Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-15, 23:09   #1
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

NHL Gambler 16/1 Toronto MoneyLine @ 3.28


6-1 Förlust....


NHL Stats 35/56





Allt jag kan skriva är att erkänna att jag är sämst på att reka för dagen

MEN jag vägrar ge upp och kommer att försöka hitta den rätta vägen igen....men nu är det slut på rekade matcher som slutar som förluster med 7-1 , 4-0 , 6-1..

Senast redigerad av NHL Gambler den 2010-01-16 klockan 10:14.
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 23:19   #2
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Maste ga emot dig har, Toronto vann pa ett mkt bra satt natten som var, kollade hela matchen, dock var Flyers under all kritik och verkade som om dom "hittat" tillbaka till sin usla form dom hade i december manad da ingeting fungerade...

Washington ger inte bort mkt gratis och nar de moter ett lag som ar USLA i boxplay hade kring 50% fore Flyers matchen, sa raknar jag kallt med minst ett par pp mal ifran Washington, detta vinner dom med minst 3-4 puckar...

Mitt roliga drag blir istallet Calgary vs Nashville 2a ml 2.30
Nashville gar sallan mallosa ifran en match och inte heller i denna, Calgary daremot har fruktansvart svart med malskyttet och en liten samre form. Iginla och Jokinen gor en del poang men inte tillrackligt i denna match...

Washington hcp -1,5 2 ggr degen samt Nashville 2a ml 2.30 blir mina spel, jag lagger 5 Units pa bada. Uppdaterar min bok imorgon da jag inte hinner nu, (hinner bara kolla vad NHL Gambler rekar)

Lycka till med spelen inatt!!!
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 23:23   #3
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Får hålla med Kiwid10. Även fast allt kan hända i NHL, lika bra att köra på alla högoddsare så går man säkert vinst!

Förresten bara jag som märkte att 10/12 matchen gick UNDER linan igår natt!!! Helt sjukt! Bara 2 matcher över 5.5 mål
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 23:24   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 829
Standard

Ta inte illa upp, men detta är väl inte mycket till rek egentligen? Mer ett spelförslag. Jag förutsätter att du vet vad du sysslar med och har en bra motivering till varför du spelar spelet, varför inte skriva ut det då? Speciellt eftersom det har gått lite knackigt för dig på slutet. Känns som att folk tröttnar (iaf jag) på att rygga dina spel om man inte får mer motivation än en KO-smiley. Som sagt, ta inte illa upp men detta är mina åsikter.

För lite information för att jag ska rygga i alla fall, men lycka till!
Ryssfemman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 23:32   #5
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ryssfemman Visa inlägg
Ta inte illa upp, men detta är väl inte mycket till rek egentligen? Mer ett spelförslag. Jag förutsätter att du vet vad du sysslar med och har en bra motivering till varför du spelar spelet, varför inte skriva ut det då? Speciellt eftersom det har gått lite knackigt för dig på slutet. Känns som att folk tröttnar (iaf jag) på att rygga dina spel om man inte får mer motivation än en KO-smiley. Som sagt, ta inte illa upp men detta är mina åsikter.

För lite information för att jag ska rygga i alla fall, men lycka till!

All respekt Ryssen!
Förstår va du menar..och tar det inte som kritik

MEN : " Toronto torskar inte 3 av 3 matcher borta mot Washington ..
"Ser det som att dom vinner 1 av 3 och då är 3,28 ML spelbar till en liten insats"

Läser man det jag skrev ovan så behövs ingen motivering....då jag går på statistiken i denna match... Trodde att man skulle förstå det?! (Skriver även spelas med en liten insats)

Dom som tröttnar behöver inte rygga heller



Lycka till nu!
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 23:34   #6
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kiwid10 Visa inlägg
Maste ga emot dig har, Toronto vann pa ett mkt bra satt natten som var, kollade hela matchen, dock var Flyers under all kritik och verkade som om dom "hittat" tillbaka till sin usla form dom hade i december manad da ingeting fungerade...

Washington ger inte bort mkt gratis och nar de moter ett lag som ar USLA i boxplay hade kring 50% fore Flyers matchen, sa raknar jag kallt med minst ett par pp mal ifran Washington, detta vinner dom med minst 3-4 puckar...

Mitt roliga drag blir istallet Calgary vs Nashville 2a ml 2.30
Nashville gar sallan mallosa ifran en match och inte heller i denna, Calgary daremot har fruktansvart svart med malskyttet och en liten samre form. Iginla och Jokinen gor en del poang men inte tillrackligt i denna match...

Washington hcp -1,5 2 ggr degen samt Nashville 2a ml 2.30 blir mina spel, jag lagger 5 Units pa bada. Uppdaterar min bok imorgon da jag inte hinner nu, (hinner bara kolla vad NHL Gambler rekar)

Lycka till med spelen inatt!!!

Har faktiskt spelat Nashvillle ML
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 00:43   #7
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

2-0 Caps..... Går o lägger mig nu



Vill vakna upp med att Toronto mirakel vänder matchen till en vinst borta mot Washington efter 2-0 underläge




Godnatt spelvänner
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 02:52   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler Visa inlägg
2-0 Caps..... Går o lägger mig nu



Vill vakna upp med att Toronto mirakel vänder matchen till en vinst borta mot Washington efter 2-0 underläge




Godnatt spelvänner
Du har inte rekat så bra på sistone....

Washington vann 6-1... Varför kör du med toronto? Toronto faktiskt är duktig på att bråka å få massa utvisningar i onödan *känt* plus bortaplan mot Washington.... OJOJ.
Och du spelar på toronto mot Washington... Inte så bra...

Men annars tkr ja du har gjort bra jobb.

Levin, din spelvän
Levin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 03:01   #9
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 0
Standard

De går tungt nu NHLGamblern... bara jobba sig ur krisen, och inte hoppas att du slösade bort vinsterna från de tidigare matcherna, för nu lär du behöva dom...

En fråga bara, varför skriver du i början av dina rekar NHL gambler när de står under vem som gjort reken?
Furre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 05:25   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 10
Sharp$: 117
Standard

35/56 :/ oj oj vilken hemsk avslutning du har haft. Kommer ihåg när du satte typ 22/25 i början, kanske hade du extremt tur då? Låt inte den framgågen stiga dig över huvudet. Känns som om du är ute efter att hitta dom där otippade vinnarna nu på slutet. Visst NHL kan vara lotto och att inte spela på favoriterna kan ju gå in ibland.
kimpen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 10:09   #11
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kimpen Visa inlägg
35/56 :/ oj oj vilken hemsk avslutning du har haft. Kommer ihåg när du satte typ 22/25 i början, kanske hade du extremt tur då? Låt inte den framgågen stiga dig över huvudet. Känns som om du är ute efter att hitta dom där otippade vinnarna nu på slutet. Visst NHL kan vara lotto och att inte spela på favoriterna kan ju gå in ibland.


Hej kimpen! Jag var 29/32 och sen började att rasa!
Givetvis var det en del flyt med lite resultat men samtidigt så pressade jag inte fram matcher och 29/32 går inte att förklara som tur...

Kanske har jag försökt pressa fram "underdogsen" eller att jag inte fokuserar och läser på som jag gjorde under Januari

Lovar mig själv nu att jag ska fokusera och försöka vakna till ...
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 10:15   #12
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Levin Visa inlägg
Du har inte rekat så bra på sistone....

Washington vann 6-1... Varför kör du med toronto? Toronto faktiskt är duktig på att bråka å få massa utvisningar i onödan *känt* plus bortaplan mot Washington.... OJOJ.
Och du spelar på toronto mot Washington... Inte så bra...

Men annars tkr ja du har gjort bra jobb.

Levin, din spelvän
Kan bara hålla med dig vännen !

Har varit usel under hela Januari ....
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 12:42   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler Visa inlägg
Kan bara hålla med dig vännen !

Har varit usel under hela Januari ....
Äh! Nu får du bara rycka upp och dra i kragen och börja om å tänk som du har fortfarande 22/25 då
Ibland har vi upp och ner. Jag kommer nog följa dina rekarförslag.

HEHE.. God helg.
Levin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td