Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-11, 07:30   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NHL 11/10


PIT Penguins @ NJ Devils

ANA Ducks @ STL Blues
CHI Blackhawks @ BUF Sabres

COL Avalanche @ PHL Flyers
OTT Senators @ WAS Capitals

FLA Panthers @ VAN Canucks

NY Rangers @ NY Islanders

Spontant känns Rangers väldigt hett, kanon premiär och har fått in lite secondary scoring i Stepan (hat trick i sin debut!) samtidigt som Islanders förlorade Tavares till hjärnskakning och deras stackars coach måste ju förbanna sin otur efter att ha tappat Tavares, Streit och Kyle Okposo. Vem ska nu dra det stora offensiva lasset?

Bet365 har inte ens kommit ut med ett odds än trots att matchen spelas klockan 7 eller 8 svensk tid.

Sen gillar jag Nucks+Caps i en favoritdubbel och kvicka Avs till 2.35 ML mot Flyers.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-11, 07:33   #2
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Tror Bet365 inväntar Tavares undersökning under morgonen. Är väl inte helt 100% han inte kommer till spel ännu.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-11, 08:08   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Tror Bet365 inväntar Tavares undersökning under morgonen. Är väl inte helt 100% han inte kommer till spel ännu.
Ah, Ok.


Ottawa tog 3/4 vs Washington förra året.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-11, 08:33   #4
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Själv är jag sugen på Blues men måste forska lite mer på den
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-11, 08:44   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

St Louis hemmaspel var väldigt upp å ner förra säsongen, Anaheim är bättre än dem visat hittills.. låter nog bli den matchen, Blues oddset är för lågt i min mening.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-11, 09:01   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

"John Tavares is not expected to be in the lineup for the Islanders when they take on the Rangers on Monday afternoon. While an official diagnosis has not be made public, it seems reasonable to think that at minimum, Tavares would need to be symptom-free for 48 hours before being cleared to play, which would be impossible if he wanted to play on Monday. It’s sounding like the Islanders are optimistic that Tavares won’t miss a significant amount of time, but we’ll know more when we receive an official statement on the situation" - http://www.rotoworld.com/content/inj...aspx?sport=NHL

Enligt mig så är det dumt att chansa med hjärnskakningar, speciellt så tidigt i karriären och känns väldigt troligt att han inte spelar.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-11, 09:35   #7
 
Benders avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 60
Sharp$: 97
Standard

Jag är också på Blues. Hade dom att vinna öppningsmatchen in regulation men de blev OT så det sved lite.
Blues var svajiga i början av säsongen men efter att Davis Payne tog över ser det ut så här:
Alla matcher 23-15-4
Hemma matcher 12-4-2
Obesegrade 7 matcher i rad på hemmaplan.

Om man sen ser på Ducks som har stora problem med defensiven och offensiven tycks inte heller klicka. Ducks har släppt 92 skott på mål under två matcher och släppt in 4 per match.
Detta är deras backpar:
—Brendan Mikkelson, Lubomir Visnovsky

—Paul Mara, Cam Fowler

—Luca Sbisa, Sheldon Brookbank

Ducks borta facit från förra säsongen 14-21-6 och nu redan 2 borta förluster tror dom längtar till hemmapremiären på onsdag

Blues har inga skade porblem förutom Janssen Sobotka och dessa två är ändå 3-4 linesspelare. Största problemet med blues i dagsläget är PP som inte fungerat. Mot philly hade man 1-10. Och så har man Halak i målet som tycks ha hållit sin form från förra säsongen.

Så för mig blir det spel på Blues idag (-0.5) 2.090
Bender är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-11, 10:22   #8
 
Benders avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 60
Sharp$: 97
Standard

Hemma skall vara 12-5-2
Bender är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-11, 10:33   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bender Visa inlägg
Jag är också på Blues. Hade dom att vinna öppningsmatchen in regulation men de blev OT så det sved lite.
Blues var svajiga i början av säsongen men efter att Davis Payne tog över ser det ut så här:
Alla matcher 23-15-4
Hemma matcher 12-4-2
Obesegrade 7 matcher i rad på hemmaplan.

Om man sen ser på Ducks som har stora problem med defensiven och offensiven tycks inte heller klicka. Ducks har släppt 92 skott på mål under två matcher och släppt in 4 per match.
Detta är deras backpar:
—Brendan Mikkelson, Lubomir Visnovsky

—Paul Mara, Cam Fowler

—Luca Sbisa, Sheldon Brookbank

Ducks borta facit från förra säsongen 14-21-6 och nu redan 2 borta förluster tror dom längtar till hemmapremiären på onsdag

Blues har inga skade porblem förutom Janssen Sobotka och dessa två är ändå 3-4 linesspelare. Största problemet med blues i dagsläget är PP som inte fungerat. Mot philly hade man 1-10. Och så har man Halak i målet som tycks ha hållit sin form från förra säsongen.

Så för mig blir det spel på Blues idag (-0.5) 2.090
Spelar Andy Mc så är det ju en stor fördel, men Nikitin (vet inte vart han är rankad av backarna) bröt vristen senast och är definate OUT.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-11, 10:35   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

om man vinner 14 av 41 matcher så vinner man var 3e borta .. just saying, dem vinner det dock inte i försvarszon i vilken dem spenderat för mkt tid än så länge.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-11, 10:49   #11
 
Benders avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 60
Sharp$: 97
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Spelar Andy Mc så är det ju en stor fördel, men Nikitin (vet inte vart han är rankad av backarna) bröt vristen senast och är definate OUT.
McDonald spelar. Nikitin är rookie och rankad som sjunde back enligt mig.

DEFENSE PAIRINGS BLUES:

—Eric Brewer, Roman Polak

—Barret Jackman, Erik Johnson

—Carlo Colaiacovo, Alex Pietrangelo
Bender är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-11, 11:10   #12
 
hultass avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 297
Sharp$: 1500

Hultas Hockey
Stats: 115 - 79 - 6
ROI: 125.76%
Vinstprocent: 59.28%

Standard

Gillar också Blues men det finns bättre spel idag. Ducks är för bra offensivt för att det inte ska smällas in ett par baljer snart och där undrar jag om Blues kan hänga med.

Rangers och Caps är bara två exempel på bättre spel idag.

Men som alltid, lita på din egen magkänsla.
hultas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-11, 11:16   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

<# Rangers are 7-3 in the last 10 meetings.
# Road team is 4-1 in the last 5 meetings.
Rangers are 24-8-1 in the last 33 meetings in New York.

Jag diggar Rangers idag



Caps torskade som sagt 3/4 mot Sens förra året, jag gillar åxå caps att vinna men oddsen lockar inte alls.. Kanske PL med tanke på dem darriga målvakterna och defensiven i Ottawa..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2010-10-11 klockan 11:53. Anledning: fler anledningar till Rangers idag
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-11, 12:15   #14
 
dekishyos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 41
Sharp$: 363
Standard

redan lirat sabres ml

gillar avs, även rangers låter bra efter att ha läst tompas poster, inväntar lina på b365
dekishyo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-11, 12:28   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sidenote: Lilja klar för Ducks
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td