Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-20, 08:57   #1
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Hallsberg
Inlägg: 190
Sharp$: 241
Standard

Dagens Hockey 20/8


Hallå, här kan vi posta lite tankar om dagens hockey. Har sett väldigt mycket prat om all hockey i Apekatts dagbok, vill kunna ha den här i stället så att man inte behöver spamma ner hans

Go ahead!
muRum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 08:59   #2
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Hallsberg
Inlägg: 190
Sharp$: 241
Standard

Bara för att skriva lite mer här så undrar jag vad ni andra har för tankar kring dagens matcher.

Ser att Leksand-Brynäs står i 4.40 på ett x @ Betway. Känns som ett alldeles för högt odds då lagen är ganska jämna.

Andras tankar? Har ni mycket info kring lagen, har kollat runt lite, men hittar inte mycket om skador, bara att leksand får tillbaka Stefan Erkgärds som fick en liten skada vid en bentackling mot Timrå.
muRum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 09:09   #3
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Brynäs borde vinna om de inte har ett alldeles för stort huvud efter segern mot Mora.
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 09:21   #4
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Hallsberg
Inlägg: 190
Sharp$: 241
Standard

Läste litegrann om att Leksand övertygade mot Timrå.. Vet inte riktigt om hur laget såg ut hos Timrå då. Avstår spel om jag inte hör någonting annat! Vore skönt att hitta lite tok odds som kan ske ibland. Tycker att betway är ganska mycket ute och cyklar på lite odds då och då, som när bofors stod i 1.75 mot Skövde, då skövde lirade med junior laget/ många skadade i laget.
muRum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 09:23   #5
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Tror jag hoppar alla "vanliga" matcher idag. Fast visst har jag funderat lite på några . Att VF skall förlora borta mot ZSC ger 2.55 på expekt och jag tycker som sagt inte att Frölunda har varit bra hittils i år. Men å andra sidan så har ju laget kvalitéer som få andra lag har....dessutom så står andremålvakten...men det är nog å andra sidan ingen försvagning

Tror att MIF har goda chanser att ta en seger i Salzburg också...men oddset lockar inte hittils.

LHC till 2.60 känns rätt lockande också faktiskt. Mannheim hade rätt tur som lyckades vinna i mot DIF. DIF ägde hela första delen av matchen och hade 4-5 lägen i pp(ett 5-3 bland annat), hade DIF gjort första målet är jag rätt övertygad om att de hade vunnit den matchen. LHC har betydligt vassare forwards och kommer att göra mål idag, och då har Mannheim problem, men frågan är ju hur stora problem...

Sitter själv mest och väntar på att oddset mellan Hannover och Sönderjyske skall släppas. Typiskt en sån match där bolagen gör fel...
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 09:29   #6
 
pankbanks avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 657
Sharp$: 0

007 ser grönt
Stats: 275 - 366 - 21
ROI: 99.43%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

på SvS har både zurich och frölunda 2.20. på dom andra sajterna är frölunda favorit. 2.55 som mest på zurich hittar jag. precis som du skrev apecat
__________________
007 ser grönt
pankbank är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 09:57   #7
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Bofors - Stjernen 1.65 taget på bwin.
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 10:48   #8
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av apekatt66 Visa inlägg
Bofors - Stjernen 1.65 taget på bwin.
har du någon motivering till detta spel?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 13:55   #9
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
har du någon motivering till detta spel?
Nu är det ju tyvärr för sent.

Men det är tre år sen ett lag ifrån Get-ligan slog ett lag ifrån AS, vilket har ledd till att de knappt möts längre. Bofors gjorde en bra fjolårs säsong, där man under Sam Hallams(ja han heter så ) ledning gick till playoff. även om man har förlorat två viktiga kuggar(Lundh och Blomqvist) till ES, så har man den viktigaste kuggen kvar...nämligen Sam Hallam. Man har dessutom fyllt på med rätt bra värvningar även om de är av en annan karaktär än vad man förlora. Man har bland annat värvat just stjernens bästa spelare Daniel Wessner.

Stjernen ifrån Fredrikstad har som vanligt grova ekonomiska problem...och får klara sig på de som AS eller toppklubbarna i Norge inte vill ha. Man har tappat två enormt viktiga kuggar i Myrvold och Wessner. Bland backarna så är det i princip bara två stycken som är har överlevt målbrottet än...

Bofors vann som vi alla vet på det här forumet sin första match undertiden Stjernen blev totalt överkörda av ett annat norskt lag i sin första. Nej det här skall Bofors vinna ganska enkelt en normal dag.
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 16:53   #10
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av apekatt66 Visa inlägg
Sitter själv mest och väntar på att oddset mellan Hannover och Sönderjyske skall släppas. Typiskt en sån match där bolagen gör fel...

Släppt nu till 1.80, 0.10 över vad jag tyckte va "de riktiga". Så för liten marginal.
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 20:53   #11
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av apekatt66 Visa inlägg
Tror jag hoppar alla "vanliga" matcher idag. Fast visst har jag funderat lite på några . Att VF skall förlora borta mot ZSC ger 2.55 på expekt och jag tycker som sagt inte att Frölunda har varit bra hittils i år. Men å andra sidan så har ju laget kvalitéer som få andra lag har....dessutom så står andremålvakten...men det är nog å andra sidan ingen försvagning

Tror att MIF har goda chanser att ta en seger i Salzburg också...men oddset lockar inte hittils.

LHC till 2.60 känns rätt lockande också faktiskt. Mannheim hade rätt tur som lyckades vinna i mot DIF. DIF ägde hela första delen av matchen och hade 4-5 lägen i pp(ett 5-3 bland annat), hade DIF gjort första målet är jag rätt övertygad om att de hade vunnit den matchen. LHC har betydligt vassare forwards och kommer att göra mål idag, och då har Mannheim problem, men frågan är ju hur stora problem...
3 kryss blev det där ja..tur att jag inte lira på någon av de iaf
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-21, 09:36   #12
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Hallsberg
Inlägg: 190
Sharp$: 241
Standard

Jadu. Varför spelade jag inte som min röst sa. X i Leksand - Brynäs till 4.40.
muRum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td