Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-04, 13:52   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 314
Standard

2010-11-04 Timrå IK - Modo Hockey (Elitserien)


Datum: 2010-11-04
Tid: 19:00
Sport: Ishockey
Land: Sverige
Liga: Elitserien
Match: Timrå IK - Modo Hockey

Spel: Timrå IK
Insats: 700
Odds: 2.10
Bolag: Bwin

Motivering:
Elitserien idag och jag fastnade direkt för matchen som kommer spelas i eon arena ikväll. Timrå tar i mot Modo i det andra länsderbyt för säsongen.

Hemmalaget har spelas otroligt dåligt hemma i eon i år. Ligger sist i hemmatabellen med endast 9 inspelade poäng. Borta har det gått betydligt bättre men spelet under de senaste matcherna har varit klart under deras förmåga och hemmaspelet som varit Timrås starkaste vapen har sviktat.

Modo då... Slog nyss ett fint bottenrekord i att inte göra mål. Efter det vände det och man slog först södertälje borta efter förlängning och Brynäs hemma efter straffar.

Lagen har mötts två gånger denna säsong, först i SCA cupen där vann Timrå stort och sedan i fjällräven center där vann också TIK efter förlängning.

Statistiken säger att på de senaste 8 hemmamatcherna mellan lagen har Timrå vunnit 6. Modo har alltid haft svårt i eon arena och jag tror det kommer få en jobbig kväll om Timrå kommer upp i sin normala hemmanivå.

Jag tycker Timrå känns klart spelbart till ett bra odds.

Lycka till om någon väljer att spela!
svelander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 13:56   #2
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Tycker nästan du säger emot dig själv. Timrå har varit dåliga hemma och Modo har två raka vinster. Är lite derbykaraktär över denna match, så risken är stor för förlängning tror jag. men jag hoppar över denna match, känns svår att tippa.

men lycka till!
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 14:09   #3
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 314
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boden Visa inlägg
Tycker nästan du säger emot dig själv. Timrå har varit dåliga hemma och Modo har två raka vinster. Är lite derbykaraktär över denna match, så risken är stor för förlängning tror jag. men jag hoppar över denna match, känns svår att tippa.

men lycka till!

Dock ska man se till att Modo vunnit matcherna i förlängning och mot halvdåliga lag. Men håller med om att i ett derby kan allt hända. Men min känsla säger Timrå vet inte varför
svelander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 14:25   #4
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svelander Visa inlägg
Dock ska man se till att Modo vunnit matcherna i förlängning och mot halvdåliga lag. Men håller med om att i ett derby kan allt hända. Men min känsla säger Timrå vet inte varför
Halvdåliga...Brynäs slog ju Luleå nyss och SSK Har ju gått bra på sista tiden.

Om jag var tvungen att välja hade jag också sagt Timrå i denna match, men som jag skrev så hoppar jag över, känns för öppen.

Men lycka till med spelet
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td