Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-10, 11:25   #1
Wej
 
Wejs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Småland
Inlägg: 121
Sharp$: 264


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Division 1 10/10


Finns det några div 1 fantaster här?
Tycker det är lite dåligt med tips/diskussioner om denna liga på sharps.

idag lirar jag
Örnsköldsvik - Hudiskvall 2
Tranås - Skåre 2
Falu - Surahammar 2
Halmstad - Gislaved 2


Hinner inte skriva något utförligt om matcherna. tyvärr

BOL
__________________
Donator till spelbolagen
Wej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-10, 11:29   #2
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

läste precis i chatten att apekatt gillar gislaved idag
citat:
"(12:15:31) apekatt66: Hehe, Halmstad saknar 5-6 man idag n?r de m?ter gislaved i Div1F. Bland annat n?stb?ste po?ngmakaren. Lagen m?tes p? f?rs?songen och d? vann gislaved i halmstad med 4-0..."

2,40 nordic kanske är nöten.
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-10, 11:31   #3
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

och jag ryggade sir_lindh som själv spelar i ett lag

Ogiltigt spel-ID: 112662




https://www.sharps.se/forums/67021-post163.html

Citat:
Väsby - Wings @ 1.74 4u

Wings har efter en lite tveksam inledning nu fått maskinen och gått riktigt bra den sista tiden. Trots att man bara vann med 3-2 senast mot Vallentuna tror jag inte att man ska ha några problem i detta möte. I förra matchen spelade man riktigt uselt och inställningen var inte på topp, till denna match kommer man höja sig flera snäpp.

Väsby är inte längre ett topplag som man tidigare kunde räknas till. På de senaste tre matcherna har man tagit en seger, det var en knapp seger mot Järfälla som inte direkt har varit glödheta. Mot ett tungt lag som Wings bör man inte ha något att hämta även om man brukar spela hyfsat på hemmaplan. Jag tror att Väsbys backar kommer få stora problem med Wings fartfyllda och tunga spel.

Det finns även två andra spel som jag finner lite intressanta idag, det är Botkyrka - Nynäs samt Järfälla - Vallentuna. Dessa kommer jag inte att skriva något mer om eller föra in i spreadsheetet utan jag ser det bara som två speltips.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-10, 11:39   #4
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
läste precis i chatten att apekatt gillar gislaved idag
citat:
"(12:15:31) apekatt66: Hehe, Halmstad saknar 5-6 man idag n?r de m?ter gislaved i Div1F. Bland annat n?stb?ste po?ngmakaren. Lagen m?tes p? f?rs?songen och d? vann gislaved i halmstad med 4-0..."

2,40 nordic kanske är nöten.
http://halmstadhockey.se/

Har tagit den på grund ut av att oddset känns för högt med den infon som finns. Henrik Reis är dessutom grymt viktig för Halmstad och saknas idag...

Känns som ett bra spel men som vanligt är jag rätt nervös....men bara att hålla tummarna. Har dessutom Hudiksvall(som jag tog redan i torsdags) och Wings matchen eftersom sirlindh tog den. Tycker dessutom att Väsby har varit överskattade de senaste åren...
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-10, 11:42   #5
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Gislaved (incl OT&PS) 1.96 @ Betsson får sig då en släng. Samt Wings rak 1.75 @ Bwin. Hudiksvall rak 1.60 @ Betsson har även testats.

Tack för fina tankar alla.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-10, 12:45   #6
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Har en känsla av att Karlskrona vinner borta i mot Nybro. Man är bättre på varje position och har riktigt bra spets framåt, dessutom har man imponerat i de svåra matcherna hittills. Visst lär man förlora en del matcher nu under säsongen när man underskattar de andra lagen, men idag lär man vara heltända i och med att de möter de andra favoriterna. Ser man till pappret så är Karlskrona minst en klass över Nybro...

Karlskrona har 5 raka segrar innan den här matchen undertiden Nybro har lite halvdåliga i sina 3 sista. 2.30 känns rätt bra på tvåan...

Någon som har tankar?
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-10, 13:50   #7
 
Swzzis avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 31
Sharp$: 302


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ryggar Gislaved till 2.40(Nordic) som verkar bli dagens NÖT!
__________________
De gäller att ha känsla för feeling
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Swzzi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-10, 17:16   #8
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Plus iaf...men skräp med Gislaved.
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td