Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-09, 20:13   #1
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Vinnande NHL-spel?


Misstolka inte det här nu, det är inte meningen att låta dryg på något sätt.
Men hur många känner ni till som gått med vinst (mer än marginell) på NHL under en längre tid?
Det är inte så att jag antyder att ingen gör det, utan undrar bara om det finns någon som har dokumenterad framgång i den här ligan.
Känslan är att det finns många väldigt insatta, men som ändå har svårt att leverera vinnande spel i längden.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-09, 20:18   #2
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Jag har förvisso precis börjat spelat, och under dryga 10 dagars spel så har jag plussat. Kan dock bero på att jag gick mot strömmen och satte en fyrling som med lite tur gick in. Det är dock allt jag har att komma med, så någon mer insatt får gärna komma med input hur det går för den personen, jag är själv mycket intresserad!
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-09, 20:26   #3
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Håller med dig, det är nog en av de svåraste marknaderna att leverera på - och inget är konstigt med det.
En snabb sport där tillfälligheter avgör mycket (för dagen), att sen multiplicera det med antalet matcher som spelas så är det ganska logiskt varför det är så svårt.

Ska man plussa på NHL under en längre period (>1000 spel) tror jag den enda vägen är att ha en klar spelidé och inte röra någonting som avviker från den, vilket är lätt hänt när det går så mycket matcher.
Så, är det någonstans det krävs disciplin så är det NHL.

Själv är jag back på NHL utan tvekan, trots att jag inte har någon längre bokföring och hade en ganska fin säsong 09/10 är jag övertygad om detta.
Men jag tycker det är den roligaste ligan att spela på trots allt, dock så rör jag -knappt- den med mina riktiga bankrulle.
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-09, 20:26   #4
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

NHL är den mest spännande ligan för den mest spännande sporten, skulle det vara så att det är statistiskt lite mindre chans att få hög ROI på NHL gentemot tennis i Indonesien, cricket i Indien, baseball i USA eller bandy i Ryssland så rör det mig inte i ryggen. En stor del av nöjet är att se matcherna. Vill poängtera att jag är fifty/fifty, är långt från en som lever på betting men är ändå mer insatt än de som spelar sjulingar för 100 SEK varje lördag på Premier League - jag får lite småplus, jag får nöje av att titta. Är tanken att leva på bettingen kanske man får släppa NHL.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-09, 20:26   #5
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 77
Sharp$: 389
Standard

bra fråga! har själv dubblat mitt lilla kapital på 2 veckor med enbart nhl-spel.. men som sagt, har någon gjort det under en längre tid så får den gärna skriva lite här hur han bär sig åt!
Steinstein är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-09, 23:17   #6
 
sillidillens avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 863
Standard

Lirade ca 400 spel från mars till säsongsslut förra året och då efter spelproffsen.se's tips och det slutade med en ROI på 117%. I år går det desto sämre, men säsongen är ju ny så man får hålla tummarna.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Probably the most silliga blog in the world.
sillidillen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-09, 23:20   #7
 
mackyyys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö, Sthlm,
Inlägg: 551
Sharp$: 6326

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Vi kan ju återanknyta till denna tråd efter säsongens slut
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-09, 23:35   #8
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Hockey är den absolut roligaste sporten o tippa, enligt mig. Är dock uppväxt med hockey, lirar själv. Ja, mitt liv består av hockey. Som dNa säger så tror jag att hockey är en svår sport där det inte krävs mycket för att en match ska gå tvärtemot alla förväntningar.

Jag tror också att hockey är en sport där man kanske inte plussar varje säsong men över flera säsonger ser jag ingen omöjlighet att sluta med fina resultat. Det krävs nog fler spel i hockey för att kunna avgöra om man är vinnande i längden.

Själv är jag inne på min tredje säsong med någorlunda seriös NHL betting. Första säsongen hade jag 106%, andra hade jag 107% och so far i år ligger jag på 107%. Det känns också som att jag hela tiden lär mig samtidigt som jag nu börjar få tillräckliga resultat för att se vad just jag är bra på och inte bra på. T.ex. har jag fin statistik på bortalag men rutten på att hitta överspel.

Tror dock inte att det finns många, om ens någon, som kan visa upp resultat som vissa klarar av i andra sporter. Men återigen, det är ingen hemlighet att hockey är svårt o spela på men avskyr folk som vrålar "Hockey är bara lotto" då jag definitivt tror att det går o spela stadigt plus på sporten.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 01:32   #9
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

Håller med Bajaren!

Det går att spela stadigt på NHL men man MÅSTE ha en klar spelidé att följa.. Själv så prövade jag att spela lite på Hcp och raka spel trots att jag ALLTID har tjatat om ML och det gick ju inte så bra.. Så back to basics för min del!
__________________
NHL ÄR INTE LOTTO!

[§2.01 länk borttagen /admin]
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 06:54   #10
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

DennisGreene @ SBR ska vara mångas idol..
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 10:19   #11
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

Hej iCash! Vem är DennisG?


Edit: Ok Googlade på Dennis nu. http://dennisgreen.mysbrforum.com/spreadsheet .. Han är väl inte dålig?
__________________
NHL ÄR INTE LOTTO!

[§2.01 länk borttagen /admin]

Senast redigerad av NHL Gambler den 2010-11-10 klockan 10:26. Anledning: Google
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 10:26   #12
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Felpost
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-12, 04:02   #13
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

Hoppas att det vinsterna fortsätter att komma nu så att man kan visa att NHL inte är lotto...

A sick night...
__________________
NHL ÄR INTE LOTTO!

[§2.01 länk borttagen /admin]
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-12, 11:04   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 155
Sharp$: 253

macin delar med sig
Stats: 8 - 6 - 0
ROI: 118.20%
Vinstprocent: 57.00%

Standard

http://spreadsheet.se/toymachine

irl-polare som bara lagt detta som test för att se om han legat rätt ute med spel, han är alltså hobbyspelare fast glor extremt mycket ishockey och förstår värde på vissa lag och ickevärde.

177 spel är nog för lite för att säga att han i längden absolut kommer gå plus, men det är en början i alla fall. Tyvärr ej lika aktiv nu.
macin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-12, 12:52   #15
 
dekishyos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 41
Sharp$: 363
Standard

http://twitter.com/dennisgreensbr

han är rätt duktig ja
__________________
world of warcraft stal mitt liv xd
dekishyo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td