Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-10, 21:41   #1
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

NATTENS NHL 10/12


Fanns ingen tråd här så jag startar väl en...

Saxar in från bloggen!

NHL MATCHER :

Detroit RED WINGS vs Montreal CANADIENS : 50/50 Match.. Jag kan inte lita på Detroit längre.. Spelet klaffar inte och dom släpper in för enkla mål! Är spelarna mätta? Vad gav ledningen för signaler till övriga spelare när man värvade Modano som har varit en av NHL bästa spelare men det var för några år sen… Jag gillar Detroit men det krävs några vinster med bra spel för att övertyga mig igen att dom blir att räkna med… Montreal strålar av självförtroende och form!! Spelarna kämpar och spelar för varandra ,Carey Price har blivit den stjärnmålvakt som hela Montreal har hoppats på.. Knepig match att spela på här då Detroit har ju kapaciteten att slå Montreal utan några problem om spelarna ger 100%… Tror på Montreal och UNDER 5,5

Atlanta TRASHERS vs Colorado AVALANCE : 50/50 Match… Öppen match att vänta här då båda ser sig själva som favoriter inför mötet.. Pavelec mot Anderson blir en spännande fight men jag tror nog ändå att det blir mycket mål i matchen.. Tror på Atlanta och ÖVER 5,5

Ottawa SENATORS vs New Jersey DEVILS : 50/50 Match.. Ännu en svår match att spela! Ottawa spelade ok mot Rangers men man tappade ledningen 3 ggr.. Nu står Leclaire istället då Elliott skämde ut sig i mål… Devils får tillbaka Brodeur i mål och det är såklart en förstärkning för skadedrabbade New Jersey… Blir en tight match där målvakterna kommer att avgöra matchen.. Tror på New Jersey och UNDER 5,5

Dallas STARS vs Carolina HURRICANES : 60/40 Match.. Dallas spelade 2 bortamatcher som resulterade i 2 förluster.. Kommer att vara taggade för inför hemmapubliken… Carolina har varit lite av en besvikelse, har nu fått vila men jag tror trots det att Dallas försvar kan hålla koll på Hurricanes vassa anfallare.. Ward (om han står behöver storspela om man ska få med sig en vinst) Tror på : Dallas och UNDER 5,5

Edmonton OILERS vs Tampa Bay LIGHTNINGS : 45/55 Match.. Stamkos vs Khabibulin! Vaknar Bolts anfall på rätt sida så är det tack och godnatt Oilers.. Men det krävs att man visar bra inställning ! Oilers gör det bra men räcker allt som oftast inte till.. Tror på Tampa Bay och ÖVER 5,5

Anaheim DUCKS vs Calgary FLAMES : 60/40 Match.. Är inne på att Ducks slår Flames! Tycker att Ducks har höjt nivån igen på deras spel och med Selläne tillbaka efter skada så krigar man på bra.. Var nära en Vinst borta mot Canucks och nu vill man visa deras fans att man kan spela hockey! Hiller åter i mål för Anaheim medans Flames väntas låta Kiprusoff vila.. Flames kämpar på men dom får inte ut all deras kapacitet…. Iginla måste vakna till liv för att dra med sig övriga spelare åt rätt håll för att Flames ska börja vinna! Tror på : Anaheim och UNDER 5,5


Lycka till och jag önskar alla en trevlig helg!
__________________
NHL ÄR INTE LOTTO!

[§2.01 länk borttagen /admin]
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+1)
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-10, 21:55   #2
 
Geezers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 734
Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Spelade Devils ML igår natt till 2.30. Den har droppat rätt rejält nu. Har även spelat Thrashers ML.

Är lite inne på Habs ML @ 2.58. Het måvakt, ett av ligans bästa försvar och bra kontringsforwards, precis de verktygen man vill ha om man ska möta Detroit på bortais. Men frågan är hur mkt fokus de har på kvällens match? Deras fokus ligger troligen på morgondagens match, men oddset gör mig ändå sugen..
Geezer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-10, 22:32   #3
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 39
Standard

Dallas kändes bra tills man fick läsa att Lehtonen är skadad, känns inte som man litar riktigt på Raycroft

Kör på en dubbel idag, Tampa ML @ 1,80 och Ducks ML @ 1,64

total 2,95

gl boys!
nilsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-10, 22:40   #4
 
gustns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 513


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Atlanta Thrashers - Colorado Avalanche, 2U @ 2.10
Detroit Red Wings - Montreal Canadiens, 2U @ 2.95
__________________
Cash is king, that makes me to the king of the kings!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
gustn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-11, 04:56   #5
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Haha Omark, jag kan inte sluta le. Vilken NHL-debut.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-11, 05:08   #6
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Haha Omark, jag kan inte sluta le. Vilken NHL-debut.
Word
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-11, 13:03   #7
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 77
Sharp$: 389
Standard

Du är otroligt vass på ö/u
Steinstein är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-11, 18:16   #8
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Sett klippet säkert 30 gånger nu, killen har ju is i ådrorna!
Att han var kapabel visste man, men att våga i en debut när så mycket står på spel priceless
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-12, 00:33   #9
 
hultass avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 297
Sharp$: 1500

Hultas Hockey
Stats: 115 - 79 - 6
ROI: 125.76%
Vinstprocent: 59.28%

Standard

Tröttsamt att Price spikas för Habs och jag direkt plockar det fina 1.90 oddset mot Leafs för att en stund senare få reda på att Auld ska stå.

Avdelning: Det var inte värt det till 1.90 i odds.
hultas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-12, 00:45   #10
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hultas Visa inlägg
Tröttsamt att Price spikas för Habs och jag direkt plockar det fina 1.90 oddset mot Leafs för att en stund senare få reda på att Auld ska stå.

Avdelning: Det var inte värt det till 1.90 i odds.
Hela Habs har varit frånvarande i första perioden såhär långt, så Price i mål hade nog inte hjälpt dem.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-12, 01:30   #11
 
hultass avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 297
Sharp$: 1500

Hultas Hockey
Stats: 115 - 79 - 6
ROI: 125.76%
Vinstprocent: 59.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Hela Habs har varit frånvarande i första perioden såhär långt, så Price i mål hade nog inte hjälpt dem.
Price är en fantom. Han hade tagit de två Leafs-målen.
hultas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td