Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-20, 15:25   #1
 
Manges avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 87
Standard

20/1 IF Troja-Ljungby - Växjö Lakers


Det är ett ineffektivt Troja som ställs emot ett Växjö som haft svårt med motivationen sista tiden. Det är ett småländskt derby där det mesta kan hända men jag tror ändå stenhårt på Växjö som jag anser har flera fördelar:

*Troja spelar hemma men publiken sviker och det väntas komma många Växjöfans som dominerade på läktaren sist när Troja spelade hemma emot Växjö.

*Det har nu endast ett poängsförsprång till Mora som ligger på fjärdeplats.

*Inbördes möte detta år som slutat 4-1 samt 3-1 till Växjö

* Christoffer Bengtzberg har även haft problem med mindre skador den sista tiden

*Växjö är det starkare laget även om mitt hjärta tillhör Troja

Spelar 4U@HCP 2 (1-0) till oddset 2,50

Matchen kan ses på S24.se

Synpunkter?
Mange är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-20, 15:39   #2
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Växjö har ju stora problem efter det att Lundbohm blev skadad. Fyra raka förluster har det blivit.
Men visst, man är minst en klass bättre en Troja i grunden iår, så jag kan se spelvärde i raka tvåan som finns 1.90. Speciellt om det stämmer med att Bengtsberg har skadeproblem..
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-20, 16:01   #3
 
Manges avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 87
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Geezer Visa inlägg
Växjö har ju stora problem efter det att Lundbohm blev skadad. Fyra raka förluster har det blivit.
Men visst, man är minst en klass bättre en Troja i grunden iår, så jag kan se spelvärde i raka tvåan som finns 1.90. Speciellt om det stämmer med att Bengtsberg har skadeproblem..
Tyvärr vet jag inte mycket om skadeläget i matchen för varken Troja eller Växjö har skrivit ut vilka som saknas utan endast att båda lagen har folk är skadade

Edit:Sant som du säger Lundbohm saknas

Senast redigerad av Mange den 2010-01-20 klockan 16:27.
Mange är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td