Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-18, 11:53   #1
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

18/01-10 KHL dags och fortsattningen pa en fin natt!!??


Efter att ha satt NHL spelen inatt med hcp -1,5 pa Capitals vs Flyers och raka 1a pa Rangers vs Montreal, sa hoppas jag att dagens utbud i KHL kan ge mig/oss fortsatt utdelning.

Spelstopp 13.00
Metallurg Novokuzntetsk vs Avangard Omsk 2a 1.80 Unibet 4 Units
Stor skillnad pa oddsen da Expekt ger 1,65 pa 2an,
Jag maste syna detta oddset pa Unibet, detta ar en back to back match och for 3 dagar sedan vann Avangard med 4-2 pa hemmaplan efter en ganska saker seger. Avangard har spelat upp sig pa slutet och da Jagr i forsta, han har producerat en hel del poang bla 2+1 i senaste matchen. Annars har han blivit (varit de senaste 3-5 aren) en spelare som egentligen inte ar sugen pa hockey utan lyfter STORA pengar i mitt tycke, han blixtrar till nar han kanner for det och nar det borjar galla ngt...Hemmalaget har 3 segrar pa senaste 10 matcherna och de har det rejalt tungt i botten av tabellen...Normalt hade jag inte spelat denna men till 1,80 sa synar jag oddset till 4 Units
Lite kryssvarning men vi kor...

Spelstopp 14.00
Sibir Novosibirsk vs Salavat UFA 2a 1.58 Unibet 6 units
Ja vad sager man, Sibir hade 8a!! raka forluster innan man lyckades vanda trenden och vinna senast hemma vs Amur som jag da rekade, de vann ENBART tack vare alla pp bla 3st!! 5 vs 3 lagen..
Salavat har torskat 3 raka och ar inte nojda med det, dettar ar en match som de kan bounca back rejalt pa och vinner enkelt. Oddset ar i lagsta laget, men hade bestamt att spela ner till 1,50 sa kanner att jag plockar lite gratispoang/pengar. Kanske kan Mika Hannula fa vara med om sin forsta vinst med laget...

Spelstopp 15.00
Lada Togliatti vs Severstal Cherepovec 1a 2.50 Expekt 3 units
2 lag som ligger pa nionde plats och precis utanfor slutspel, aven om Lada har 8 poang mindre an Severstal sa ar de BARA 1 poang ifran 8e platsen. Severstal daremot spelar i den tuffare konferensen och har 5 poang upp..
Tycker att Lada fortsatter att imponera aven om segrarna uteblir, de forlorade med 1-2 senast hemma vs SKA Petersburg efter att ha slappt in 1-2 pucken med 6 minuter kvar av matchen och lite sa har de haft det nu pa sistone..Severstal fick 1-1 borta vs AK Bars Kazan senast och far vara nojda med 1 poang, de har haft ett tufft schema med motstand utav topplagen.
Bada lagen ha jambordiga pp samt pk %.
vad jag hoppas pa i denna match ar att da Lada inte alls drar pa sig sa manga utv sa kanske de kan avgora i specialteam och att deras hemmapublik far igang dom rejalt.
Jamn match kommer detta att bli, Severstal ar det battre laget men hoppas att de borjar kanna det FOR jobbigt nar de tappar mark till slutspels platsen...

Spelstopp 17.30
Spartak Moscow vs Torpedo N. Novgorad 2a 3.30 Unibet 2 Units X2 1.90 Unibet 2 Units
Rekade Torpedo forra matchen men de gick da mallsoa ifran banan, men jag maste testa detta odds da de har ett fruktat pp och Spartak drar pa sig i snitt 16 minuter per match att jamforas med Torpedos 13 min. Ett par pp extra kan avgora och da Spartak varken har ngt imponerande pp eller pk sa testar jag 2an till 3.30 och garderar med ett X2 spel.

Spelstopp 18.00
Dinamo Minsk vs Traktor Chejablinsk 1a 1.85 Expekt 4 Units
Bada lagen har ungefar samma poang men skillnaden ar att Traktor ligger pa en slutspelsplats vilket D. Minsk ar en bra bit ifran lite forvanande med tanke pa vilken trupp de har. de kan ta sig till slutspel men da MASTE de vinna dessa matcher!! De vann sakert hemma senast med 4-0 vs svarspelade Yekaterinburg och de tar en seger aven i denna match. Traktor drar pa sig klart mest utv i ligan (da bortser jag ifran Vityaz boxnings sallskap som har nastan dubbelt sa mkt som Traktor ) Tyvarr har inte D. Minsk alltfor bra pp men kommer de fa 10 pp chanser satter de sakert 1-2 mal och det kan racka...

Manga matcher idag som ser "enkla" ut och darfor lite svart att hitta ngt guldkorn, men Testar Torpedo och Lada till fina odds men haller nere instatserna, Kanns som om D Minsk matchen avgor om det blir pluss eller inte beror ju iofs lite pa de chansmatcherna jag lagt spel pa.
men har sjalvfortroende efter att gatt bra pa slutet.

D Riga vs Magnitogorsk 2a 1.80 missade den lite tror pa en mkt bra 2a har..
Neftehimik vs SKA Petersburg hemmalaget svek i senaste matchen da de tappade 3-1 ledning i sista perioden till 3-4 och darfor avstar jag denna, men en 2a till ggr pengarna lockar.
Jag varnade for CSKA forra matchen och fick ratt, tror de kan skralla i denna ocksa X2 till 2 ggr pengarna...

Lycka till med era spel idag!!!
__________________
Remember what matter's.....

Senast redigerad av Kiwid10 den 2010-01-18 klockan 12:30.
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 12:59   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 120
Sharp$: 1180


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ryggar allt rakt av. Omsk har jag en annan uppfattning om än dig då jag såg hela deras match senast, men eftersom spelstoppet redan är passerat liksom 1a perioden så spelar det ingen roll.

BOL
Freee123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 13:58   #3
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Som jag forutspadde sa Ar forsta matchen riktigt jamn, Omsk har kvitterat 2 ggr och i den 13e minuten i sista perioden sa blev Jagr hockeysugen och gor 2-3 malet...Hoppas att de haller matchen ut nu. Salavat leder med 1-2 i borjan av andra..

2-3 vinst for Avangard Omsk och tack Jagr far jag val saga....
Salavat med sin mediokra form kampar vs Sibir, 2-2 nu...De har dragit pa sig lite val manga utv och det har Sibir utnyttjat ett pp mal och ett direkt nar de blivit fullt lag..men ca halva matchen kvar och hoppas de haller fokus och far in en 3e puck innan 3e perioden
__________________
Remember what matter's.....

Senast redigerad av Kiwid10 den 2010-01-18 klockan 14:10.
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 14:05   #4
 
Betongbarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne!
Inlägg: 486
Sharp$: -1
Standard

Och så blev det 2-2 för salavat...

ledning
kvittera
ledning
kvittera

RYCK NU!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 14:18   #5
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Hehe ber man snallt sa brukar det kunna losa sig, Thoresen gor 2-3 i sista minuten utav andra perioden..

2-4 Till Sulavat direkt i tredje perioden och ser ut som om Hannula far vara med om sin forsta vinst efter comebacken i KHL, vilket gladjer oss (att Sulavat vinner)

Till och med sa att det ar han som gor 2-4 malet i pp
Salavat drar pa sig 2 st utv i rad nu pa slutet de klarar av forsta iaf, mindre an 2 minuter kvar nu ocksa...
2-4 Slut och 2 av 2 matcher korrekta, (inga hojdar odds men andock..)


Lada Togliatti vs Severstal Cherepovec har precis borjat och onskar en bra start aven i denna match...
De drar tyvarr pa sig 2 st utv och far spela 3 vs 5 i ca minuten....
Hehe, 1-0 i forsta minuten kan man val inte klaga pa..
__________________
Remember what matter's.....

Senast redigerad av Kiwid10 den 2010-01-18 klockan 15:14.
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 15:17   #6
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lada börjar bra, 1-0!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 15:22   #7
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Lada börjar bra, 1-0!
De har haft en tendens att borja matcherna bra, hoppas de kan halla hela matchen ut denna gang...
1-1 kom nu ocksa....men hela matchen kvar och hade val inte raknat med en 1-0 seger sa helt i sin ordning
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 16:04   #8
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ajaj, 1-2 nu......1-3, kan den matchen hälsas hem, hoppas nästa går lite bättre....
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 17:11   #9
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Tyvarr sa aker Lada pa en tung forlust och tror att jag overskattade dom, men som jag skrev i reken sa ar Severstal det battre laget. Reken var dalig och ber om ursakt for den...Missnojd och en sadan rek man kanner pa sig efterhand att man kanske skulle undvikit. (latta att saga nu nar matchen ar slut men hade tyckt samma sak om de vunnit.)
Man far lara sig hoppas jag...
Andra matcher som spelas nu:

Lokomotiv vs CSKA 1-4!!! i andra perioden, jag varnade och spelade sjalv X2 till 2 ggr

Neftehimik vs SKA Petersburg 2-3 3e perioden (spelat en 2a.)

Spartak Moscow vs Torpedo 2-2 forsta per slut. X2 samt 2an spelade, Torpedo ledde men Torpedo har fatt ett par pp och hoppas det kommer flera, ser ut att kunna bli mkt mal i denna match...de far ett pp och Brendle gor mal direkt i andra
__________________
Remember what matter's.....

Senast redigerad av Kiwid10 den 2010-01-18 klockan 17:38.
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 19:24   #10
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Den som foljde rekarna idag gick -0,52 Units back la man till mina halvrekar/ideer sa plussade man beroende pa hur hart man spelade CSKA som vann med 1-6 pa bortaplan, samt ST Petersburg som vann emd 5-6 bada spelen gav 2 ggr pengarna, CSKA var ju en X2 match.
Magnitogorsk ligger under med 3-2 infor sista perioden och hoppas pa en vandning dar
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td