395
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Ja, för alla andra bolagen har ju satt linan fel...

Odds Portal: Hockey NHL Philadelphia Flyers - Chicago Blackhawks Betting Odds
Okej hade fel fast med tanke på statistiken borde under 2,5 varit över 2ggr
Ilar24 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td