Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-02, 18:16   #1
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

2010-11-02 Wilds - Sharks (NHL)


Datum: 2010-11-02
Tid: 01:00
Sport: Ishockey
Land: USA
Liga: NHL
Match: Wilds - Sharks

Spel: Sharks
Insats:
Odds: 1.79-1.77
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Minnesota WILDS vs San Jose SHARKS:

Ska erkänna direkt att jag gillar Wilds när dom spelar hemma eftersom dom alltid ger deras publiken 100% i nästan varje hemmamatch.. Nu kommer dock stora och starka Sharks på besök och då måste man överprestera för att vinna , problemet är att San Jose är ett lag som spelar med hjärnan och har bra disciplin!

San Jose hade lite problem med att hitta rytmen i spelet efter Europa-turnen och förlorade flera hemmamatcher på rad… Nu har dock Thornton,Heatly och Marleu fått upp farten och inställningen och det gör att övriga spelare höjer sig oxå och när Sharks spelar med en 100% inställning och för varandra i laget så finns det inte många lag i Världen som kan slå dom.. Räknar här med att Sharks spelar med hjärnan först och främst och låter Wilds öppna upp sig sakta med säkert under matchen i defensiven för att hitta luckorna som dom kan utnyttja för att vinna denna svåra bortmatch! Inga skador hos gästerna medans Minnesota dras fortfarande med lite skador på spelare..


Tror på : Sharks och UNDER 5,5

Ibland så dyker det upp sen info och då rödmarkerar jag texten inne i bloggen så att ni kan se det...


www.nhlgambler.wordpress.com/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+1), mazzy (+1)
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 18:29   #2
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Tack så mycket!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 18:33   #3
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Tack så mycket!
Gjorde jag rätt nu?


Ni är sköna Sharps Men ni måste låta Baggio va ifred
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 18:36   #4
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler Visa inlägg
Gjorde jag rätt nu?


Ni är sköna Sharps Men ni måste låta Baggio va ifred
Tack för spelet, hade det redan sedan WD släppt. Men bra när flera är på samma.

Baggio däremot får vad han förtjänar.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 18:55   #5
 
GianniAgnellis avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: allt är relativt
Inlägg: 149
Sharp$: 565

italia
Stats: 45 - 46 - 8
ROI: 110.30%
Vinstprocent: 49.45%

Standard

Skönt att du också är på Sharks. Har redan spelat dom pga WD men blev orolig när Qirren spelade emot då det verkar vars omöjligt att vinna mot honom då man sitter på en favorit mot hans dog. Men den här gången vinner vi. Tack för reken, BOL!
__________________
gentile i chatten

"Le Bron James ska möta sitt gamla lag ifrån new york på madison square guarden. Men eftersom du inte är särskillt insatt i basketen så ska jag förklara.." - TheDarkKnight
GianniAgnelli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-02, 19:00   #6
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

Trevligt! =)

Vem är WD?

Nu har jag uppdaterat bloggen med övriga matcher.

Ottawa,Montreal och Oilers.

--------------------------------------------------
WD = Wunderdog

Senast redigerad av NHL Gambler den 2010-11-02 klockan 19:02. Anledning: Oops =)
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td