Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-17, 22:43   #1
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

18/1 17.00 Lokomotiv Yaroslavl - CSKA Moskva


Lokomotiv Yaroslavl - CSKA Moskva
Under 5.5 @ 1.73[Betfair]


Vi kan börja med inbördes möten.
- Lagen har spelat mot varandra en gång tidigare iår. Då gick den under linan och blev 2-1 till CSKA efter straffar. Den matchen spelades i Moskva.
- De 9 senaste mötena mellan lagen har gått under linan.
- 5 av 6 senaste matcherna i Yaroslavl har gått under.
- 14 av de 16 senaste mötena totalt har gått under.

Så tar vi en titt på hemmalaget Lokomotiv. De är ett lag som det är oerhör svårt att göra mål mot. I deras egen borg släpper de sällan in mer än två mål.
- 9 av Lokomotivs senaste hemmamatcher har gått under linan.
- Under de 10 senaste hemmamatcher har det varit ett målsnitt på 3,8 mål/match.
- Totalt sett över hela säsongen har man ett målsnitt på 5.0 mål/match på hemmaplan.
- Lokomotiv gör i snitt 3,4 mål framåt och släpper i snitt in 1,6 mål/hemmamatch.

Bortalaget CSKA är ett ganska målsnålt gäng det med. Man bygger mkt av sitt bortaspel på ett tight styrspel och omställningsförsök.
- 8 av CSKA's senaste 10 bortamatcher har gått under linan.
- Senaste 10 bortamatcherna har ett målsnitt på 4,6mål/match.
- Totalt sett över hela säsongen så gör CSKA 2,3 mål framåt och släpper in 2,2 mål i snitt per bortamatch.

Jag har svårt att se att CSKA skulle lyckas göra mer än två mål denna bortamatch. Frågan är då om Lokomotiv mäktar med att göra mer än 3?
Då jag inte vet vilka målvakter lagen kommer ställa in imorgon så känner jag mig inte lika säker på denna som jag gjorde på underspelet i Almtunamatchen. Men tycker absolut det finns värde i oddset på 1.73 och spelar själv 5units på denna.
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-17, 23:29   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 0
Standard

Bra analys! Väntar med att rygga tills imorgon, ifall målvaktsfrågan kanske blir besvarad, men det verkar som ett ytterst intressant bet.
Mare Nostrum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 11:37   #3
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Återkom gärna om du får reda på vilka håller i spadarna. Är sugen på att rygga.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 15:38   #4
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Ser ut som om bada andra malisarna skall sta.
Gaydochenko kommer sta for lokomotiv han har en raddnigsprocent pa 92.2 och statt 15 matcher 8 vinster 6 forluster (har nog blivit in eller utbytt i ngn.)

For CSKA star Nolan Schaefer med en raddninsprocent pa 88.9% over 19 matcher med 6 vinster 9 forluster (samma har, ngn match de ej raknat in.)

Jag lagger mitt X2 spel istallet till 2 ggr
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 15:40   #5
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Skriver från mobilen nu, så blir dålig svenska. Hursomhelst så har jag ej lyckats hitta vilka målvakter som startar ikväll. I lokomotivs fall anser jag att det ej spelar någon roll då man har två bra målvakter med lysande stats. Däremot i cska är de lite större skillnad på målvakterna, vilket gör att de har betydelse för underspelet. Så, väljer ni att rygga rekomenderar jag låg insats.
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 15:46   #6
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kiwid10 Visa inlägg
Ser ut som om bada andra malisarna skall sta.
Gaydochenko kommer sta for lokomotiv han har en raddnigsprocent pa 92.2 och statt 15 matcher 8 vinster 6 forluster (har nog blivit in eller utbytt i ngn.)

For CSKA star Nolan Schaefer med en raddninsprocent pa 88.9% over 19 matcher med 6 vinster 9 forluster (samma har, ngn match de ej raknat in.)

Jag lagger mitt X2 spel istallet till 2 ggr
Där ser man. Där kom ett svar medans jag skrev. Står Nolan för cska så påverkar det troligen underspelet negativt. Nolan är egentligen av hög klass, men har haft det svårt med de större rinkarna och inte riktigt blivit den import som cska hoppats på.
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 21:37   #7
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Blev tillslut 1-6 och underspelet missades med två mål.
Att CSKA skulle lyckas göra hela 6 mål borta mot Lokomotiv fanns inte ens i min vildaste fantasi..
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td