Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-21, 20:38   #16
 
Addees avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 193
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av David Visa inlägg
Nja håller inte med er där. Jag tror att dom gick stärkta av att dom trots allt vände matchen mot edmonton och vann i förlängning. Nu har dom dessutom hemma och där är dom starka
Håller med dig sen är inte Dallas borta statistik så skrämande.. iallafall inte de senaste 6 borta matcherna.
15/01-10 NHL Montreal Canadiens vs. Dallas Stars 5:3
13/01-10 NHL Philadelphia Flyers vs. Dallas Stars 6:3
11/01-10 NHL Columbus Blue Jackets vs. Dallas Stars 2:0
07/01-10 NHL New York Rangers vs. Dallas Stars 5:2
06/01-10 NHL New Jersey Devils vs. Dallas Stars 4:0
27/12-09 NHL Colorado Avalanche vs. Dallas Stars 4:1

Vancovers hemma statistik ser helt okej ut 4/6

Datum Turnering Match Resultat Detaljer
17/01-10 NHL Vancouver Canucks vs. Pittsburgh Penguins 6:2
12/01-10 NHL Vancouver Canucks vs. Nashville Predators 2:3
10/01-10 NHL Vancouver Canucks vs. Calgary Flames 2:2
2:3 (AP)
08/01-10 NHL Vancouver Canucks vs. Phoenix Coyotes 4:0
06/01-10 NHL Vancouver Canucks vs. Columbus Blue Jackets 7:3
27/12-09 NHL Vancouver Canucks vs. Edmonton Oilers 4:1

4u på Vancouver för min del inatt! sen 3u på Islanders (dock fegar jag o kör moneyline). På grund av att Florida spelade så sent som igår medans Islanders har vilat en dag mer. Båda har segrar 4/6 av senaste men Islanders har 5 raka segrar hemma (3 i OT därutav moneyline för min del)

Hoppas ni hängde med i min snabba analys över de två matcherna
Addee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-21, 21:00   #17
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mare Nostrum Visa inlägg
St.Louis har visserligen också bra form, men är inte lika vassa på bortaplan.
Fel fel fel. Man har faktiskt varit bättre på bortaplan än på hemmaplan den här säsongen. 13-6-2-2 på bortaplan och 9-14-2-1(bedrövligt) på hemma.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-21, 21:07   #18
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Blackhawks fortsätter sin bortaturné som kommer att hålla på ett bra tag. 2.70 på mitt Flames som varvar riktigt bra matcher med katastrofala bottennapp känns spelbart till en lägre insats.

Tampa hemma mot Maple Leafs känns också lovande.
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-21, 21:12   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Fel fel fel. Man har faktiskt varit bättre på bortaplan än på hemmaplan den här säsongen. 13-6-2-2 på bortaplan och 9-14-2-1(bedrövligt) på hemma.
Syftade på den senaste tiden och kollade bara bortastatsen lite snabbt och såg att de hade 2/6 borta. Dock bara 3/6 hemma och sett till 10 matcher bakåt är de faktiskt lite bättre borta (5/10) jämfört med hemma (4/10). Ber om ursäkt för att det blev lite otydligt Hursomhelst spelar jag ändå på Ottawa!
Mare Nostrum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-21, 21:38   #20
 
randoms avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: 127.0.0.1
Inlägg: 108
Sharp$: 16
Standard

Då var det dags att börja kolla efter spel som man ska köra ikväll slängde in lite som jag funderar på just nu men vi får se vad man sätter är ju några timmar kvar
Kom gärna med åsikter om mina spel orkade tyvärr ej motivera allt kopierade ifrån mina notes :P men en sak är säker inget spel på vancouver idag *surar fortfarande* kanske man ska testa dallas


Ottawa Senators - St.Louis Blues
Är sugen på att testa blues ikväll tycker dom har gjort riktigt bra ifrån sig
senaste mötet mellan ottawa och Louis var 01/29/2009 (?! sbr) och den gammla h2h statistiken ser tyvärr ej så ljus ut men vad tror ni har dom någon chans ikväll.

Panthers - Islanders
Oj nu känns det som jag favoriserat 2 lag (Islanders, blues) behöver ej säga mer en så :P

Sabres - LAK
Sugen på sabres och blir nog många mål i denna match.

Carolina Hurricanes - Atlanta Thrashers
Sharks - Ducks
Rangers - Flyers
Hawks - Calgary flames (Kanske slänger till överspel)
Nashville Preds - Phoenix
Caps - Pens (O5.5)
Leafs - Lightning
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
random är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-21, 22:22   #21
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Från NHL-Micke:

Citat:
Pens vs Washington x2 ; Viktig prestige match.. Sergei Gonchar är listad som tveksam och Brett Johnson startar.. Då gillar vi inte Pens lag i den här matchen.
Tänkte att det kunde vara intressant om någon vill spela på den. Själv avstår jag den matchen helt.
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-21, 22:57   #22
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Natten bjuder på störtsköna matcher.
Idag orkar jag inte bjuda på renodlade organiserade rekar, pga diverse problem. Men mina tankar kan jag gott dela med mig av...

(Spreadsheet.se strular och vill inte fungera, därför kan jag inte uppdatera min statistik.)

Kvällens finaste?

NY Rangers @ PHL Flyers - Betfair 3.15

Jag lovade mig själva att granska möjligheterna att lira Rangers sedan jag spelade mot dem senast, (TB). Rangers krossade dem totalt med 8-2, matchen innan dess vann man med 6-2. Det känns som att målskyttet är igång på riktigt. Lundqvist ska stå ikväll, det är säkert, och han kan som bekant avgöra hela matcher.

Varför Rangers är underdogs i denna matchen är för att senast man mötte Phillies, förlorade man med 6-0. Då hade man dock en liten svacka, man förlorade i samma veva även mot sopgänget Carolina. Statistiken talar klarspråk annars:

NY Rangers are 10-2 SU in their last 12 games when playing on the road against Philadelphia
Jag tycker att Rangers känns fin. Islossning i målskyttet. Att phillies lyckades krama ur sex mål ur Rangers senast tycker jag inte känns som tillräckligt med motivation för att lira dem när man ser på statistiken ovan. Lunkan kommer att storspela ikväll.

Rangers till över 3 gånger pengarna nafsar jag direkt.

FLA Panthers @ NY Islanders - Betfair 2.16

Islanders är snuskigt bra hemma. New Jersey, Buffalo, Detroit skalperades. På bortaplan smiskade man Yotes. Förlorade senast i en tuff kamp mot Pens borta, 4-6. Florida har hyfsad form, men har inte mött särskilt bra lag. Tampa slogs två omgångar i rad, därefter åkte Atlanta på en smäll.
Florida förlorade med 2-0 mot Jersey senast, samma Jersey som Islanders slog på hemmaplan för 3 dagar sedan med 4-0. Islanders krossar på hemmaplan, fullständigt. Även om Panthers har bra statistik mot Islanders:

Florida is 9-2 SU in their last 11 games when playing NY Islanders

Men, hemma och bortaform är två vitt skillda saker:

NY Islanders are 9-4 SU in their last 13 games when playing at home against Florida

Islanders är för tillfället magiska. Islanders har haft en extra vilodag, Florida åker på ytterligare en bortamatch. Kan inte se att Panthers ska ta hem detta, 2.15 på Islanders känns helt OK.

St Louis Blues @ Ottawa Senators - Betfair 2.04

Ytterligare ett formspel. Blues har visserligen fin form också, men Ottawa har de senaste dagarna varit fullständigt briljanta. Blues 4/5 senaste, men inte alls samma klass på motståndet som Ottawa har haft. Ottawa är också 4/5, men har slaktat Chicago, Boston, Montreal och Rangers.
Lägg till följande:
Ottawa is 4-0-1 SU in its last 5 games when playing St. Louis

+ ALFREDSSON - och du har ett kanonlir till 2.04.

Blir intressant att följa, lyckat till mer era spel! (förrutom dem lir som går emot mina, haha. )
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-21, 23:18   #23
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Turtlewax: ser riktigt bra ut. Har sjalv spelat Ottawa och Islanders....Vagade dock inte lagga upp annat an pa min dagbok da jag missat det senaste dygnet

Hoppas man far tillbaka vinnar kanslan inatt
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-21, 23:38   #24
 
randoms avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: 127.0.0.1
Inlägg: 108
Sharp$: 16
Standard

Blev en del matcher idag dock inte direkt många units i spel hoppas man har lyckan med sig ikväll. Lycka till alla Lets win!

Philadelphia Flyers - New York Rangers
New York Islanders - Florida Panthers
Ottawa Senators - St. Louis Blues

(Var som sagt sugen på blues men tror det blir lite för tufft för dom ikväll att ta detta så kör på ottawa)

Los Angeles Kings - Buffalo Sabres
Tampa Bay Lightning - Toronto Maple Leafs
Calgary Flames - Chicago Blackhawks
Pittsburgh Penguins - Washington Capitals


Nashville O5.0
Pens - Caps O6.5
Rangers O5.5
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av random den 2010-01-22 klockan 09:04.
random är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-21, 23:55   #25
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av random Visa inlägg
Blev en del matcher idag dock inte direkt många units i spel hoppas man har lyckan med sig ikväll. Lycka till alla Lets win!

Philadelphia Flyers - New York Rangers
New York Islanders - Florida Panthers
Ottawa Senators - St. Louis Blues

(Var som sagt sugen på blues men tror det blir lite för tufft för dom ikväll att ta detta så kör på ottawa)

Los Angeles Kings - Buffalo Sabres
Tampa Bay Lightning - Toronto Maple Leafs
Calgary Flames - Chicago Blackhawks
Pittsburgh Penguins - Washington Capitals


Har även ett par under/över spel.
Känns bra att vi alla sitter på Rangers, Islanders, och Ottawa. Hoppas på storvinst inatt.
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-22, 00:19   #26
 
randoms avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: 127.0.0.1
Inlägg: 108
Sharp$: 16
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Turtlewax Visa inlägg
Känns bra att vi alla sitter på Rangers, Islanders, och Ottawa. Hoppas på storvinst inatt.
Självklart ikväll smäller det

Edit:
Riktigt jävla skit mål till pens.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av random den 2010-01-22 klockan 00:49.
random är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-22, 07:42   #27
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Fyfan vad jag hatar OT/SO-vinster, känns så jävla meningslösa. Var ju rätt ute även på Islanders, men de kunde inte vinna på ordinarie. Surt.

Känns bra att ja lastade något tyngre på Ottawa dock, vilket gjorde att det blev +/- 0 för mig. Men tråkigt att stå och stampa på samma plats hela tiden.
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-22, 09:06   #28
 
randoms avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: 127.0.0.1
Inlägg: 108
Sharp$: 16
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av random Visa inlägg
Philadelphia Flyers - New York Rangers
New York Islanders - Florida Panthers
Ottawa Senators - St. Louis Blues

(Var som sagt sugen på blues men tror det blir lite för tufft för dom ikväll att ta detta så kör på ottawa)

Los Angeles Kings - Buffalo Sabres
Tampa Bay Lightning - Toronto Maple Leafs
Calgary Flames - Chicago Blackhawks
Pittsburgh Penguins - Washington Capitals


Nashville O5.0
Pens - Caps O6.5
Rangers O5.5
6-6 ikväll känns dock surt att Rangers inte gick in även islanders.
Var även nära på att sätta en 8ling fast missade på wings matchen där jag körde 12 lite små surt
Börjat bokföra lite NHL http://random.mysbrforum.com/spreadsheet/
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av random den 2010-01-22 klockan 09:29.
random är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td