Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-08, 11:10   #1
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

2010-12-08 Piteå - TEG (Div 1)


Datum: 2010-12-08
Tid: 19.00
Sport: Ishockey
Land: Sverige
Liga: Div 1
Match: Piteå - TEG

Spel: Piteå -0.5
Insats: 5/5
Odds: 1.60
Bolag:

Motivering:
Då är man tillbaka och rekar en match i DIV 1 A. Har ju gått "sådär" tidigare. Varit en svår serie med skrällar då och då. Mycket beroende på att serien är "uppdelad" i 2 två delar. Fem lag som dragit ifrån ordentligt och sen resterande som inte håller klassen, och då blir det naturligtvis så att topplagen inte är helt fokuserade varje match.

jaja, nu till denna match. Piteå är och slåss om den sista All-ettan platsen som väntat, dock trodde jag att den redan skulle vara klar redan med bara tre omgångar kvar. Dock har Teg överraskat ordentligt så här långt och är med och slåss in i det sista.
Piteå ligger just nu utanför all-ettan platsen, 3p efter just TEG (men Piteå har en match mindre spelad) så kvällens match kommer bli mycket avgörande hur det går och media här uppe kallar dagens match: "slaget om Allettan", och det kommer bli en hel den folk på plats i hallen ikväll.

Piteå är ett lag som i grunden är mycket bättre än Teg och att missa All-ettan skulle vara en mindre katastrof.

Dom har vunnit varsin match mot varandra under säsongen, senaste matchen vann Piteå, i Umeå.

Teg har sina senaste 2 matcher vunnit knappt mot Boden och Kalix och inte alls imponerat spelmässigt.

piteå vann senast mot Kalix med 4-2 borta och innan det mosade man Boden med 7-0.

Piteå är "äntligen" skadefria som dom skriver på sin egna hemsida.

Någon underskattning eller motivationsbrist kommer det inte finnas ikväll, därför kommer Piteå ta hem denna match. med tanke på hur läget är så känns 1.60 spelbart. Ska vi säga 4-1?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lawio (+6), Sandy (+1)
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-08, 14:56   #2
 
Makandodeles avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 288
Standard

Tycker oddset är något i underkant ändå, även om Piteå såklart är favoriter och det bättre laget. Hade velat ha över 1.70 iallafall.
Teg är bra och har överraskat förr och all press ligger på Piteå, medan Teg kan spela utan påtaglig press på sig då ingen räknat med att laget skulle gå till Allettan.

5.85 på krysset @ Expekt känns desto bättre.
Makandodele är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-08, 15:19   #3
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Makandodele Visa inlägg
Tycker oddset är något i underkant ändå, även om Piteå såklart är favoriter och det bättre laget. Hade velat ha över 1.70 iallafall.
Teg är bra och har överraskat förr och all press ligger på Piteå, medan Teg kan spela utan påtaglig press på sig då ingen räknat med att laget skulle gå till Allettan.

5.85 på krysset @ Expekt känns desto bättre.
Inte så högt odds nej, men jag ansér att 1.60är spelbart. Men under detta odds så skulle jag rekomendera att avstå.

Visst har Piteå pressen på sig, men det tror jag bara gynnar dom. Blir ingen underskattning eller problem med motivationen (som jag skrev i reken), och då ska bara Piteå vara klassen bättre.
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-08, 18:38   #4
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

4-0 till Piteå efter 1:a perioden
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-08, 20:19   #5
 
capital-pbs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Stockholm/Ludvika
Inlägg: 13
Sharp$: 1289


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det tackar vi för
capital-pb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-08, 20:19   #6
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

5-1 slutade matchen.
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackyyy (+2)
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-09, 03:54   #7
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Lika stabilt som Luleås seger över AIK imorgon.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-09, 09:32   #8
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Lika stabilt som Luleås seger över AIK imorgon.
Absolut. hehe, ni får ju 3 gratis-poäng idag. ni är i dålig form, men AIK är ännu sämre så jag kan gratta dig redan nu
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-09, 16:06   #9
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Dalarna
Inlägg: 3
Sharp$: 160

December
Stats: 2 - 0 - 0
ROI: 180.00%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Tack för Piteå
__________________
Dallas23
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dallas23 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td