Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-24, 01:56   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 316
Standard

NHL Micke & NHL Gambler


Jag är intresserad av NHL och såg att N Gambler ska skriva ihop med en annan NHL kille.



Här hittade jag texten

Ny Dag – Nya Lag


Kan man få hjälp kanske här inne att flytta tråden till rätt forum?

Så att vi kan diskutera samarbete om det är nåt att följa.





Ska NG svika ????
SoFo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-24, 02:43   #2
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Akta dig för NHL-Micke's Ottawa tips haha.

Har ingen erfarenhet av NHL Gambler, men jag upplever att NHL-Micke kan mycket om NHL fast lita om att tippa. Alltid en bra input men inte någon man ska förlita sig på när det kommer till spel.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-24, 07:29   #3
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

För ett halvår sen så hade jag bra kontakt me NHL Gambler och han va lite inne här och rekade, men sen försvann han en dag och jag vet inte varför. Men han har faktiskt inte så dåliga tips utan brukade sätta det mesta kändes det som.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-24, 08:18   #4
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Kommer i håg när gamblern vart så gott som lynchad på r&k bara för att karln inte skrev tillräckligt tillfredsställande analyser enligt vissa, & då kan ni ha i åtanke att han fullständigt krossade allt motstånd en längre streak (svenska avundsjukan som visade sin fula nuna). Håller med Boone, Nhl Micke kan & skriver mycket matnyttigt på sin blogg men är inte kanske världens bästa tippare alla gånger men med gamblern som side kick vet då jag vart jag kommer att kika in innan jag lägger mina lir.
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-24, 08:35   #5
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Han hade väl en förkrossande statistik i början om jag minns rätt. Typ 38-2 eller något. Men sedan kom förlusterna, en efter en. han hade även en speldagbok här på Sharps tidigare.

https://www.sharps.se/forums/speldagb...2-nhl-gambler/

Sedan försvann han någonstans
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-24, 09:26   #6
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

NHL Gambler hade en insane streak och blev hyllad som gud, saken med honom var väl att han inte heller har speciellt stora kunskaper inom spelteori.

Han motiverade ofta avslag på matcher genom termen "det är en 1x2 match" det vill säga det kan gå hur som helst och då borde ju doggen automatiskt vara övervärderad om den står i t ex 2.50ML eller 3.30 rak.

Utan att veta så tror jag att han är vinnande, men inget utöver det vanliga. Har personligen svårt att lita på en kille som letar vinnare istället för att leta spelvärda odds. Men som sagt, som med alla på RoK är det svårt att få något svart på vitt. Jag kanske är helt ute och cyklar i min subjektvia bedömning. Jag hoppade iaf av i tid när hans tokstreak led mot sitt slut.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-24, 11:03   #7
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 316
Standard

Hmmm intressant.

Så Micke kan hockey? och Gambler spel?


Korrekt uppfattat?
SoFo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-24, 14:19   #8
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Ingen av dom är kanske bäst på spelteori men vem bryr sig? De är väldigt kunniga på nhl och det är huvudsaken. Att gambler inte letar spelvärda odds är helt felaktigt och ren lögn...
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-24, 16:33   #9
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Ingen av dom är kanske bäst på spelteori men vem bryr sig? De är väldigt kunniga på nhl och det är huvudsaken. Att gambler inte letar spelvärda odds är helt felaktigt och ren lögn...
Som jag sa, det är min bedömning och ingen absolut sanning.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-24, 20:50   #10
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 316
Standard

Lite ny info ang NhlMicke&NhlGambler .

The Lethal combination of Know How and Ball Feeling
SoFo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-25, 00:01   #11
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

NHL Gambler fuskade även med statistik, kommer ihåg när han rekade två raka spel och skrev att han även lirade ML personligen. Båda matcherna går till förlängning och han sätter båda ML spelen och trots att de raka spelen var huvudrekarna så räknar han båda rekarna som vunna. Visst hade en bra streak trots att han framställde den som ännu bättre..

Håller förövrigt med RobinD.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-25, 09:51   #12
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: någonstans söder om norr
Inlägg: 1 071
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

NHL Micke&Gambler kan nog vara en vettig kombination tror jag.

Gambler hade en galen streak på R&K, 34-2 tror jag den va eller 32-4 om man går efter det Slurf säger ovan.
Skitsamma vilket egentligen för den raden kommer nog ingen att slå ever, och den är ingen som kan hålla den raden heller såklart.

Blir nog till att hålla ett öga på dom 2 under vintern, men är det någon som verkligen går plus på NHL spelen? Ngn som har SS på NHL som bevisligen går plus?
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-25, 11:18   #13
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
NHL Gambler fuskade även med statistik, kommer ihåg när han rekade två raka spel och skrev att han även lirade ML personligen. Båda matcherna går till förlängning och han sätter båda ML spelen och trots att de raka spelen var huvudrekarna så räknar han båda rekarna som vunna. Visst hade en bra streak trots att han framställde den som ännu bättre..

Håller förövrigt med RobinD.
Just det, det där hade jag tom glömt. Han ändrade ganska ofta i efterhand vad han egentligen spelat.

Inget snack om att han kan NHL, men hans vinststreak blev ju ändå krossad av hans loosingstreak efteråt.

Precis som de flesta andra på RoK så vill jag iaf se svart på vitt innan jag hyllar honom. Han är dock väldigt trevlig.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-25, 11:22   #14
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Just det, det där hade jag tom glömt. Han ändrade ganska ofta i efterhand vad han egentligen spelat.

Inget snack om att han kan NHL, men hans vinststreak blev ju ändå krossad av hans loosingstreak efteråt.

Precis som de flesta andra på RoK så vill jag iaf se svart på vitt innan jag hyllar honom. Han är dock väldigt trevlig.
Du hyllade jvk
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-25, 11:25   #15
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Du hyllade jvk
Japp, för jag har gått bra plus på killen innan han började blogga på RoK. Men tyvärr så är nog inte mjölet i hans påse helt rent heller. Tror det är något epidemi som sprids bland alla RoK:are.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td